Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Godt besøg hos zoneterapeut idag....er nu fyldt med lidt mere håb for os :-)

Det lyder spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmmm....

Har testet igen her til morgen....

Der er en meget meget utydelig teststreg :blink

5XBbHZB.jpeg

Tror ikke engang at I kan se den på billedet :unsure

Synes godt nok at den er svag eftersom jeg er 4+2 i dag :unsure mon det er en bio? Jeg må vist bare vente og så teste igen søndag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm....

Har testet igen her til morgen....

Der er en meget meget utydelig teststreg :blink

5XBbHZB.jpeg

Tror ikke engang at I kan se den på billedet :unsure

Synes godt nok at den er svag eftersom jeg er 4+2 i dag :unsure mon det er en bio? Jeg må vist bare vente og så teste igen søndag....

Spændende :) Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm....

Har testet igen her til morgen....

Der er en meget meget utydelig teststreg :blink5XBbHZB.jpeg

Tror ikke engang at I kan se den på billedet :unsure

Synes godt nok at den er svag eftersom jeg er 4+2 i dag :unsure mon det er en bio? Jeg må vist bare vente og så teste igen søndag....

Jeg kan altså også godt se den :) håber den udvikler sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se den :) håber den udvikler sig :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ÆL-test blev ikke positiv i går. Tog en ny her til morgen og den er næsten positiv, men det er jo morgenurin, så ved ikke rigtig. Jeg tager en igen i eftermiddag og så må vi se om den er positiv eller aftagende :)

 

Vi sexede i går aftes og mon ikke vi lige tager en tur til i aften og så er det da vist bare at vente ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se den :) håber den udvikler sig :)

:ditto

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se den :) håber den udvikler sig :)

 

:ditto :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ÆL-test blev ikke positiv i går. Tog en ny her til morgen og den er næsten positiv, men det er jo morgenurin, så ved ikke rigtig. Jeg tager en igen i eftermiddag og så må vi se om den er positiv eller aftagende :)

 

Vi sexede i går aftes og mon ikke vi lige tager en tur til i aften og så er det da vist bare at vente ^_^

 

:bd

 

Har lige sakset følgende fra apotekets hjemmeside, fordi jeg selv blev overrasket over at den sagde at chancen for graviditet er størst 2-3 dage efter positive ÆL-test

 

Hvordan virker en ægløsningstest?

Testen måler koncentrationen af LH-hormon i urinen. Når testen er positiv, er chancen for at blive gravid størst i de efterfølgende 2-3 dage. Da sæd kan overleve i 3-5 døgn, er der ingen grund til at vente med samleje til ægløsningen har fundet sted. Den mest frugtbare periode er samme dag, og de efterfølgende 2 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm....

Har testet igen her til morgen....

Der er en meget meget utydelig teststreg :blink5XBbHZB.jpeg

Tror ikke engang at I kan se den på billedet :unsure

Synes godt nok at den er svag eftersom jeg er 4+2 i dag :unsure mon det er en bio? Jeg må vist bare vente og så teste igen søndag....

Jeg kan godt ane en streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det 2 måneder og 6 dage siden vi valgte ikke at forny min p sprøjte, ingen menses ingen positive ÆL, ingen graviditet ingen ting!  :boo Det er virkelig frustrerende! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det 2 måneder og 6 dage siden vi valgte ikke at forny min p sprøjte, ingen menses ingen positive ÆL, ingen graviditet ingen ting!  :boo Det er virkelig frustrerende!

Øv :( :kram . Men der står også på netdoktor at det kan tage op til ni måneder, så der nok ikke andet for end at vente :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også godt se den :) håber den udvikler sig :)

:ditto :bd

Håber for jer, Nitzen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det 2 måneder og 6 dage siden vi valgte ikke at forny min p sprøjte, ingen menses ingen positive ÆL, ingen graviditet ingen ting!  :boo Det er virkelig frustrerende!

Ej undskyld men bliver sku lidt fornærmet over sådan besked. Jeg ved godt at det er super hårdt at være i projekt baby, og at man gerne vil være gravid så snart man smider beskyttelsen, men vi er en del herinde der har prøvet i væsentlig længere tid, og undskyld mig, men 2 måneder er virkelig ikke lang tid. Kan dog godt unde dig et kram, for man bliver frustreret uanset hvor lang tid man har været i gang :kram

Hilsen hende der snart har været i gang i 4,5 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :kram . Men der står også på netdoktor at det kan tage op til ni måneder, så der nok ikke andet for end at vente :( :kram

Ja det har jeg læst, men min krop har altid "fungeret efter uret" så at sige, så er lidt træls at vente bare på at man får sin menses igen  :) Selvom det ikke lige er  noget man ønsker,hehe!

Men har heller ikke haft menstruation i snart 1 år fordi p sprøjten er så effektiv. 

Men ja jeg venter også, men havde da håbet at menses ville komme inden for de 2 første måneder men ak nej snydt  :D  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld men bliver sku lidt fornærmet over sådan besked. Jeg ved godt at det er super hårdt at være i projekt baby, og at man gerne vil være gravid så snart man smider beskyttelsen, men vi er en del herinde der har prøvet i væsentlig længere tid, og undskyld mig, men 2 måneder er virkelig ikke lang tid. Kan dog godt unde dig et kram, for man bliver frustreret uanset hvor lang tid man har været i gang :kram

Hilsen hende der snart har været i gang i 4,5 år :)

Prøv at læs hvad jeg skriver?! Starter med at skrive ingen menses?! Ergo det er den jeg venter på skal komme, og har heller ingen ÆL tests fået der er positive, og er heller ikke gravid. Jeg står midt i ingen ting, altså hverken den ene eller anden ting har kommet. Hvis jeg nu bare havde fået menses gang på gang så var det da noget andet.

Men fordi du har prøvet i 4½ år, så må jeg ikke være frustreret over jeg ikke har fået min menses efter prævention stop. 

Det beklager jeg da meget så! Troede vi alle havde ret til at skrive om vores frustrationer, glæder osv.

Men åbenbart ikke, skal man have prøvet 1 år, eller 2 før man skrive sine frustrationer?

 

Jeg har selv en datter, som blev lavet i 3 cyklus for år tilbage, og det var hurtigt og slet ikke forventet. Men den gang var jeg også på p piller, nu p sprøjte (eller var) og det er så noget andet. 

Jeg har vel ingen steder skrevet at jeg forventer at blive gravid her og nu ?! Har jeg?

 

Og du skal ikke unde mig et kram, det virker bare provokerende at du skriver det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at læs hvad jeg skriver?! Starter med at skrive ingen menses?! Ergo det er den jeg venter på skal komme, og har heller ingen ÆL tests fået der er positive, og er heller ikke gravid. Jeg står midt i ingen ting, altså hverken den ene eller anden ting har kommet. Hvis jeg nu bare havde fået menses gang på gang så var det da noget andet.

Men fordi du har prøvet i 4½ år, så må jeg ikke være frustreret over jeg ikke har fået min menses efter prævention stop. 

Det beklager jeg da meget så! Troede vi alle havde ret til at skrive om vores frustrationer, glæder osv.

Men åbenbart ikke, skal man have prøvet 1 år, eller 2 før man skrive sine frustrationer?

 

Jeg har selv en datter, som blev lavet i 3 cyklus for år tilbage, og det var hurtigt og slet ikke forventet. Men den gang var jeg også på p piller, nu p sprøjte (eller var) og det er så noget andet. 

Jeg har vel ingen steder skrevet at jeg forventer at blive gravid her og nu ?! Har jeg?

 

Og du skal ikke unde mig et kram, det virker bare provokerende at du skriver det!

Det var bestemt ikke for at gøre dig sur! Og det var bestemt ikke for at provokere jeg gav et kram. Det mente jeg faktisk. Og skriver ingen steder at du ikke må brokke dig, jeg skriver bare at JEG bliver lidt provokeret af det. Jeg har vel lige så meget ret til min følelse som du har af din?

Jeg gik selv et halvt år uden mens da jeg smed pillerne - 168 dage for at være helt præcis, så tro mig, jeg kender frustrationen! Men slap af. D behøver ikke at bide hovedet af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bestemt ikke for at gøre dig sur! Og det var bestemt ikke for at provokere jeg gav et kram. Det mente jeg faktisk. Og skriver ingen steder at du ikke må brokke dig, jeg skriver bare at JEG bliver lidt provokeret af det. Jeg har vel lige så meget ret til min følelse som du har af din?

Jeg gik selv et halvt år uden mens da jeg smed pillerne - 168 dage for at være helt præcis, så tro mig, jeg kender frustrationen! Men slap af. D behøver ikke at bide hovedet af mig :)

Det er da dig der starter med at sige du bliver provokeret af mit indlæg om at jeg er frustreret over ikke at have fået menses, ingen positive ÆL test, .. 

Og skal lige pointere at du selv har prøvet så og så længe, det hjælper jo ikke mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Girl next door og mor igen: vil i evt tage den i privaten?

Føler stemningen herinde er blevet meget negativ og det synes jeg ikke vi andre skal påvirkes af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen jeg tror da bare jeg skal holde mig væk så. 
Det lader jo til at man ikke må være frustreret efter 2 måneder i uvished. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg tror da bare jeg skal holde mig væk så. 

Det lader jo til at man ikke må være frustreret efter 2 måneder i uvished.

How how!

Det har jeg ALDRIG givet udtryk for!

Selvfølgelig må du brokke og være frustreret alt det du vil!

Men diskutionen to brugere imellem som er så negativt ladet som det er mellem jer to, frem for konstruktiv snak/debat, der foretrækker jeg ikke at være vidne til!

Og mit opslag var ligeså meget rettet mod Girl next door, som mod dig, da i begge er i denne diskution.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

How how!

Det har jeg ALDRIG givet udtryk for!

Selvfølgelig må du brokke og være frustreret alt det du vil!

Men diskutionen to brugere imellem som er så negativt ladet som det er mellem jer to, frem for konstruktiv snak/debat, der foretrækker jeg ikke at være vidne til!

Og mit opslag var ligeså meget rettet mod Girl next door, som mod dig, da i begge er i denne diskution.

Ja det har du nok ret. 

Men kan ikke se problemet i en debat, jeg bryder mig bare ikke om at blive dunket oven i hovedet, fordi vi "kun" har prøvet i 2 mdr. og skal "harmle" op imod en/flere der har prøvet længere.

Vi er vel alle i den samme båd, er vi ikke?

Vi ønsker os alle brændende et barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må gerne give udtryk for sine følelser herinde :) Og nogle gange bliver nogen provokerede af det. Det må man også godt. Men vi plejer at være så gode til at holde en god tone her på bk, så lad os holde fast i det fremover. Der skulle gerne være plads til alle :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må gerne give udtryk for sine følelser herinde :) Og nogle gange bliver nogen provokerede af det. Det må man også godt. Men vi plejer at være så gode til at holde en god tone her på bk, så lad os holde fast i det fremover. Der skulle gerne være plads til alle :balloons

Ja jeg synes bare det er en underlig ide at svare på noget man så føler sig provokeret af? 

HVorfor så ikke bare lade være´.. Jeg havde brug for "lidt ynk og skulderklap" så at sige, men fik nærmest et hak over tuden istedet fordi vi "kun" har prøvet i 2 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER