Melas

Mavebilleder.

22 indlæg i dette emne

Tænkte at der måske skulle laves en "mavetråd". Synes det er hyggeligt at følge med i alle jer andres udvikling. Jeg prøver at vedhæfte et lille billed af min mave fra i går morges. For første gang synes jeg virkelig at min gravide mave er synlig og kan faktisk godt lide at den nu kan ses om en gravid mave og ikke bare som tyk.

Jeg er en høj og slank pige, men har altid haft en lille bult (som min kæreste kalder den og elsker den). Min mave har altid været meget tydelig, måske fordi jeg er så svejrygget. Det er desværre nok en jeg aldrig rigtig kommer af med, lige meget hvor meget jeg træner mave. Tror desværre den er arvelig, for min mor har den også :unsure .

post-6006-0-83924900-1359106052_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tænkte at der måske skulle laves en "mavetråd". Synes det er hyggeligt at følge med i alle jer andres udvikling. Jeg prøver at vedhæfte et lille billed af min mave fra i går morges. For første gang synes jeg virkelig at min gravide mave er synlig og kan faktisk godt lide at den nu kan ses om en gravid mave og ikke bare som tyk.

Jeg er en høj og slank pige, men har altid haft en lille bult (som min kæreste kalder den og elsker den). Min mave har altid været meget tydelig, måske fordi jeg er så svejrygget. Det er desværre nok en jeg aldrig rigtig kommer af med, lige meget hvor meget jeg træner mave. Tror desværre den er arvelig, for min mor har den også :unsure .

post-6006-0-83924900-1359106052_thumb.jp

Hvor er du smuk, sikke en fin mave :)

- jeg får lige lavet nyt billed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Melas - verdens hyggeligste initiativ! :yay Det ER nemlig skønt at følge med i jeres udvikling, fordi vi netop er så tæt terminsmæssigt, som vi er. Så jeg fløj fluks ud på toilettet her på arbejde og knipsede et nyt maveshot, selvom det ikke er mange dage siden, jeg smed et op herinde i en anden tråd. :) (OG!!! Jeg HAR bestilt graviditetsbukser, der gerne skulle komme med posten i næste uge... ;) Indtil videre - bl.a. i dag - lever jeg med min elastik i knaphullet på mine almindelige jeans. :D )

post-5986-0-11678500-1359110614_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave! :-) Jeg er selv svejrygget, så ved lige hvordan du har det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOV!! Jeg glemte da helt at kommentere på din fine, fine babybult, Melas - undskyld. Jeg elsker også selv, at stadiet, hvor man ser mere gravid end "almindelig" tyk ud, nu er nået. Du bærer den der bebs super flot altså. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN EGERN! Det glæder mig at høre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Melas - verdens hyggeligste initiativ! :yay Det ER nemlig skønt at følge med i jeres udvikling, fordi vi netop er så tæt terminsmæssigt, som vi er. Så jeg fløj fluks ud på toilettet her på arbejde og knipsede et nyt maveshot, selvom det ikke er mange dage siden, jeg smed et op herinde i en anden tråd. :) (OG!!! Jeg HAR bestilt graviditetsbukser, der gerne skulle komme med posten i næste uge... ;) Indtil videre - bl.a. i dag - lever jeg med min elastik i knaphullet på mine almindelige jeans. :D )

Hvor er du yndig :)

Weeee tillykke med dit køb, glæder mig til at se mavsen folde sig ud i ny buks ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30w19gm.jpg

Så er der opdate på mavsen.. Den starter nu under brystet - i starten sad den meget lavere..

Jeg er vokset fra 77 cm til 95 cm om navlen.. er stadig 2,3 kg under min start vægt.. og er idag 17+3 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag 14+7 synes maven er stor! jeg blev giga stor sidste gang. Men er jo heller ikke så høj.

post-118-0-60804100-1359228472_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin :-) min mave ser helt deform ud i aften. Vildt stor og helt spids...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag 14+7 synes maven er stor! jeg blev giga stor sidste gang. Men er jo heller ikke så høj.

post-118-0-60804100-1359228472_thumb.jpg

sikke fin du er :)

- er det gået hurtigere 2. gang??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin :-) min mave ser helt deform ud i aften. Vildt stor og helt spids...

nej da den er da ikke deform!! helt spids - gammel skrøne men måske en lille gut?

sikke fin du er :)

- er det gået hurtigere 2. gang??

taak :) jaa det tror jeg. lidt svært at se. hvis jeg ser billeder fra samme uge fra sidst, så er den større nu ja, men jeg var også 10 kg større dengang, så hmm måske var det bare ikke nemt at se dengang? men synes det er gået stærkt den sidste uges tid med at vokse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak :) jaa det tror jeg. lidt svært at se. hvis jeg ser billeder fra samme uge fra sidst, så er den større nu ja, men jeg var også 10 kg større dengang, så hmm måske var det bare ikke nemt at se dengang? men synes det er gået stærkt den sidste uges tid med at vokse.

Dejligt du har smidt 10kg, det er godt gået :)

- tænker det er ret almindeligt at det går hurtigere anden gang, fordi livmoderen har været udviddet før. men det er da spændende hvor kæmpe stor du bliver denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har smidt 10kg, det er godt gået :)

- tænker det er ret almindeligt at det går hurtigere anden gang, fordi livmoderen har været udviddet før. men det er da spændende hvor kæmpe stor du bliver denne gang ;)

Tak :) Ja det går hurtigere :) Er sikker på jeg blir stor igen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh guj så tyk jeg er ;-)

post-6026-0-15104800-1359311936_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh guj så tyk jeg er ;-)

Den er da så stor og fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke tyk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh guj så tyk jeg er ;-)

Lidt sjovt så stor forskel der er på os to og vi er stort se lige langt henne. Jeg synes selv min mave svinger meget i størrelse. Lige den dag jeg tog billedet var den MEGET tydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser også umiddelbart mere spinkel ud end mig :-) Jeg er lige kommet hjem fra JM og hun sagde alt var fint. Og ja, at livmoderen jo vokser hurtigere anden gang :-)

Men hvor er vi alle fine altså :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige et lidt alternativt billede fra mig.

Min bule er tydeligst om morgenen når jeg vågner. Så er der nærmest en lille hård bold under navlen. Så tog lige et billede af det i morges hvor jeg var 16+4 :)

Håber i kan bære over med den bare mave.

phRfCNV.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige et lidt alternativt billede fra mig.

Min bule er tydeligst om morgenen når jeg vågner. Så er der nærmest en lille hård bold under navlen. Så tog lige et billede af det i morges hvor jeg var 16+4 :)

Håber i kan bære over med den bare mave.

phRfCNV.png

Hvor er den sød og smuk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sød lille babybule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER