Banshee

Farve på urin..

8 indlæg i dette emne

Ja, i dag har jeg så igen været ved lægen.. Jeg skull ehave lavet vandrejournal og derfor skulle hun så have en urinprøve..

Jeg får den lavet og til min "overraskelse" er min urin MEGET MEGET mørkebrunlig..! Den plejer jo at være nærmest gennemsigtig..!

Er det normalt??

Hun sagde der var spor af blod i men at det jo var klart hvis jeg har blødt lidt.

Men ændre ens urin sig når man bliver gravid??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min urin er også mørkere end normalt...

Ved ikke om det skal være sådan, men lille pus har det godt, det så jeg jo selv igår, så satser da på at prøverne er helt normale når jeg skal til lægen den 18. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også ha noget med dit væskeindtag at gøre.. hvis du ikke har drukket så meget idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også ha noget med dit væskeindtag at gøre.. hvis du ikke har drukket så meget idag :)

Jeg drikker rigtig meget, helt generelt.. Så det er ikke det.

Men hun sagde jo så at der var spor af blod i urinen - så jeg mistænke rmåske noget underlivsbetændelse eller blærebetændelse.. Har aldrig haft det før, så ved faktisk intet om det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være blærebetændelse.. det er meget alm at få som gravid.. Men hun har helt sikkert stixet det så det er noget du får at vide hvis det er.

Du kan dog også ha blod i urinen uden årsag.. det havde jeg ved første læge undersøgelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min urin er blevet lysere - men det er fordi jeg drikker meget mere, og tisser ret ofte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min urin er også blevet mørkere og lugter lidt kraftigere - især om morgenen. Hvis der havde været noget galt havde din læge sagt det. Jeg tror bestemt ikke det er unormalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke fordi I har behov for mere væske til den lille også?? Der skal vel lidt til at danne celler osv og senere hen blod og alt det andet der skal bruges til sådan et lille menneske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER