kejzer

så melder jeg mig

20 indlæg i dette emne

også under fanerne :)

NF scanning i går viste et sundt og rask barn med mig i uge 13+1 og termin 21 juli :)

post-118-0-38274500-1358236920_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
også under fanerne :)

NF scanning i går viste et sundt og rask barn med mig i uge 13+1 og termin 21 juli :)

Fantastisk :) Tillykke med din sunde baby og velkommen til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) og velkommen i gruppen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os sådan til at møde lille bebs :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Osse velkommen fra mig, kejzer! :)

(Og iøvrigt en helt fantastisk køn datter (går jeg ud fra?), du har på dit profilbillede! Dét er da indbegrebet af et englebarn, må man sige! ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak :)

nååhr Sandie så blev jeg da lige rørt dér.

Egernmammi - taak skal du ha altså - ja det ér min trunte på billedet :) Lige blevet 3 (ca 2½ på billedet) men englebarn er hun nu ikke altid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egernmammi - taak skal du ha altså - ja det ér min trunte på billedet :) Lige blevet 3 (ca 2½ på billedet) men englebarn er hun nu ikke altid ;)

Hehe... Alle børn har helt sikkert en indre møgunge, de flasher ind i mellem - nogle lidt oftere end andre. :) Men uanset hvad vil jeg være MEGET stolt, hvis min kommende arving bliver tilnærmelsesvis lige så lækker som din lille bedårende smukling. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Alle børn har helt sikkert en indre møgunge, de flasher ind i mellem - nogle lidt oftere end andre. :) Men uanset hvad vil jeg være MEGET stolt, hvis min kommende arving bliver tilnærmelsesvis lige så lækker som din lille bedårende smukling. :)

ej tusind tak det varmer godt nok et moder hjerte at høre så dejlig en ros! og selvf blir din kommende arving også en dejlig lille sag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie og tillykke med graviditeten herinde også :)

Hihi, det kan da ikke passe Silke ikke er en engel hele tiden, det må være noget du misforstår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie og tillykke med graviditeten herinde også :)

Hihi, det kan da ikke passe Silke ikke er en engel hele tiden, det må være noget du misforstår :D

taak :) ja okay jeg tager det i mig igen. Silke er en engel altid 24-7 365 dage om året eller nowet. ej hun er faktisk slet ikke så slem :) det er meget sjældent hun viser horn eller det er vel ikke horn hun viser, "bare" stædighed og vilje - og det har hun jo helt sikkert slet ikke fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak :) ja okay jeg tager det i mig igen. Silke er en engel altid 24-7 365 dage om året eller nowet. ej hun er faktisk slet ikke så slem :) det er meget sjældent hun viser horn eller det er vel ikke horn hun viser, "bare" stædighed og vilje - og det har hun jo helt sikkert slet ikke fra mig!

Præciiiiiis Mie :D Det må være faderen :D

Hvergang du lægger billeder op af Silke, viser jeg altid Mr. Macmus billederne - Silke der vasker bil, Silke der laver mad osv - vi synes hun er noget af det smukkeste vi nogensinde har set begge to og det er sq da lidt sjovt, når vi ikke engang har set hende "live" ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præciiiiiis Mie :D Det må være faderen :D

Hvergang du lægger billeder op af Silke, viser jeg altid Mr. Macmus billederne - Silke der vasker bil, Silke der laver mad osv - vi synes hun er noget af det smukkeste vi nogensinde har set begge to og det er sq da lidt sjovt, når vi ikke engang har set hende "live" ^_^

åååhr hvor er du/I simpelthen bare noget af det sødeste at sige sådan! får altså helt tårer i øjnene her (hormonella altså) Vi må da finde en dag hvor i kan møde hende :) vi ryger jo på barsel henover sommeren begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, lige et pip udefra gruppe med stort tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

åååhr hvor er du/I simpelthen bare noget af det sødeste at sige sådan! får altså helt tårer i øjnene her (hormonella altså) Vi må da finde en dag hvor i kan møde hende :) vi ryger jo på barsel henover sommeren begge to :)

Hæhæ ja, måske tager vi hende med hjem :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, lige et pip udefra gruppe med stort tillykke :biglove

Også et tillykke herfra :)

taak piger :)

Hæhæ ja, måske tager vi hende med hjem :bunny

hæhæhæ mon ikke I får nok at se til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil og tillykke med veloverstået NF :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak chanettev :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER