Betinna

Linea nigra

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. Jeg ved at man plejer at få den "mørke streg" Linea nigra fra navlen og ned, men den har man altid kunne se hos mig, dog ikke ganske tydelig. Nu har jeg så også fået stregen fra lige under brystet og ned til navlen! Er der andre end mig der har det? Eller har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har den ikke selv over navlen, men det er helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde den både fra navlen og op, og fra navlen og ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har den hele vejen fra under brystet og ned.. og så er den endda skæv, og går forbi navlen :blink men heldigvis er den ikke særlig tydelig, og de forsvinder vist også igen efter hvad jeg har hørt? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min streg gik også fra brystet og ned. Til gengæld havde jeg kun stregen i min anden graviditet - hverken den første eller nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har den hele vejen fra under brystet og ned.. og så er den endda skæv, og går forbi navlen :blink men heldigvis er den ikke særlig tydelig, og de forsvinder vist også igen efter hvad jeg har hørt? :rolleyes

He he, har lige opdaget en rigtig tynd streg hos mig som netop også går fra brystet og ned mod navlen for så lige at bøje uden om navlen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, har lige opdaget en rigtig tynd streg hos mig som netop også går fra brystet og ned mod navlen for så lige at bøje uden om navlen :D

det ser altså lidt sjovt ud, at den lige drejer uden om navlen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik også en TYDELIG linje både over og under navlen og har den stadig.. Min datter er 4 måneder! Har vendet mig til den efterhånden;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER