Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Wow det føles som om, at ÆL allerede ligger her til aften :blink

I morgen har vi faktisk ikke rigtig mulighed for sex før om aftenen. Mon det er for sent?

Vi havde også sex i morges.

Mon ikke i er dækket ind så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså bare med i morges? Tænker at det nok ville være meget godt med en omgang i morgen også. Er bare i tvivl, om det er for sent, når det først bliver om aftenen. Ægget går vist til grunde efter 24 timer <_<

Men sæd lever i op til 5 dage oppe i kvinden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er rigtigt :) Vil bare gerne være ekstra dækket ind ;)

Men selvfølgelig kan én gang jo være nok ^_^

Hvis du har ÆL i dag og i har bollet i dag, så vil jeg mene i er godt dækket ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow det føles som om, at ÆL allerede ligger her til aften :blink

I morgen har vi faktisk ikke rigtig mulighed for sex før om aftenen. Mon det er for sent?

Vi havde også sex i morges.

 

Hvis du ikke har mulighed for i morgen tidlig, så ville jeg tage en omgang i aften også. Hellere en gang for meget end for lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det har jeg også tænkt på. Jeg er bare helt udmattet. Det har virkelig været en lang dag :wacko

Møder kl. 8 i morgen, så tvivler på, at det kan nås inden :unsure

 

Det behøves da ikke at tage mange minutter :D :whistling Hvis det kun er et spørgsmål om at vågne lidt tidligere, så ville jeg vente til i morgen tidlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige det er - ÆL slim, kommer det før, under eller efter ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige det er - ÆL slim, kommer det før, under eller efter ÆL?

 

Ifølge mine lærebøger kommer det et par dage før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige det er - ÆL slim, kommer det før, under eller efter ÆL?

Det kommer før ÆL - så hvis du har det nu, så er det ind i kampen  :cell

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)
Min cyklus plejer altid at være på 26-28 dage, men sidste mens var bare så mærkelig, jeg blødte en lille smule i 5 dage inden mens kom rigtigt, og sådan plejer det aldrig at være. Udfra sidste mens havde jeg så regnet med at ÆL ville ligge et sted mellem i fredags og i dag, så vi har haft sex hver anden dag fra torsdag, så tænkte at vi burde være dækket ok ind, men hvis ÆL først kommer om et par dage, bør vi nok have sex i dag også, men jeg er bare så træt, så jeg orker det faktisk ikk rigtig..  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, vi endte så alligevel med en omgang her til aften, så nu regner jeg med at vi er dækket ind, og jeg kan teste positivt om 14 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så følges vi :) Jeg fik også lokket kæresten her til aften, selvom han var meget træt ^_^

Jeg var godt nok også træt i går, men jeg tænkte bare, at hvis vi ikk fik det gjort ville jeg bebrejde mig selv, hvis jeg ikk bliver gravid i denne cyklus. Nu synes jeg vi er dækket fint ind :)

Så håber jeg at vi begge tester positivt om 2 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Hvor gør det mig ufatteligt ondt at høre :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Åh nej, det gør mig ondt! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Åh nej :boo Kondolere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg sgu snart det kan være nok med alle de "ulykker" i mit liv, nu er min mor død i morges :boo Hun blev kun lige 54 år før kræften tog hende. Jeg nåede ikke at give hende endnu et barnebarn, nu hvor lille Benjamin døde  :boo Jeg nåede ikke engang at blive gravid igen så hun kunne glæde sig over et nyt kommende barnebarn...

Mange :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER