Melas

Pyyyh...er så lettet :-)

6 indlæg i dette emne

Så er moderkagebiopsien vel overstået. De lavede også lige en hurtig scanning for at måle for lang den er og der kunne man se at der IKKE VAR NOGEN NAKKEFOLD!!!!! :loveshower . Var rystende nervøs, men kunne gå derfra med et smil på læben. Nu mangler vi bare svaret på biopsien i morgen, puuh det bliver en laaang dag. De målte bebsen til at jeg er i 12+1, jeg troede jeg var i 11+3. Synes det er lidt mærkeligt at der kan være så stor forskel på 2 målinger lavet med 3 ugers mellemrum. Da jeg var til TS d. 14/12 var jeg 8+0, troede jeg, men der har jeg så været i 8+5. Jeg skal til MS d. 4/3, så der må vi jo se om det ændrer sig igen.

Prøver lige at vedhæfte et lille billed af bebsen. Det er ikke særlig god kvalitet, men man kan da godt, hvad det er.

scanningsbilled baby.pdf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhh Tillykke :)

årh hvor er jeg glad for alt gik godt, venter spændt på svaret fra biopsien :) - skal i vide hvad køn det er??

Og sikke en fin baby, den ser jo både smuk og klog ud :D

- masser varme tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :rolleyes . Ja vi vil gerne vide kønnet, vi tror begge det er en dreng, synes vi lige spottede en lille tap :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for et positivt svar... :) Har selv været gennem en biopsi, da jeg har ventet en dreng med kromosomfejl. Ventetiden er forfærdelig... vi fik af vide vi ventede en sund og rask dreng. Baby ser jo bare så fin ud, tror på den er sund og rask :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt for jer i dag - alt tyder jo heldigvis på, at (den i øvrigt MEGET fine) bebs er præcis, som den skal være. :) Husk at holde os opdaterede!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke er selv i samme situation lige pt. Får selv svar i morgen eller torsdag. Synes også det er underligt det der med at flytte på terminen. Sidste gang flytte de min 14, så jeg reelt ikke burde kunne have en positiv GT på det tidspunkt som jeg kunne. Denne gang flyttede de min termin 9 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER