girly1988

Siger også farvel :-(

20 indlæg i dette emne

Ts scanning idag 8+6 viste intet hjerteblink og spiren var ikke vokset som den skulle... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv øv, det er jeg ked af at høre! Stort kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg ked af at hører :( Det er åbenbart ikke en god dag for TS idag..

Håber du snart får muligheden for at melde dig ind i en ny gruppe.. Knus!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :boo stort kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Det er jeg virkelig ked af at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det gør mig så ondt!! Håber vi to snart kan lave en ny terminsgruppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jer stakler:(

Knus til jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej.. hvor er jeg ked af at høre det. Det er grusomt at ligge der og få sådan en besked, har selv prøvet det :( kram til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en ubeskrivelig følelse man får og det føles som om ens drøm blir taget fra en igen....og så er jeg pisse bange for selve aborten jeg skal igennem...så føler jeg står nede i et hul pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Hvor er det ikke fair!!!

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev ringet op af sygehuset idag og skal komme derop på mandag kl. 11.30.....så må forsøge at få det bedste ud af weekenden her....inden det går løs med aborten....:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du have medicinsk eller kirurgisk? Jeg fik kirurgisk og det var ikke slemt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke endnu hvilken metode det bliver...men det lød på damen i telefonen som om jeg selv må vælge...og hvis det er så blir det nok medicinsk for er total bange for det med fuld narkose...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke endnu hvilken metode det bliver...men det lød på damen i telefonen som om jeg selv må vælge...og hvis det er så blir det nok medicinsk for er total bange for det med fuld narkose...

Jeg skal have den medicinske idag.... Mest fordi jeg helst vil undgå at de evt kommer til at lave mere skade end gavn i livmoderen ved kirurgisk og derved gør det sværere for mig næste gang vi får sat æg op!

Jeg tror der er fordele og ulemper ved begge! Det er bare vigtigt at du mærker efter inde i dig selv og finder ud af hvad du helst vil! :)

Håber det går let og smertefrit for dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, sikke noget altså. MEN nu ved du, at I kan blive gravide. Det er selvfølgelig ikke det, der fylder mest lige nu, hvor tankerne går hen mod aborten, men det skal nok lykkes for jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total bange for det hele...har en skræk for bare at træde ind på sygehuset...og håber på hvis det blir medicinsk at de slemme smerter kan tages med smertestillende så man ka holde ud at være til imens det står på ..men frygter syge smerter så man intet kan...men ja skal bar igennem det og ud på den anden side med så god oplevelse som muligt på sygehuset...idag har vi holdt fødselsdag for min mand for vores forældre. Det har været en god dag trods omstændighederne...men har jo os været i blandt dem som betyder mest for mig her i livet såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så klarede jeg en dag til barnedåb hos vores vennepar....det var satme hårdt...men jeg klarede det nu fint hvis jeg selv skal sige det.

Resten af dagen her bruger vi på sofaen...og jeg er begyndt at blive godt bange og nervøs for i morgen....i morgen er jeg sikker på bliver år 2013's aller værste dag.....:( suk suk.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vist kun give dig sådan en her :kiss og et held og lykke med i morgen. Kan slet ikke forestille mig, hvad du gennemgår for tiden - føler virkelig med dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej.... Det gør mig så ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke endnu hvilken metode det bliver...men det lød på damen i telefonen som om jeg selv må vælge...og hvis det er så blir det nok medicinsk for er total bange for det med fuld narkose...

Er lige på besøg fra juligruppen. Jeg har selv prøvet en kirurgisk abort, da jeg var 11+5. Det var ikke så slemt, lige pludselig falder man bare i søvn og vågner op 15 min senere. Inden jeg faldt i søvn lå jeg dog og rystede som et espeløv og græd som pisket. Men BUM så var jeg væk. Bagefter var jeg rimelig frisk og tog hjem 1½ time efter. Jeg synes det var rart at jeg ikke var vågen da det skete, hellere det end at opleve noget komme ud af mig ved medicinsk abort. Umiddelbart efter fik jeg desværre en gang underlivsbetændelse, men blev hurtigt frisk igen.

Efter 4 mdr og endnu en gang underlivsbetændelse, er jeg gravid igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER