Guest

Når man ikke kan lide fisk, men gerne vil have fisk!

29 indlæg i dette emne

Det tæller ikke når det er på dåse - grunden er at tun på dåse er lavet af de små fisk der ikke kan sælges som store dyre bøffer, derfor er der færre tungmetaller i.

Mht delfinerne så er det altid det store onde dilemma.

Jep, men man kan få det på dåse (kan ikke huske hvor), hvor det godt nok koster en del mere, men hvor det til gengæld er fanget med fiskestang, og der går det ikke ud over delfiner. Og nu kan jeg ikke selv lide tun, men det skulle også smage vildt meget bedre, fordi kvaliteten er langt bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, men man kan få det på dåse (kan ikke huske hvor), hvor det godt nok koster en del mere, men hvor det til gengæld er fanget med fiskestang, og der går det ikke ud over delfiner. Og nu kan jeg ikke selv lide tun, men det skulle også smage vildt meget bedre, fordi kvaliteten er langt bedre...

Det kunne jeg sagtens forestille mig. Vi køber også "Glyngøre" tun det smager virkelig meget bedre selvom en dåse er over dobbelt så dyr. Men jeg ved ikke om det er fanget med fiskestang :unsure men det bør da være til at undersøge ret nemt, så er spørgsmålet om man har lyst til at kende svaret :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jomfruhummere er super lækre bare med smør, persille og lidt hvidløg. Gril dem evt. på grillen eller i ovnen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rødfisk er dejligt - selvom jeg ellers stort set kun spiser sushi og røget laks.. I fiskefrikadeller blander jeg kokosmælk, chili mv i og gør dem lidt thai-agtige:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER