Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ej, nu har jeg lige kigget igen. Den er altså god nok - der er en skyggestreg :o

Whaaaaaat?????!!!!!!!!! Ej, hvor det vildt!!!!!!! :) :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror sgu der var en skyggestreg?! :blink :o

Efter 15min gik jeg op og jeg behøvede stort set ikke vippe testen - der var helt sikkert NOGET! :o :o :o

Jeg gik i kælderen for at hente Søren, men han stod smurt ind i olie, fordi han havde skiftet slange på sin cykel, så jeg besluttede at gå op og kigge lidt mere på testen :rolleyes Nu er farven væk i den ekstra streg, men jeg kan stadig se hvor den var. Hvad skal jeg nu tro :unsure

Åh, jeg blev så glad! Og nu er jeg helt fortvivlet :unsure :(

:o

Du plejer da aldrig at få skyggestreger ellers gør du?

Er det en strimmeltest?

Åh altså..... synes godt nok det lyder som om der sker et eller andet hos dig :o :kiss :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Du plejer da aldrig at få skyggestreger ellers gør du?

Er det en strimmeltest?

Åh altså..... synes godt nok det lyder som om der sker et eller andet hos dig :o :kiss :goodluck

Nej - ALDRIG (bortset fra når jeg er gravid) - uanset hvor meget jeg vipper den i lyset, men denne gang var jeg slet ikke i tvivl. Åh, hvor jeg håber!

 

Og ja, det er en blå strimmeltest fra billigteste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja, jeg lurer med her og følger dig tæt.... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu har jeg lige kigget igen. Den er altså god nok - der er en skyggestreg :o

På den knap så gode side, så murrer det temmelig meget i lænden...

Det er da spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaaaat?????!!!!!!!!! Ej, hvor det vildt!!!!!!! :) :) :) :)

I know!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså heller aldrig prøvet at lave den mindste smule skygge på en test hvis der ikke har været gevinst..... Jeg tror sgu den er der! :wub

(Og sender antijinx med, og sig til hvis jeg skal slette..... Tror altså bare rigtig meget at du er gravid :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - ALDRIG (bortset fra når jeg er gravid) - uanset hvor meget jeg vipper den i lyset, men denne gang var jeg slet ikke i tvivl. Åh, hvor jeg håber!

Altså, det var præcis sådan det var med min første positive test (dog ved morgen 3+3). Og jeg har ALDRIG lavet 2 streger før! De næste dage blev den bare tydeligere og tydeligere........... Er meget spændt på at høre om udviklingen de næste par dage :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja, jeg lurer med her og følger dig tæt.... :wub

:kiss

 

Det er da spændende mon ikke det udvikler sig til noget godt?

Det håber jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså heller aldrig prøvet at lave den mindste smule skygge på en test hvis der ikke har været gevinst..... Jeg tror sgu den er der! :wub

(Og sender antijinx med, og sig til hvis jeg skal slette..... Tror altså bare rigtig meget at du er gravid :kiss )

Det behøver du ikke - det ændrer ikke på om den bliver der eller ej, for der er helt sikkert noget :blush

 

Altså, det var præcis sådan det var med min første positive test (dog ved morgen 3+3). Og jeg har ALDRIG lavet 2 streger før! De næste dage blev den bare tydeligere og tydeligere........... Er meget spændt på at høre om udviklingen de næste par dage :) :) :)

Åh, TAK! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren kan også se den!! Og den er faktisk (relativt!) tydelig nu! :glad :loveshower

 

Han blev helt befippet og så skyndte han sig bare at vende om og gå :D Han vil ikke glæde sig for tidligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu har jeg lige kigget igen. Den er altså god nok - der er en skyggestreg :o

 

På den knap så gode side, så murrer det temmelig meget i lænden...

Åh jeg krydser fingre og håååber at stregen udvikler sig! :goodluck

Min første test 3+5 viste en skyggestreg efter ca 10 min. Først så den bare helt og aldeles negativ ud, men da jeg blev ved med at stirre på den, begyndte jeg at kunne se en skyggestreg, og henover den næste dage udviklede den sig langsomt til en fiiiin positiv test :)

Jeg håber det samme sker for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren kan også se den!! Og den er faktisk (relativt!) tydelig nu! :glad :loveshower

Han blev helt befippet og så skyndte han sig bare at vende om og gå :D Han vil ikke glæde sig for tidligt :wub

Arghhhaaa hvor vil det være dejligt om det er jer nu. Det tyder godt på det. Jeg håber du vil opdatere i morgen når du har taget en mere (hvis du altså gør) Kan du sættede billede ind af dagens? Krydser alle fingre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren kan også se den!! Og den er faktisk (relativt!) tydelig nu! :glad :loveshower

Han blev helt befippet og så skyndte han sig bare at vende om og gå :D Han vil ikke glæde sig for tidligt :wub

En lille bitte linse-spire :kuller

Jeg tror på det er nu.... Det SKAL være nu :wub

Hvor er det stort Susanne!! De næste dage bliver godt nok lange..... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - ALDRIG (bortset fra når jeg er gravid) - uanset hvor meget jeg vipper den i lyset, men denne gang var jeg slet ikke i tvivl. Åh, hvor jeg håber!

Og ja, det er en blå strimmeltest fra billigteste.

Åh hvor jeg håber for dig.. Murren behøver jo ikke være negativt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil se et billede Susanne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kameraet på min telefon er i stykker og jeg skal nok ikke spørge Søren om jeg må låne hans ;)

Jeg ved heller ikke om den kan fanges på kamera...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu har jeg lige kigget igen. Den er altså god nok - der er en skyggestreg :o

På den knap så gode side, så murrer det temmelig meget i lænden...

Måske jeg bare har været for meget på BK og lidt oppe og køre over min egen test, men jeg drømte altså om i nat, at du testede positiv på en lilla test sammen med Lillemi :) Håber du tester mere positivt de kommende dage. Måske du får problemer med at sove i nat? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha jeg drømmer også nogen gange om folk herinde fra :D

Jeg drømmer tit om jer herinde. Sidst var det noget med at guide storke hen til de rette modtagere. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg bare har været for meget på BK og lidt oppe og køre over min egen test, men jeg drømte altså om i nat, at du testede positiv på en lilla test sammen med Lillemi :) Håber du tester mere positivt de kommende dage. Måske du får problemer med at sove i nat? :)

Haha - sejt! :D

Jeg håber jeg får sovet ok. Skal jo nok op og tisse en gang eller to som de sidste 4-5 nætter, men håber det ikke ødelægger en evt test i morgen tidlig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog min sidste test i dag, og den var heldigvis tydeligere end de andre :)

Men hallo hvad sker der nu med dig? :yay :glad

Dejligt! Den har bare at blive hængende! Ligesom min :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja og så skal vi følges HELE vejen :sm

:kiss

Jeg håber! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER