Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ej sødeste for filan da. Kæmpe kram din vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, de bedste tanker dig dig sammen med et stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Det er jeg ked af at læse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået den mest fantastiske nyhed :yay Min fætter og hans kone venter sig igen :loveshower Hun har termin slut august hvor deres dreng lige vil være fyldt 2 år. Jubiiiiiii Så håber jeg bare vi snart kan følge efter ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Puha, det er jeg ked af at høre. Kram og varme tanker til dig og dine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Jeg mistede også min mor (52 år) for 2 år siden inden jeg nåede at blive gravid.

Det er hårdt! Det er uretfærdigt! Og man vil altid savne sin mor!

Du er mere end velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for en snak!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Åh nej :boo

 

Jeg kondolere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået den mest fantastiske nyhed :yay Min fætter og hans kone venter sig igen :loveshower Hun har termin slut august hvor deres dreng lige vil være fyldt 2 år. Jubiiiiiii Så håber jeg bare vi snart kan følge efter ❤️

Tillykke med dem - og mon ikke i snart kommer efter dem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger BK-panelet omkring halsbrand?

Jeg har aldrig lidt af det før - er der ikke noget med det når man har æl/mens/gravid? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg led voldsomt af halsbrand gennem hele min graviditet <_<

Men jeg får det altså også indimellem stadig, selvom jeg ikke er gravid. Især hvis jeg har spist for meget chokolade :P

Hmm, ja så kan det være derfor :D

 

Jeg plejer kun at få halsbrand når jeg har løbet længere end jeg plejer - og det går nærmest over med det samme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrækkelig halsbrand, men det kommer måske af at jeg har så voldsom meget kvalme :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kondolancerne. Ved ikke lige hvad vi har gjort siden vi bare skal igennem alt det lort lige pludselig :boo Så kan jeg vel for fanden i det mindste få lov at få en positiv g-test i løbet af weekenden men så heldig er jeg nok ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Pyha Mammie, det er jeg ked af høre. Desværre sker dårlige ting, ikke kun for dårlige mennesker. L.... ting sker også for virkelige skønne mennesker. Håber at i snart har en glædelig nyhed at dele i jeres familie. Kæmpe knus. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godaften piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godaften piger er der nogen af jer der har været gravide der fik en masse bumser i starten af graviteten? Går stadig i venteposition om det er denne her måned jeg får mit største ønske opfyldt jeg skal have taget blodprøve på onsdag om jeg er gravid og idag er jeg bare slået helt ud på hagen med bumser 5 stk plejer aldrig at få bumser andet end en enkelt engang imellem.

 

Da jeg var gravid slog jeg fuldstændigt vanvittigt ud i ansigtet! Så ud som da jeg var teenager og led af rigtig slem acne.

Håber det er lykkedes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid slog jeg fuldstændigt vanvittigt ud i ansigtet! Så ud som da jeg var teenager og led af rigtig slem acne.

Håber det er lykkedes :)

åhhh det gav lige et helt sus i maven :glad håber virkelig også den er der nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh det gav lige et helt sus i maven :glad håber virkelig også den er der nu hvor tidligt fik du det ?

 

Jeg fik det ret tidligt, hvor det blev værre og værre. I forvejen var min hud ikke den bedste efter p-pille stop, men den blev helt sikkert værre. Min mor lagde faktisk mærke til det :rolleyes

Hvor langt er du, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået voldsomt fedtet hår....har ellers altid haft på grænsen til tørt hår og jeg kunne sagtens gå 3 dage uden at vaske hår, nu får jeg lyst til at vaske hår 2 gange om dagen fordi det er så fedtet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det ret tidligt, hvor det blev værre og værre. I forvejen var min hud ikke den bedste efter p-pille stop, men den blev helt sikkert værre. Min mor lagde faktisk mærke til det :rolleyes

Hvor langt er du, hvis det er?

har lige Været igennem et regensglas forsøg og fik sat et æg op i fredags er på cd 27 idag min cyklus plejer at være mellem 28-30 dage. Skal have taget en blodprøve for gravitet onsdag morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige Været igennem et regensglas forsøg og fik sat et æg op i fredags er på cd 27 idag min cyklus plejer at være mellem 28-30 dage. Skal have taget en blodprøve for gravitet onsdag morgen

 

Uhh, det lyder spændende! Har du prøvet at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det lyder spændende! Har du prøvet at teste?

ja mega spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godaften piger er der nogen af jer der har været gravide der fik en masse bumser i starten af graviteten? Går stadig i venteposition om det er denne her måned jeg får mit største ønske opfyldt jeg skal have taget blodprøve på onsdag om jeg er gravid og idag er jeg bare slået helt ud på hagen med bumser 5 stk plejer aldrig at få bumser andet end en enkelt engang imellem.

 

Min hud har været træls med lidt bumser siden jeg stoppede på p-piller, men denne cyklus (hvor jeg så blev gravid) er første gang jeg pludselig havde lidt bumser øverst på brystet og det øverste af ryggen. Det har jeg aldrig oplevet før. Så jeg tror godt der kan være noget om det. Det tyder jo i hvert fald på en eller anden hormonel ændring hvis det ikke er noget du plejer at have.

Jeg krydser fingre :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER