Mettemor

Vende det hvide ud af øjnene, hjælp!!

22 indlæg i dette emne

Hej Piger

Efter jeg havde ammet Maliva her til middag, lå hun på ammepuden, og pludselig vendte hun det hvide ud af øjnene. Selve øjet røg ligesom nedad, så man nærmest kun kunne se det hvide. Rigtig rigtig ubehageligt. Sundhedsplejersken var her, og så det heldigvis også. Hun gjorde det 4-6 gange. Hun havde ikke set det før. Jeg skyndte mig at sætte hende op hver gang, og så var hun kontaktbar. Det var ligesom om at hun gjorde det, når hun kom ned at ligge. Hun var lidt pylret, og jeg synes på en måde ikke at hun var helt sig selv.

Hun ligger ofte med øjnene lidt åbne, når hun sover, hvor man derved kan se lidt ad det hvide. Men det var slet ikke sådan det her.

Ringede til lægen, men han ville ikke se hende, så længe hun ikke krampede og var kontaktbar. Føj håber ikke der kommer mere af det. Magter ikke flere ting. :( Nu synes jeg endelig at der var lidt ro på, og at det gik godt.

Nogen der har oplevet noget liogende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh ha en grim oplevelse - godt sundhedsplejersken var der så du ikke var alene! Jeg har ikke hørt om noget lignende før - håber virkelig ikke du kommer til at opleve det igen. Men jeg syntes det er underligt lægen ikke vil se hende!

Har du taget hendes temperatur? (det har du sikkert - men bliver jo nød til at spørge)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg glemte helt at give dig en masse :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en oplevelse Mette! :kram :kram :kram til dig! Sagde SP'en ikke noget, når hun nu var der? Og jeg synes også, som Majs, at det er underligt at lægen ikke vil se hende!

Håber ikke at det er noget og at det sidste gang Maliva gør det. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha, det lyder ikke sjovt :kram2

Jeg tror jeg ville prøve at slå koldt vand i blodet, men hvis det sker igen, ville jeg ringe med det samme til lægen, og hvis de ikke ville se hende, ville jeg ringe til lægevagten eller tage på skadestuen.

Håber ikke det sker igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha, det lyder ikke sjovt :kram2

Jeg tror jeg ville prøve at slå koldt vand i blodet, men hvis det sker igen, ville jeg ringe med det samme til lægen, og hvis de ikke ville se hende, ville jeg ringe til lægevagten eller tage på skadestuen.

Håber ikke det sker igen!

Det tror jeg også jeg ville!!! Men håber det er en engangsforestilling - og det ikke bliver nødvendigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram Jeg kender ikke til det, men hvis SP så det og ikke gjorde noget videre ud af det, så tror jeg ikke, at det er alvorligt :kram2 Men jeg synes også at du skal ringe til lægen hvis det sker igen. Om ikke andet, så for ikke skal bekymre dig over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres kram. Hun har ik feber. Det havde jeg i nat. Men hendes temperatur er fin. Jeg har helt ondt i maven over når hun vågne igen. Er så bange. :-( Hun sover heldigvis fint. Ringer med det samme til lægen hvis hun gør det igen. SP ringede bagefter igen sagde at jeg kunne prøve at filme det, så jeg havde dokumentation. Men puha ved ik om jeg kan det. Håber virkelig ikke hun gør det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har hun været vågen i en lille times tid. Hun har heldigvis ik gjort der igen. Sidder og glor på hende med kameraet klar!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for en ubehagelig oplevelse :kram jeg var godt nok også blevet bange!

Jeg håber ikke at du oplever det igen - og hvis du gør, så ville jeg også kræve at nogen så på hende! Og så håber jeg at du kan nå at filme det så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun gjorde det desværre igen igår aftes. vagtlæge synes vi skulle vente til egen læge idag. så hun har bare af at ville se hende. Hun er heldigvis helt normal imellem anfaldende. Men det er noget virkelig øv!!:-( venter på at kan ringe til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - Nåede du at filme det? Hvis ikke din læge vil se hende må du banke i bordet! Det er ikke rart hvis det er én gang, men 2 gange er bestemt bekymrende. Hvis ikke din egen læge kan gøre noget, må hun henvise dig til nogen der måske ved hvad det kan være. Better safe than sorry!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en oplevelse :kram :kram :kram

Håber lægen vil se jer idag, ellers må du banke i bordet og sige at du vil have hande undersøgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var heldigvis ingen problemer med egen læge. vi skal derind 11.40. Tror næsten at hun vil sende os videre til sygehuset. Det håber jeg næsten, selvom jeg synes det er pisse hårdt at være der. Håber så meget på at kunne få en forklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede ik at filme hende. Det tænkte jeg overhovedet ik på i situationen. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede ik at filme hende. Det tænkte jeg overhovedet ik på i situationen. :-(

Forståeligt! Det tror jeg heller ikke jeg kunne tænke til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været ved lægen. Det blev jeg ikke meget klogere af!! Vi skulle se tiden an. Hun gjorde det endda inde ved lægen, men det så hun ikke, og så lukkede hun øjnene, var utilfreds og blev så normal igen. Det kunne måske være en virus. Det er sgu da ik normalt de gør sådan. Jeg kan ik lide det og jeg er bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været ved lægen. Det blev jeg ikke meget klogere af!! Vi skulle se tiden an. Hun gjorde det endda inde ved lægen, men det så hun ikke, og så lukkede hun øjnene, var utilfreds og blev så normal igen. Det kunne måske være en virus. Det er sgu da ik normalt de gør sådan. Jeg kan ik lide det og jeg er bange!

:kram :kram :kram

Jeg tror, jeg havde kimet lægen ned og nægtet at "se tiden an". Synes ikke din læge kan være bekendt, at han/hun ikke gør mere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også noget splittet!! :-( Hun sagde det ikke var farligt , det må jeg jo tro på. Men jeg skulle ringe til lægevagten hvis det blev værre, eller jeg var utryg. Det kunne være en virus. Det håber jeg. Drengene har lige været syge og jeg havde feber natten til igår. Så har et lille håb om at det er det. Men er bare et stort kaos indeni ligenu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du stadig er utryg, synes jeg du skal ringe til vagtlægen, uanset om hun har anfald eller ej! Om ikke andet, så for at få en anden læges mening også!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du stadig er utryg, synes jeg du skal ringe til vagtlægen, uanset om hun har anfald eller ej! Om ikke andet, så for at få en anden læges mening også!

:kram

:ditto lige i det her tilfælde kunne jeg finde på at lyve og sige at hun fik en anfald selv hvis hun ikke gør - bare for second opinion - det er ikke holdbart at du er bange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har 7/9/13 ikke gjort det siden vi var ved lægen igår. Håber håber at det var det. Hin sover en del, men er glad og veltilpas når hun er vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER