torbelly

Kønsscanning

9 indlæg i dette emne

Jeg er jo meget utalmådig og kunne ikke vente til md scanning den 28. februar, så i dag fik jeg en kønsscanning ind i byen. Det kostede 400 kroner og jeg fik en cd med billeder og video med. Jordemoren var meget god til at forklare, det man kunne se, og hun brugt ca. 25 minutter på mig, selvom man kun betaler for 15. Og det er en lille pige. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja tålmodighed er en dyd :rolleyes . Men STORT TILLYKKE med den lille pige, det er jo bare stort :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med tøsen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, et lille pigebarn! :) Stort tillykke torbelly - husker jeg rigtigt, at hun skal hedde Rose efter din mor? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, et lille pigebarn! :) Stort tillykke torbelly - husker jeg rigtigt, at hun skal hedde Rose efter din mor? :kram

Ja, det er rigtigt. Jeg fortalt også jordemoren det og jeg brydt helt sammen. Både glad og trist. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Tillykke :) er helt rørt over hun skal opkaldes efter din mor. det er virkelig smukt :)

Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med trunten :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE.. Det er godt nok også svært at vente.. jeg er begyndt nedtæling 9 dage tilbage til vi skal se om der er tap eller revne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER