piien

Lægebesøg igen

10 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg har på Herlev i dag til en lægesamtale fordi jeg fik kejsnersnit med min datter. Alt ser dog ud til, at jeg kan føde normalt denne gang. :)

Men fik så af vide, at jeg skal til sukkertest, fordi min far har type2 diabetes. Så det ksal jeg 21/2.... er det ikke noget med, at jeg ikke er den eneste i gruppen der skal det? Har nogen af Jer været til det?

Men må indrømme, at jeg er ved at være lidt træt af lægebesøg mv.... altså det skal ikke misforstå - for jeg er glad for at blive tjekket, synes bare jeg skal til noget hele tiden....

Hej herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til 1. sukkerbelastnings test for et par uger siden, og det gik nu fint. Man skal drikke to krus med druesukker vand, og det smager da ikke vildt godt, men så slemt synes jeg nu ikke det er :-) Så får du taget blodprøve inden du drikker og to gange efterfølgende med én times mellemrum.. Du kan godt blive dårlig eller få kvalme, men det forsvinder som regel efter den første time :-) Forsøg at holde dig beskæftiget, så er det nok knap så slemt :-) Jeg havde min computer med.. Det var en udpenslet version! Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været afsted, og vil også sige at det ikke var så slemt som frygtet :)

Det værste for mig var at skulle faste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været afsted, og vil også sige at det ikke var så slemt som frygtet :)

Det værste for mig var at skulle faste ;)

Hehe, sådan var det også for mit vedkommende :-) Da jeg var færdig styrtede jeg over til bageren og købte et rundstykke og en kage... (Ups) tsk tsk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - tror også det værste er at jeg skal faste... er ikke god til ikke at få morgenmad!! :(

Jeg må også lige hitte ud af hvordan jeg lægger film over på vores Ipad. Så kan jeg tage den med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, sådan var det også for mit vedkommende :-) Da jeg var færdig styrtede jeg over til bageren og købte et rundstykke og en kage... (Ups) tsk tsk..

He he - det med kagen er jeg sikker på, at jeg også kunne finde på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også i slut feb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix jeg går fri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt noget om at jeg skal afsted til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt noget om at jeg skal afsted til det.

Årsagen til jeg skal afsted skyldes også kun, at der et type2 i min familie. Ellers skulle jeg ikke afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER