Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ja jeg har købt alle mine i Lidl. De virker fint :) (bortset fra de manglende to streger ;) )

Super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor jeg bare ikke tror på det her lykkedes i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor jeg bare ikke tror på det her lykkedes i dag :(

 

:kram Det skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay har lige taget denne ÆL test, er ikke selv så meget i tvivl længere, men altid rart at hører hvad i mener??

post-7863-0-94934700-1391270398_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay har lige taget denne ÆL test, er ikke selv så meget i tvivl længere, men altid rart at hører hvad i mener??

 

Den er fjong. Let the baby making begin!  :hump   :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fjong. Let the baby making begin!  :hump   :P

Hehe ja :) manden skal lige komme hjem fra arbejde og så kan :hump begynde ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ruges der det bedste jeg kan. Håber virkelig det er et super æg som bioanalytikeren sagde det var :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay har lige taget denne ÆL test, er ikke selv så meget i tvivl længere, men altid rart at hører hvad i mener??

Klart positiv - sæt i gang :bunny

Så har vi atter testuge sammen :) :bd :bd

Jeg svarer lige på den anden senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ruges der det bedste jeg kan. Håber virkelig det er et super æg som bioanalytikeren sagde det var :wub

:bd :bd

Hvor er det bare fantastisk :loveshower Så skal den bare sætte sig fast :wub :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd

Hvor er det bare fantastisk :loveshower Så skal den bare sætte sig fast :wub :bd

Det skal det nemlig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart positiv - sæt i gang :bunny

Så har vi atter testuge sammen :) :bd :bd

Jeg svarer lige på den anden senere ;)

Ja det har vi jo :) så håber vi for det bedste denne uge :) :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ruges der det bedste jeg kan. Håber virkelig det er et super æg som bioanalytikeren sagde det var :wub

:bd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ruges der det bedste jeg kan. Håber virkelig det er et super æg som bioanalytikeren sagde det var :wub

Hep hep!

Hvornår er testdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig ikke blevet klogere. I dag har mit udflåd pludselig igen, været lidt ÆL-agtigt :blink Så helt tydeligt dag 8 om aftenen, hele dag 9, lidt dag 10 og så igen dag 12 om aftenen og dag 13. Dag 11 og 12 var det vådt og hvidt...

Jeg tog en test i går først på aftenen (den første i 2 døgn) og igen i eftermiddags - begge meget negative, men næsten mest negativ i dag.

Mine teste fra eBay er heldigvis kommet, så nu behøver jeg ikke spare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ruges der det bedste jeg kan. Håber virkelig det er et super æg som bioanalytikeren sagde det var :wub

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig ikke blevet klogere. I dag har mit udflåd pludselig igen, været lidt ÆL-agtigt :blink Så helt tydeligt dag 8 om aftenen, hele dag 9, lidt dag 10 og så igen dag 12 om aftenen og dag 13. Dag 11 og 12 var det vådt og hvidt...

Jeg tog en test i går først på aftenen (den første i 2 døgn) og igen i eftermiddags - begge meget negative, men næsten mest negativ i dag.

Mine teste fra eBay er heldigvis kommet, så nu behøver jeg ikke spare :)

Hvor er det altså frustrerende, søde :( :kram2

Ville det ikke passe, sammenlignet med de 2 foregående cykli, at ÆL er der nu? :unsure

Hvorfor er kroppen ikke bare noget der kører uden problemer <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der eBay :) hehe.. God taktik ikke og have for mange teste for så er man sikker på man ikke lige kommer til og teste, men øv tiden må føles lidt ekstra lang når man har ferie :) men i har jo heldigvis en som sikkert gerne vil have en masse opmærksomhed i ferien ;) hehe..

Jeg er også bare ved og gå amok over min mor for min bror og hans kæreste venter deres første barn til marts og kan bare ikke have hvordan min mor hele tiden snakker om det og strikker og gør ved når jeg er der.. Har så sagt til hende, at vi jo prøver og nok får svært ved det så om hun ikke vil lade være med for meget af det når jeg er der fordi jeg bliver ked af det :( men også møg træls at jeg kan have lidt svært ved og glæde mig.. Men ved bare at det kan blive psykisk hårdt for mig når min nevø kommer.. Glæder mig til det, men er samtidig nervøs for det..

Hvis jeg vidste at de vil have barn var det ikke sikkert vi også var begyndt og prøve.. Men det kan man jo ikke altid planlægge :)

Hvor lang tid er det i har prøvet? Knusser

Det er rigtig frustrerende, når nogle prøver, mens man selv gør og det går let for dem- det kan så også være svært selvom man har fået en guldklump også nogle man kender godt har heldet med sig i første hug :( Det er en anden historie.

Men kan godt forstå dig :kram Vi var længe om at lave M., vi nåede at få en tid hos lægen til en snak om udredning, da jeg så stod med en positiv GT :) Det endte som en MA, men 2 mdr. Efter MA'en startede stod jeg med en positiv test :)

Og i juli 2012 kom vores datter M. Til verden :)

Jeg kom på P-piller efter 8 ugers undersøgelsen, men blev skidt tilpas af dem, så vi tog en beslutning om, at jeg kunne smide dem, også måtte vi tage det som det kom. Så vi har hygget når lysten har været der, men ikke gjort noget egentligt for at ramme ÆL, vi håbede bare, at vi pludselig stod med en positiv test ;) Men det er over 6 mdr. Siden jeg stoppede med pillerne og i november/december begyndte manden at give udtryk for, at NU må der gerne ske noget! Så da vi troede at løbet var kørt i december bad han mig bestille tests, så måtte vi gøre som med M. For at ramme korrekt. ÆL-testene kom så jeg lige nåede at fange, at den var under opsejling, så vi forsøgte, men ikke helt så meget pga. Jul osv. :rolleyes Så da jeg så testede positiv her i januar, blev vi noget overrasket! Men igen, så holdt det jo ikke, så nu er vi gået all in med masser af sex og testning, og resten ved du jo- nu venter vi og håber :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig frustrerende, når nogle prøver, mens man selv gør og det går let for dem- det kan så også være svært selvom man har fået en guldklump også nogle man kender godt har heldet med sig i første hug :( Det er en anden historie.

Men kan godt forstå dig :kram Vi var længe om at lave M., vi nåede at få en tid hos lægen til en snak om udredning, da jeg så stod med en positiv GT :) Det endte som en MA, men 2 mdr. Efter MA'en startede stod jeg med en positiv test :)

Og i juli 2012 kom vores datter M. Til verden :)

Jeg kom på P-piller efter 8 ugers undersøgelsen, men blev skidt tilpas af dem, så vi tog en beslutning om, at jeg kunne smide dem, også måtte vi tage det som det kom. Så vi har hygget når lysten har været der, men ikke gjort noget egentligt for at ramme ÆL, vi håbede bare, at vi pludselig stod med en positiv test ;) Men det er over 6 mdr. Siden jeg stoppede med pillerne og i november/december begyndte manden at give udtryk for, at NU må der gerne ske noget! Så da vi troede at løbet var kørt i december bad han mig bestille tests, så måtte vi gøre som med M. For at ramme korrekt. ÆL-testene kom så jeg lige nåede at fange, at den var under opsejling, så vi forsøgte, men ikke helt så meget pga. Jul osv. :rolleyes Så da jeg så testede positiv her i januar, blev vi noget overrasket! Men igen, så holdt det jo ikke, så nu er vi gået all in med masser af sex og testning, og resten ved du jo- nu venter vi og håber :bd :bd

Det der jo er det værste er at det er første gang jeg skal være faster og glæder mig dog også enormt meget, men nu fylder det bare rigtig meget i hele min familie, og så er du jo ekstra hårdt for mig når det så ikke bare lige er noget jeg bliver.. Og lidt træls for det burde jo bare være noget jeg skal nyde helt vildt.. Tror måske også det bliver lidt anderledes når han kommer ud :)

Årh det måtte være hårdt med en MA men det gjorde jo så at i fik en skøn guldklump i stedet.. Og dejligt det lykkedes inden i skulle igennem en hel masse :) men at du stod med en positiv test som godt nok ikke blev til mere, gør jo at i bare ved at i jo godt kan.. Det må alligevel være en dejlig følelse.. Så må vi bare håbe at den snart er der og forbliver der - men fedt at din krop alligevel reagere fint efter bioen :bd :bd

Jeg kunne godt tænke mig bare at prøve og stå med en positiv test så jeg ved at kroppen trods alt fungere en smule.. Men tvivler på det sker uden hjælp.. Så håber meget jeg får et indkaldelse brev i næste uge og at vi ikke skal vente for længe..

Vi har købt hus som vi flytter i her første marts og så skal vi giftes til sommer så vil da være skønt og starte med en lille familie også :)

Så har heldigvis også masser af andre projekter end kun PB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der jo er det værste er at det er første gang jeg skal være faster og glæder mig dog også enormt meget, men nu fylder det bare rigtig meget i hele min familie, og så er du jo ekstra hårdt for mig når det så ikke bare lige er noget jeg bliver.. Og lidt træls for det burde jo bare være noget jeg skal nyde helt vildt.. Tror måske også det bliver lidt anderledes når han kommer ud :)

Årh det måtte være hårdt med en MA men det gjorde jo så at i fik en skøn guldklump i stedet.. Og dejligt det lykkedes inden i skulle igennem en hel masse :) men at du stod med en positiv test som godt nok ikke blev til mere, gør jo at i bare ved at i jo godt kan.. Det må alligevel være en dejlig følelse.. Så må vi bare håbe at den snart er der og forbliver der - men fedt at din krop alligevel reagere fint efter bioen :bd :bd

Jeg kunne godt tænke mig bare at prøve og stå med en positiv test så jeg ved at kroppen trods alt fungere en smule.. Men tvivler på det sker uden hjælp.. Så håber meget jeg får et indkaldelse brev i næste uge og at vi ikke skal vente for længe..

Vi har købt hus som vi flytter i her første marts og så skal vi giftes til sommer så vil da være skønt og starte med en lille familie også :)

Så har heldigvis også masser af andre projekter end kun PB :)

Kan godt forstå dig :kiss

Jeg tror, at der falder lidt ro på, nu hvor der er en plan :bd Og masser af projekter er også godt, men ikke ens betydende med, at hovedet ikke kredser om PB ;) Det kan fylde afsindigt meget :rolleyes Det er også alt den ventetid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså frustrerende, søde :( :kram2

Ville det ikke passe, sammenlignet med de 2 foregående cykli, at ÆL er der nu? :unsure

Hvorfor er kroppen ikke bare noget der kører uden problemer <_<

:kram

Jo, det kan det da sådan set godt. Alting passer jo som man vil have det - jeg kan får alting til at passe, men jeg ved jo ikke hvad sandheden er <_< :(

Jeg har taget to ÆL-tests både i går og i dag og på de nye fra eBay kommer der ikke engang en skygge-teststreg. 

Når jeg kigger tilbage, så har jeg faktisk fået ømme dutter omkring ÆL de andre gange og det har jeg heller ikke haft, min temperatur er stadig ikke steget, jeg har faktisk ikke lyst til sex og synes bare det hele er noget LORT! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig ikke blevet klogere. I dag har mit udflåd pludselig igen, været lidt ÆL-agtigt :blink Så helt tydeligt dag 8 om aftenen, hele dag 9, lidt dag 10 og så igen dag 12 om aftenen og dag 13. Dag 11 og 12 var det vådt og hvidt...

Jeg tog en test i går først på aftenen (den første i 2 døgn) og igen i eftermiddags - begge meget negative, men næsten mest negativ i dag.

Mine teste fra eBay er heldigvis kommet, så nu behøver jeg ikke spare :)

 

Udflåd kan sagtens snyde. Spermrest fra sex kan minde meget om ÆL-slim, og nogle får aldrig ÆL-slim at se selv, så jeg ville stole mest på ÆL-tests, og de er typisk positive omkring 24 timer (jeg ved godt, at nogle ikke kan lave dem positive, men det er meget få) :) Jeg tror, det er godt, du har fået ebay-teste. Jeg bruger dem selv også og bliver altså lidt overrasket over ÆL's placering en gang i mellem…desværre er det ikke så regelmæssigt som det var ved min første cykli, nemlig, så jeg har både prøvet, at det er kommet langt tidligere og en del senere end forventet...

 

Pøj pøj med testene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man altid mens 14 dage efter ÆL? :unsure

 

For jeg har lige siddet og kigget lidt i min kalender - og jeg kan se at jeg rigtig ofte omkring dag 17-20 har haft blodigt slim på papiret og nogle af gangene har jeg også registreret at udflåd var "egg white". Så jeg tænker jeg sikkert har ÆL her omkring? (nogle bud på om det er før eller efter blodigt slim??)

 

Men vil det ikke betyde at min mens burde komme dag 30-35-ish? Men den kommer alt fra dag 33-56 - hvilket jeg troede betød min ÆL også svingede meget?

 

Eller er jeg galt på den? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man altid mens 14 dage efter ÆL? :unsure

 

For jeg har lige siddet og kigget lidt i min kalender - og jeg kan se at jeg rigtig ofte omkring dag 17-20 har haft blodigt slim på papiret og nogle af gangene har jeg også registreret at udflåd var "egg white". Så jeg tænker jeg sikkert har ÆL her omkring? (nogle bud på om det er før eller efter blodigt slim??)

 

Men vil det ikke betyde at min mens burde komme dag 30-35-ish? Men den kommer alt fra dag 33-56 - hvilket jeg troede betød min ÆL også svingede meget?

 

Eller er jeg galt på den? :help

Mener at have læst et sted at mens kommer 12-16 dage efter ÆL, men er ikke 100% sikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man altid mens 14 dage efter ÆL? :unsure

 

For jeg har lige siddet og kigget lidt i min kalender - og jeg kan se at jeg rigtig ofte omkring dag 17-20 har haft blodigt slim på papiret og nogle af gangene har jeg også registreret at udflåd var "egg white". Så jeg tænker jeg sikkert har ÆL her omkring? (nogle bud på om det er før eller efter blodigt slim??)

 

Men vil det ikke betyde at min mens burde komme dag 30-35-ish? Men den kommer alt fra dag 33-56 - hvilket jeg troede betød min ÆL også svingede meget?

 

Eller er jeg galt på den? :help

Nej, jeg havde først ÆL på dag 19. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg havde først ÆL på dag 19. 

 

Men spørgsmålet er så om du fik mens på dag 33?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER