maxpower_tina

ny herinde

16 indlæg i dette emne

hej piger.

jeg er ny herinde og vil da lige præstentere mig selv.

jeg hedder tina, er 28 år, mor til to, og gift med ungernes far (34 år) (blev gift for lidt over 2 måneder siden).

manden har en søn fra et tidligere forhold.

vi er uforklarelige barnløse, vores datter blev jeg gravid med uden problemer, men efter hende begyndte det svære, at holde på mine graviditeter, og i det hele taget at blive gravid. mellem datteren og sønnen er der gået 5 år og 4 sa'er. til sidst måtte vi ha hjælp til at holde på graviditeten, hvilket resulterede i sønnen. og nu er vi så igang igen, efter at ha prøvet næsten to år selv (igen). skal i næste cyklus tage pergotime, og når jeg så står med en pos. g-test skal jeg tage nogle stikpiller for at holde på graviditeten, og det skal jeg gøre frem til uge 12.

ellers går jeg på handelsskole til hverdag og manden er tagmaler :-)

nå lidt om mig/os :-)

Hilsen Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :)

Håber det lykkedes jer hurtigt med hjælp til den 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak :-) ja håber også det kommer til at gå bare lidt hurtigere denne gang men tør heller ikke håbe for meget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons Og held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes hurtigt for jer! :)

Velkommen til forummet! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med pb3!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Vi er også uforklarlig barnløse.

Jeg har selv mistet to gange nu, så jeg bliver jo vildt nysgerrig på hvad du får for at holde på graviditeten? Og hjælper det 100%? Ved de hvorfor du har mistet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i ha :-)

jeg skal tage nogle piller der hedder lunitus, kender dem ikke men fik afvide at det var samme princip som dem jeg fik sidst, og de virkede i hvert fald, for lillemanden bliver da 2 år på tirsdag, hvor jeg i øvrigt skal ind og scannes for at se om pergotimen har virket :-) de kom med et bud: at hjerne og livmoderen ikke kommunikere ordentlig sammen, forstået på den måde at hjernen har forstået at jeg er gravid, men at det har min livmoder ikke og kan ikke lade vær med at trække sig sammen som ved mens. håber det gav lidt meningen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haii og velkommen til :)

Hvor langt er du nået i din cyklus nu? Er du startet op på pergotime? Jeg skal selv starte på det igen her i morgen :) Glæder mig rigtigt meget, håber der er effekt af det denne gang :)

Kunne være lidt sjovt hvis vi kunne følges ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej igen :-) undskyld fraværet men hele familien har været ramt af sygdom :-/

Mellemusen: da du skrev og spurgte hvor langt jeg var i cyklusen var jeg på dag 6 :-) ja finder ud af i aften om der er gevinst, godt nok fire dage før tid, men efter et styrt påvores trappe udenfor igår aftes, tager vi et smut på skadestuen og så vil jeg gerne ha en ide hvor jeg står :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder en smule voldsomt? Er der sket dig noget? Håber at alt er vel og at der er bid mht PB :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal holde mit ben i ro i 14 dage og så har jeg fået krykker at støtte mig til, så det er noget øv :-( i forhold til testen, så viste den meget svag positiv igår og er kun 3+3 så intet er sikkert endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh hvor er det bare spændende! Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Jeg må selv vente godt dage endnu, før jeg ved om der er en spire på vej.

Håber ventetiden ender med noget godt for os begge :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er det og tak :-) og lige over :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER