MissM

Far må gerne være med...

20 indlæg i dette emne

Ja det er som om den lille Splyf pludselig fra den ene dag til den anden har bestemt at far gerne må være med! I hvert fald har der de sidste to aftener været liv og glade dage i min mave omkring sengetid :-) og det i en sådan grad at min kæreste også kan mærke det :-) det er så skønt :-)

Min erfaring siger mig at vi får et nemt barn. Det der med at rytmen i maven fortsætter når de kommer ud, det holdt godt nok ved den første. Gør det også det ved denne, så bliver det natmad omkring kl 22 og snack mellem 3 og 4 - det er vist lige til at holde til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er som om den lille Splyf pludselig fra den ene dag til den anden har bestemt at far gerne må være med! I hvert fald har der de sidste to aftener været liv og glade dage i min mave omkring sengetid :-) og det i en sådan grad at min kæreste også kan mærke det :-) det er så skønt :-)

Min erfaring siger mig at vi får et nemt barn. Det der med at rytmen i maven fortsætter når de kommer ud, det holdt godt nok ved den første. Gør det også det ved denne, så bliver det natmad omkring kl 22 og snack mellem 3 og 4 - det er vist lige til at holde til :-)

Årh det er så stort :) sikke fantastisk at den allerede er så stærk

- Brian har også oplevet det et par gange, og jeg har som fu rigtig meget gang i maven ved sengetid :) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh du får da verdens nemmeste baby så :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih, misundelse er en GRIM ting!! :shooter

Jeg vil OSSE mærke babyen mosle rundt - men lige meget hvor tålmodig og koncentreret jeg er, er det vildeste, jeg fornemmer, liggende bomstille i min seng med hænderne på maven, min (voldsomme iøvrigt!) puls + evt. lidt rumlen i maven, som stensikkert ikke er baby, fordi der ind i mellem er tilsat lidt skrumlelyde... <_<

Hmpf!

Ved godt, at som førstegangs er det bestemt mere almindeligt end ualmindeligt, at man ikke mærker liv endnu, men iiiiiih, hvor ville jeg altså osse bare gerne sparkes lidt til! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder det også nu - så længe det varer :-) adfærden denne gang er helt identisk med sidste gang. Dvs baby ligger på skrå med rumpen øverst til venstre og hovedet nede til højre.

Det betyder nok også at jeg kommer til at trykke hæle væk fra mine ribben maaaange gange og døje med smerterne af indvendige blå mærker :-/

Men PYT så kan det være der kommer en lige så lækker unge ud af det ;-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎31‎-‎01‎-‎2013 at 2:22 PM, MissM said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih, misundelse er en GRIM ting!! :shooter

Jeg vil OSSE mærke babyen mosle rundt - men lige meget hvor tålmodig og koncentreret jeg er, er det vildeste, jeg fornemmer, liggende bomstille i min seng med hænderne på maven, min (voldsomme iøvrigt!) puls + evt. lidt rumlen i maven, som stensikkert ikke er baby, fordi der ind i mellem er tilsat lidt skrumlelyde... <_<

Hmpf!

Ved godt, at som førstegangs er det bestemt mere almindeligt end ualmindeligt, at man ikke mærker liv endnu, men iiiiiih, hvor ville jeg altså osse bare gerne sparkes lidt til! ;)

Har det fuldstændig som dig. Forleden lå jeg om morgenen med hånden på maven.Syntes lige pludselig jeg fornemmede noget der boksede meget blidt mod min hånd, men samtidig havde jeg også luft i maven. Glæder mig til der ikke er nogen tvivl om hvad det er der forgår i min mave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dog dejligt for jer der allerede kan mærke noget :)

Tror måske jeg har mærket lidt bobler, som ikke føltes som luft i tarmen, men jeg er ikke sikker :) Og der går nok længe før farmand kan mærke noget her, da moderkagen ligger ud mod maveskindet.

Men til gengæld begynder han at kunne se det, og det er dejligt at se på ham, hvor meget det betyder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dog dejligt for jer der allerede kan mærke noget :)

Tror måske jeg har mærket lidt bobler, som ikke føltes som luft i tarmen, men jeg er ikke sikker :) Og der går nok længe før farmand kan mærke noget her, da moderkagen ligger ud mod maveskindet.

Men til gengæld begynder han at kunne se det, og det er dejligt at se på ham, hvor meget det betyder!

Det er så fantastisk, når man kan se på sin kæreste, at han er glad og at det også er vigtigt for ham.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt forstå i glæder jer, det er så stort..

- Brian har snakket meget om at han synes vi skulle bestille en scanning snart, fordi han havde behov for at få bekræftet at alt er godt..

Men efter at han har mærket baby sparke nogle gange, er der helt tydeligt faldet ro på ham igen.. Han er meget mere positiv og tror at det var bekræftelse nok at mærke at den i hvert fald er i live :) - han har altid kaldt mig babe, i stedet for skat osv.. men er nu opgraderes til bebs i flertal ;)

Jeg har i dag for første gang mærket liv midt på dagen, oveni købet stående.. Jeg har eller hidtil kun mærket når jeg har ligget i sengen :)

Håber vi får lov at høre hjertelyd ved jordmoderen den 5 og glæder mig vanvittig meget til gennemscanningen den 13 :)

Håber i andre, snart får lov at mærke bebserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum... Så kan jeg vist osse melde mig i gruppen, der kan mærke baby!! :blink Vildt som jeg den ene dag kan brokke mig og bitche over noget herinde i gruppen, og så makker min krop bare ret den næste... ^_^ <_<

Nå, men sent i fredags, da jeg var gået i seng efter en helaftensreception på min kærestes arbejde, mærkede jeg et lille plop i venstre side af maven/øverst i lysken. Føltes lidt som en nerve, der var i klemme og på ingen måde som den almindelige rumsteren af luft i maven, jeg er så vant til. Først studsede jeg lidt over, om det MÅSKE var baby, men tænkte så, at det sikkert bare var indbildning. MEN da det fortsatte og "ploppede" 4-5 gange kort derefter, var jeg pludselig (næsten) ikke i tvivl. Det VAR 99% sikkert baby, jeg kunne mærke!

I går aftes da jeg lå i sengen, var den der igen, den der "ploppen" - samme følelse som aftenen før, osse uden nogen særlig rytme. Og så igen her til morgen, lige da jeg vågnede og endnu lå stille på siden i sengen og nussede lillehunden lidt, kunne jeg mærke det i den side af maven, der vendte ned mod madrassen.

Efter hvad min mor fortæller, og hvad jeg har kunnet google mig frem til, er det temmelig sikkert baby, jeg mærker - præcis som min intention siger mig. Så nu glæder jeg mig bare for sindssygt, til min kæreste også kan få lov at blive sparket til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum... Så kan jeg vist osse melde mig i gruppen, der kan mærke baby!! :blink Vildt som jeg den ene dag kan brokke mig og bitche over noget herinde i gruppen, og så makker min krop bare ret den næste... ^_^ <_<

Nå, men sent i fredags, da jeg var gået i seng efter en helaftensreception på min kærestes arbejde, mærkede jeg et lille plop i venstre side af maven/øverst i lysken. Føltes lidt som en nerve, der var i klemme og på ingen måde som den almindelige rumsteren af luft i maven, jeg er så vant til. Først studsede jeg lidt over, om det MÅSKE var baby, men tænkte så, at det sikkert bare var indbildning. MEN da det fortsatte og "ploppede" 4-5 gange kort derefter, var jeg pludselig (næsten) ikke i tvivl. Det VAR 99% sikkert baby, jeg kunne mærke!

I går aftes da jeg lå i sengen, var den der igen, den der "ploppen" - samme følelse som aftenen før, osse uden nogen særlig rytme. Og så igen her til morgen, lige da jeg vågnede og endnu lå stille på siden i sengen og nussede lillehunden lidt, kunne jeg mærke det i den side af maven, der vendte ned mod madrassen.

Efter hvad min mor fortæller, og hvad jeg har kunnet google mig frem til, er det temmelig sikkert baby, jeg mærker - præcis som min intention siger mig. Så nu glæder jeg mig bare for sindssygt, til min kæreste også kan få lov at blive sparket til! :)

Weeeeeee :) Hvor er det stort.. :glad

Det er så dejligt.. Det er da helt sikkert baby du kan mærke..

- Der gik ikke ret mange dage fra jeg var sikker, til vi kunne mærke det uden på maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Juhuu... Hvor er det skøøønt... Tillykke tillykke tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fantastisk, når man kan se på sin kæreste, at han er glad og at det også er vigtigt for ham.. :)

Ja det betyder virkeligt meget! Men kan nu også godt forstå at det må være svært at forholde sig til for fædrene, når man ikke kan se noget, for de kan jo ikke mærke alle de forandringer som vi kan.

Det allerbedste er, at han jævnligt fortæller mig hvor smuk og lækker han synes jeg er, og det betyder virkeligt meget nu hvor jeg bare føler mig oppustet og småtyk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det betyder virkeligt meget! Men kan nu også godt forstå at det må være svært at forholde sig til for fædrene, når man ikke kan se noget, for de kan jo ikke mærke alle de forandringer som vi kan.

Det allerbedste er, at han jævnligt fortæller mig hvor smuk og lækker han synes jeg er, og det betyder virkeligt meget nu hvor jeg bare føler mig oppustet og småtyk ;)

Kan virkelig godt forstå det er vigtigt for dig, når han

fortæller du ser skøn ud :) og hvor er det fantastisk at han siger det højt, og siger det til

dig :)

Jeg har føler mig heldigvis ikke oppustet og tyk mere, men jeg nyder stadig i fulde drag at Brian er vild med maven.. han

nusser den, snakker med den. og gør alt hvad han kan

for at jeg har det godt,.

Det er klart svært for dem når det ikke er deres krop. det har gjort stor forskel at man nu tydeligt kan

se jeg er gravid og at vi kan

mærke baby uden på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det betyder virkeligt meget! Men kan nu også godt forstå at det må være svært at forholde sig til for fædrene, når man ikke kan se noget, for de kan jo ikke mærke alle de forandringer som vi kan.

Det allerbedste er, at han jævnligt fortæller mig hvor smuk og lækker han synes jeg er, og det betyder virkeligt meget nu hvor jeg bare føler mig oppustet og småtyk ;)

Ja det er dejligt at ens kæreste stadig er vild med en, selv om man bliver tykkere og tykkere. Min kæreste æææælsker min "lille bult og pupertetsbryster" ;) . Men det er jo desværre ikke noget der bliver ved, om godt og vel 6 måneder så hænger det hele :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er dejligt at ens kæreste stadig er vild med en, selv om man bliver tykkere og tykkere. Min kæreste æææælsker min "lille bult og pupertetsbryster" ;) . Men det er jo desværre ikke noget der bliver ved, om godt og vel 6 måneder så hænger det hele :unsure

ha ha ha ha ja det er bare med at nyde det imens alt sidder godt, og brysterne strutter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er dejligt at ens kæreste stadig er vild med en, selv om man bliver tykkere og tykkere. Min kæreste æææælsker min "lille bult og pupertetsbryster" ;) . Men det er jo desværre ikke noget der bliver ved, om godt og vel 6 måneder så hænger det hele :unsure

Haha - ja det havde jeg ikke lige tænkt på ;) Jeg synes det er slemt nok at det hele vokser :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER