MissM

Dagens FANTASTISKE oplevelse

11 indlæg i dette emne

Jeg beklager meget at jeg har holdt i hvert fald én af jer hen i spænding så længe :) Skulle lige til computeren, der er alt for meget at fortælle til jeg gad skrive det på mobilen :)

Egentlig troede jeg at det bare lige skulle være en "hurtig" scanning af hjertet og så noget snak. Jeg blev scannet i 25 minutter og ALT blev gennemgået grundigt. Det var så lækkert og det var den sødeste læge jeg kom ind til :yay

Jeg startede med at sige at selvom det slet ikke var det hun skulle kigge efter, hvis så den der scanner skulle smutte ned omkring bækkenområdet og hun kunne se noget måtte hun da gerne sige det :) Det skulle hun nok.

Hun startede med at scanne hjertet, da den bette lå helt perfekt til det - og jeg må sige, at jeg blev noget duperet over teknikken. Hun trykkede på en knap og så kunne man se blodkarrene i farver, rød og blå, alt efter hvilken vej blodet løb. Hjertet slog så fint og alle karrene var så fine og lå præcist som de skulle.

Hun målte hjernens størrelse, længde på lårben og overarm og så at der var to kar til nyrerne. Og ja så blev der også lige tjekket for læbe-ganespalte. Der var INGENTING at komme efter :loveshower

Alt var bare så fint og sundt og raskt - jeg er simpelthen så lettet, også mere end jeg egentlig troede jeg ville være.

Og nåå ja så var der lige det med bækkenet ;) På forhånd havde hun sagt at hun ikke ville sige noget hvis ikke hun var sikker (og det er jeg jo glad for)... Hun nåede så ikke at sige noget før jeg selv udbrød "Hov!" Lige lidt mere møffen og lige der midt i det hele var så tappen noget så tydeligt. Jeg er helt forelsket i den lille smukke fyr. Som lægen sagde: "Det er en meget aktiv og fotogen dreng" :7himmel

Det har bare været den bedste dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå så sidder jeg da bare her og hyler over din dejlige oplevelse :)

arrrrmen for fanden hvor er det fantastisk.. 1000 gange tillykke med din sunde og raske dreng :)

Hvor er det kæmpe stort.. - sikke en fredag, nu kan

weekenden da kun blive pragtfuld :)

Fra den nysgerrige mig, er det en dreng du har i forvejen.. og ved i hvad den lille lækre dreng i maven skal hedde??

kæmpe krammer til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak tak tak :kram

Ja det er en søn jeg har i forvejen, så alt det der skønne tøj jeg har fra ham skal så meget i brug igen :-)

Og nej vi har ikke noget navn endnu - men det skal der da findes nu :-)

Det bliver en skøøøn weekend - i morgen tager vi på udflugt og køber (måske) en brugt barnevogn - vi skal i hvert fald ud og se den :-)

Kraaaam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh en dejlig oplevelse, og tillykke med jeres lille dreng, er det ikke bare fantastisk at kende kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er skønt. Også bare fordi det er så tidligt :-) nu kan vi rigtigt begynde at tænke navne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med din dejlige gennemgang af din lille søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh altså... Tillykke med den gode scanning. Det er så fantastisk en oplevelse når alt bare ser så fint ud.. og en lille dreng... Iiihh altså, tillykke igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak :-) gotta love it all :-) også hormonerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk oplevelse :yay . Jeg glæder mig også til d. 4/3 hvor jeg skal til misdannelsesscanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dejligt at læse. Til lykke med ham. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER