Martin

Hvem vil have denne kaffemaskine?

10 indlæg i dette emne

Kunne du tænke dig den nye super flotte TASSIMO T55 Styline?

Babyklar har tilfældigvis fået fat i en lækker model + velkomstpakke, som vi selvfølgelig sender til en af vores søde medlemmer. (Værdi 2.099 kr.)

Alt hvad du skal gøre for at være med i lodtrækningen er at KLIKKE IND PÅ VORES SIDE HER og vælge farve samt skrive e-mail.

FB-tassimo-T55.jpg

Hilsen

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja jeg ville gerne - men min comp mente åbenbart den skulle "sende" inden jeg havde skrevet min email færdig.. så nu kan jeg ikke få lov til at melde mig til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gjorde jeg da for længe siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meldt mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Smider lige blondine kortet og spøger; Når vinderen offentliggøres er det så email adr der skrives på herinde.? Det plejer at være vores brugernavne.

Jeg vil gerne forblive så anonym som muligt da der er familie og venner herinde og det kan man ikke just påstå at jeg er hvis mail adr offentliggøres.

Er med på at mail oplysninger slettes bagefter men det er bare lidt for sent hvis hele familien og vennerne har luret hvem det er der er bag navnet her :)

Håber det hele giver mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg da, altså have maskinen. :lolhit ;) Vi var så også så uheldige at vores kaffemaskine gik i stykker lige efter nytår. Øv. Så har tilmeldt mig, og håber, håber, håber. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa det var mig der vandt kaffemaskinen. Glæder mig til den kommer med posten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den der er sendt besked om at du var den heldige vinder så hold øje med pakkeposten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER