Kanske

...

25 indlæg i dette emne

Jeg kan stadig passe mit eget tøj, men om aftenen bliver jeg klart mere oppustet. Jeg prøvede mine arbejdsgraviditetsbukser på igår og lige pludselig så jeg helt vildt stor ud! Jeg har 2 par ventebukser fra sidst så dem kan jeg jo nok bruge indtil det bliver noget varmere i vejret. Så jeg tror jeg venter med at købe til det er nødvendigt, som StineMR også skriver så kan det være svært at gætte på, hvilke størrelse man er om 5-6 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså også det der ventetøj mistænkt for at have et snit så maven bliver mere synlig :-) Men det gør nu heller ikke så meget - lige bortset fra når man skal derud hvor det endnu ikke er almen kendt (arbejde) ;-)

Tak for tippet med Nelly, det vil jeg kigge nærmere på for jeg mangler nemlig snart trøjer. Ellers ender det med at jeg får ødelagt alle de almindelige :-)

Hvor er det fedt at maverne vokser :loveshower

Og hvis det virker er der et billede af mig fra i forgårs. Og mig der plejer at være så stolt af min flade mave :blink Nu må jeg bare være stolt af bulen :wub

post-6026-0-07311000-1357290340_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet i ventetøjet.. jeg mangler 7 cm i at kunne lukke mine alm bukser :)

og maven strutter.. men jeg er også rigtig glad for den og synes det er hyggeligt andre kan se det. :)

Miss M.. sikke en yndig mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin MissM! :) Jeg plejede ligesom dig osse være stolt af min helt flade mave, jeg har slidt og slæbt for til træning - but those days are gone now... ^_^ Som I andre er jeg også helt vildt oppustet om aftenen og kan ikke have, at der er noget, der strammer på maven, hvorimod jeg om morgenen sagtens kan være i både jeans, bukser m/ knaplukning, nederdele etc. Selvom oppustetheden kan være ubehagelig, kan jeg egentlig bedst li' maven om aftenen, fordi dér ser den mest "rigtig" gravid ud og ikke bare småtyk, som jeg synes, den gør, når jeg står op. Men altså - med den fart denne hersens baby kommer til at vokse med det næste stykke tid, varer det nu nok ikke længe, før jeg kommer til at se "rigtig" gravid ud hele tiden. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet i ventetøjet.. jeg mangler 7 cm i at kunne lukke mine alm bukser :)

og maven strutter.. men jeg er også rigtig glad for den og synes det er hyggeligt andre kan se det. :)

Miss M.. sikke en yndig mave :)

Er i stadig meget oppustet? jeg er slet ikke oppustet mere, min mave har samme størrelse hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet i ventetøjet.. jeg mangler 7 cm i at kunne lukke mine alm bukser :)

og maven strutter.. men jeg er også rigtig glad for den og synes det er hyggeligt andre kan se det. :)

Miss M.. sikke en yndig mave :)

Tak for det :-) Jeg synes faktisk også selv den er meget fin på billedet :-)

Hvor er du fin MissM! :) Jeg plejede ligesom dig osse være stolt af min helt flade mave, jeg har slidt og slæbt for til træning - but those days are gone now... ^_^ Som I andre er jeg også helt vildt oppustet om aftenen og kan ikke have, at der er noget, der strammer på maven, hvorimod jeg om morgenen sagtens kan være i både jeans, bukser m/ knaplukning, nederdele etc. Selvom oppustetheden kan være ubehagelig, kan jeg egentlig bedst li' maven om aftenen, fordi dér ser den mest "rigtig" gravid ud og ikke bare småtyk, som jeg synes, den gør, når jeg står op. Men altså - med den fart denne hersens baby kommer til at vokse med det næste stykke tid, varer det nu nok ikke længe, før jeg kommer til at se "rigtig" gravid ud hele tiden. ;)

Tak for det :) jeg kan også stadig tage noget almindeligt på om morgenen, men efter et par timer går det bare ikke - det er så ubehageligt. Fuldstændig som dig, kan jeg også bedst li' maven lidt op ad dagen, da morgenmaden bare ser lidt flæsket ud ;-/

Og Christina - jeg føler mig ikke oppustet så tit mere, men nogle dage ( især efter Hvidt brød) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i stadig meget oppustet? jeg er slet ikke oppustet mere, min mave har samme størrelse hele tiden..

10e0tu1.jpg - taget i aften.. er 14+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og der er kun én siger du ;-) Smukt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der er kun én siger du ;-) Smukt

Ja.. jeg er blevet scannet to gange, og begge gange har vi kun hørt en hjerterytme, og set en baby.. så det går vi ud fra :)

Mange tak - er overraskende glad for den. - har også altid været glad for min flade mave.. og var spændt på hvordan det ville være at blive tyk ;) men der er jo en fantastisk årsag, og indtil nu er det kun mave og bryster der vakser :)

Og hvor er du yndig, den sidder så smukt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Uuuuuh - nu med ticker! :D Takker for guiden, der blev lagt ind i går aftes.. ;) )

Er i stadig meget oppustet? jeg er slet ikke oppustet mere, min mave har samme størrelse hele tiden..

Jep - der er stadig stor forskel på min fra om morgenen til om aftenen. :wacko

Og BTW - fantastisk smuk mavse, du render rundt med dér Christina B! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Uuuuuh - nu med ticker! :D Takker for guiden, der blev lagt ind i går aftes.. ;) )

Jep - der er stadig stor forskel på min fra om morgenen til om aftenen. :wacko

Og BTW - fanetastisk smuk mavse, du render rundt med dér Christina B! :)

1000 tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. jeg er blevet scannet to gange, og begge gange har vi kun hørt en hjerterytme, og set en baby.. så det går vi ud fra :)

Mange tak - er overraskende glad for den. - har også altid været glad for min flade mave.. og var spændt på hvordan det ville være at blive tyk ;) men der er jo en fantastisk årsag, og indtil nu er det kun mave og bryster der vakser :)

Og hvor er du yndig, den sidder så smukt :)

Tak altså *rødme* Synes faktisk også selv det sidder fint. Og tænk så anderledes det ser ud med 27 kg mindre på sidebenene :-)

Du er da også vildt "heldig" at få så meget mave så tidligt - jo kortere tid man bare ser "fed og lasket" ud jo rarere er det da :-) Det er din første? Eller husker jeg forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeres maver bare flotte!

Ville ønske at min så mere gravid ud, for så ville det nok være nemmere at glæde sig og tro på det.

Billedet er fra i morges, er 13+0

xqacd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak altså *rødme* Synes faktisk også selv det sidder fint. Og tænk så anderledes det ser ud med 27 kg mindre på sidebenene :-)

Du er da også vildt "heldig" at få så meget mave så tidligt - jo kortere tid man bare ser "fed og lasket" ud jo rarere er det da :-) Det er din første? Eller husker jeg forkert?

Har du tabt meget siden din første graviditet? - den sidder så fint på dig :D

Ja jeg nyder meget at se gravid ud. Jeg var ret slank lige før jeg blev gravid, og har heldigvis ikke på noget tidspunkt set tyk ud. fordi maven har siddet så centralt og så var jeg meget oppustet i starten..

Ja det er min første graviditet :) - spændende om jeg fortsætter med at vokse meget, eller om der kommer pause.. tænker det er nu babyen virkelig skal til at vokse.. Så måske kan jeg trille til sommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeres maver bare flotte!

Ville ønske at min så mere gravid ud, for så ville det nok være nemmere at glæde sig og tro på det.

Billedet er fra i morges, er 13+0

xqacd.jpg

Kan sagtens forstå dig, du må bare tænke at alle maver er forskellige, og det skal nok komme :)

- Du må nyde din slanke flotte krop, og når du nu er så slank, kommer du sikkert ikke til at se tyk ud først.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13: Jeg kan godt se bulen :-) Og må jeg så lige sige - sikke en flot facon du har. Du bliver en af dem der bare får en fodbold lige midt på maven. Pisseirriterende ;-)

Christina: mit udgangspunkt inden første graviditet var 89 kg og denne gang var det 62 kg så lidt noget andet ja :-) jeg tror det der lidt oppustede look tildels skyldes at maveskindet jo ligesom er løst fra første gang. Selvom jeg faktisk havde fået oparbejdet en sixpack kunne det godt være svært at se fordi maveskindet bare ikke er det samme. Og jeg har endda kun fået meget få strækmærker første gang.

Mit gæt er at du tager en lille pause med at vokse og så ændrer formen sig bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens forstå dig, du må bare tænke at alle maver er forskellige, og det skal nok komme :)

- Du må nyde din slanke flotte krop, og når du nu er så slank, kommer du sikkert ikke til at se tyk ud først.. :)

Hvor er du sød :) Og tak!

Men tror også snart man begynder at se noget. Var ved lægen i fredags pga opfølgning på MA og han mærkede på min mave og sagde at den anden føles flot stor, så han regner med at jeg vil have svært ved at skjule det om en måned, så det glæder jeg mig til.

Men indtil da forsøger jeg også at nyde at jeg har min "normale" krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13: Jeg kan godt se bulen :-) Og må jeg så lige sige - sikke en flot facon du har. Du bliver en af dem der bare får en fodbold lige midt på maven. Pisseirriterende ;-)

Christina: mit udgangspunkt inden første graviditet var 89 kg og denne gang var det 62 kg så lidt noget andet ja :-) jeg tror det der lidt oppustede look tildels skyldes at maveskindet jo ligesom er løst fra første gang. Selvom jeg faktisk havde fået oparbejdet en sixpack kunne det godt være svært at se fordi maveskindet bare ikke er det samme. Og jeg har endda kun fået meget få strækmærker første gang.

Mit gæt er at du tager en lille pause med at vokse og så ændrer formen sig bare.

WEEEEEEE :) Tak :) Begynder også selv at kunne fornemme den, men dejligt at høre at du også kan ane den ;) Men nu er det jo også kun første graviditet.

Og apropos flot facon: I lige måde - det er da helt vildt flot at du har tabt dig så meget. Det må føles lidt mærkeligt at se vægten gå opad igen når du garanteret har kæmpet hårdt for at få den ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk vildt irriterende :-/ Og ja det er af glædelige årsager og alt det der halløj. Men har man haft den størrelse hvor man intet kan passe i de almindelige butikker, går deprimeret hjem efter et forsøg på at købe nyt tøj og derfor helst undgår tøjindkøb - ja så tror jeg altid man vil frygte lidt at komme derop igen. Også selvom der lige nu er en logisk forklaring. Man hører jo mange der kæmper med en del kilo bagefter - jeg håber bare jeg kan holde vægtstigningen på et rimeligt niveau.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13: Jeg kan godt se bulen :-) Og må jeg så lige sige - sikke en flot facon du har. Du bliver en af dem der bare får en fodbold lige midt på maven. Pisseirriterende ;-)

Christina: mit udgangspunkt inden første graviditet var 89 kg og denne gang var det 62 kg så lidt noget andet ja :-) jeg tror det der lidt oppustede look tildels skyldes at maveskindet jo ligesom er løst fra første gang. Selvom jeg faktisk havde fået oparbejdet en sixpack kunne det godt være svært at se fordi maveskindet bare ikke er det samme. Og jeg har endda kun fået meget få strækmærker første gang.

Mit gæt er at du tager en lille pause med at vokse og så ændrer formen sig bare.

Hvor er der sejt du har tabt så meget :)

- Ja det kan godt være maveskindet spiller en rolle, og oveni har du været gravid før. så livermoderen har måske også udvidet sig hurtigere :) - men det er jo bare dejligt :)

Ja tænker også at jeg får voksepause og det så bare er formen.. er begyndt at tage billeder, og kan sagtens se den starter længere oppe end den gjorde tidligere:)

Synes godt nok det er dejligt for dig du har tabt så meget, håber du kan holde det under din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13: Jeg kan godt se bulen :-) Og må jeg så lige sige - sikke en flot facon du har. Du bliver en af dem der bare får en fodbold lige kmidt på maven. Pisseirriterende ;-)

Christina: mit udgangspunkt inden første graviditet var 89 kg og denne gang var det 62 kg så lidt noget andet ja :-) jeg tror det der lidt oppustede look tildels skyldes at maveskindet jo ligesom er løst fra første gang. Selvom jeg faktisk havde fået oparbejdet en sixpack kunne det godt være svært at se fordi maveskindet bare ikke er det samme. Og jeg har endda kun fået meget få strækmærker første gang.

Mit gæt er at du tager en lille pause med at vokse og så ændrer formen sig bare.

Hvor er der sejt du har tabt så meget :)

- Ja det kan godt være maveskindet spiller en rolle, og oveni har du været gravid før. så livermoderen har måske også udvidet sig hurtigere :) - men det er jo bare dejligt :)

Ja tænker også at jeg får voksepause og det så bare er formen.. er begyndt at tage billeder, og kan sagtens se den starter længere oppe end den gjorde tidligere:)

Synes godt nok det er dejligt for dig du har tabt så meget, håber du kan holde det under din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) jeg er godt nok blevet hjulpet på vej. Får jo normalt medicin mod ADHD og i starten tog det fuldstændig min appetit og gav mig madlede. Så i perioder var jeg nødt til at spise is og chokolade om aftenen får at få bare næsten de kalorier jeg skulle have for at tabe mig.

Nu uden medicin skal jeg lige love for jeg er blevet altædende igen! Derfor har jeg også allerede taget 5kg på -jeg er jo konstant sulten :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER