salka20

IUI?

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg skal igang med IUI i næste uge. Er der nogen der kan fortælle om deres oplevelser omkring det. Får man det dårlígt af pillerne etc.?

Fortalte i jeres arbejdsgiver da i skulle igang IUI?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Vi har været igennem 3 IUI forsøg, jeg fik Pergotime og gonal-F/Puregon. Pergotime fik jeg en del hovedpine af, men ikke noget ved det andet.

Jeg fortalte det til min arbejdsgiver, da han skulle skrive under på en §56 ansøgning, der gør at de kan få penge refunderet for mit fravær - og jeg derved kan holde fri med løn, når jeg skal til noget osv...

:goodluck håber det virker i 1. forsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er KÆMPE forskel på hvordan man får det på pillerne/sprøjterne - og ja der er jo også kæmpe forskel på hvad man skal have af hormoner op til et IUI forsøg.. Så det er svært bare at tage en "kasse" ned fra hylden og sige: "sådan her bliver det".. Det kan være du er heldig og på ingen måde mærker at du får noget... hvor andre.. (incl mig selv) er ramt af at tage bare de mindste ting...

Jeg kan ex. ingen gang tage p-piller mere uden at ligge med hovedet i en spand hver dag. Men tror også min krop er slidt efter alle de år..

Og ja - få snakket med din arbejdsgiver om det så du kan få lavet en paragraf 56 - så får han nemlig penge selvom du bare er væk et par timer... og derved er det ham ikke en gene økonomisk ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik Gonal F og mærkede intet..

Jeg fortalte min chef med det samme at vi gerne ville have baby så hun har vidst det i alle 2,5 år.. Og hun ved også udemærket vi nu er i behandling netop fordi man indimellem skal til scanninger osv hos klinikken. Og fordi man kan få humørsvingninger, hovedpine, kvalme og andre bivirkninger synes jeg det er ret væsentligt hun kan følge med i hvad der sker.. Jeg har også informeret resten af vores personalet om vores situation så de er forberedte på evt humørsvingninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen bivirkninger af medicinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får let kvalme mens jeg tager dem, men ikke noget der betyder noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER