Guest LilleMig

Kender i det?

22 indlæg i dette emne

Jeg har simpelthen en mega god hukommelse mht navne ( hvis det altså er nogle personer jeg har mødt :) ) Det kan faktisk godt være lidt af et problem da der jo er mange navne som jeg ikke har nogen grund til at huske, men som så tager plads i min ellers så lille hjerne :D

Synes det er ufatteligt at man kan huske så mange navne, jeg kan stadig huske de fleste ungers navne fra da jeg var vikar enkelte gange i en vs tilbage i 2008, ungerne i børnehaven jeg var i i 2 mdr i 2008, alle ældreborgere jeg kom til her i området ( hvilket vil sige alle der var tilknyttet det sted jeg var, der var vist ingen jeg ikke nåede at komme ved :D ) og dem inde på centeret, det er da skræmmende at de hænger så godt fast :)

Havde faktisk ikke tænkt over hvor god jeg egentlig er til navne før min mand nævnte det en dag da vi var oppe og hente ungerne, hvor jeg så høre en knægt der kommer grinende op ad gange hvor jeg med ryggen til bare udbryder Malte hygger sig da vist :D Min mand gloede bare på mig- hvordan kunne du så lige høre det var ham - er der aldrig nogle navne der smutte i dit hovede :D

Hvordan har i andre det med navne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er god til ansigter og fødselsdage, men elendig til navne. Det er SÅ morsomt, når man møder en gammel bekendt... NOT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også god til navne, men skal som dig også have mødt dem. Har jeg først mødt dem, så sætter deres navn sig også fast ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navne plejer jeg og være forholdsvis god til.. 2 dage i en klasse - og så kan jeg huske hvem der sidder hvor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

navne er jeg dårlig til, men jeg kan da dem i børnehaven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plejer at være ret god til navne - kan stadig huske næsten alle navne fra min folkeskole, gymnasium, 1-årig HH mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ikke så god til navne og det kan faktisk være meget pinligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

navne er jeg meget dårlig til også ansigter desværre... men tlf nr og nummerplader de hænger ved. Kan f.eks stadig huske min fars nr plader fra bilerne da jeg var lille og mine legekammeraters tlf nr fra den gang der kun var 6 cifre i nr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er semi-autist hva' det angår.

Husker også navnene på alle der krydser min vej, og hvad værre er, jeg husker også fødselsdage.

Jeg har stadig helt tjek på hvornår de mennesker jeg gik i børnehaveklasse med har fødselsdag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er semi-autist hva' det angår.

Husker også navnene på alle der krydser min vej, og hvad værre er, jeg husker også fødselsdage.

Jeg har stadig helt tjek på hvornår de mennesker jeg gik i børnehaveklasse med har fødselsdag :blink

Ej hold da op :) Jeg kan huske 5 tror jeg :D

Jeg kunne godt bruge sådan en delete knap engang imellem, så al- unødig information kunne slettes og ny data optages, det kunne faktisk være meget rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hold da op :) Jeg kan huske 5 tror jeg :D

Jeg kunne godt bruge sådan en delete knap engang imellem, så al- unødig information kunne slettes og ny data optages, det kunne faktisk være meget rart :)

Enig. Jeg overvejer at slette alle numre i mobilos - syns det er kritisk pinligt hvis jeg er et sted og har glemt mobilen, men ikke kan ringe hjem fordi jeg ikke kender nummeret :rolleyes

Sjovt nok kan jeg sagtens stadig huske alle numre fra før jeg fik mobil, også dem der ikke længere eksisterer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navne er jeg desværre ikke ret skrap til - herhjemme ender det tit med at jeg udbryder noget alla "ja hende der med det røde strit-hår og den der sjove hat med fjeren" hvortil min mand ved hvem jeg mener, men heller ikke altid kan huske navnet :)

Jeg er mere visuel og husker ting ud fra billeder. Er heller ikke god til gadenavne, men forklarer ud fra butikker, træer etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig god til tlfnr, og også til cprnr (er jeg stadig omkring cpr, husker fx. stadig min eksmands og vi har været skilt i snart 7 år). Men i takt med min sygdom har udviklet sig, er min hukommelse gået fløjten. Kan ikke engang huske hvad jeg lavede i mandags :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ok til at huske navne, men er bedre til tal. Jeg kan stadig huske kontonumre på en del kunder, som jeg ikke har haft som kunden siden 2002.

Det kan man da kalde unødig viden :lolhit

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ok til at huske navne, men er bedre til tal. Jeg kan stadig huske kontonumre på en del kunder, som jeg ikke har haft som kunden siden 2002.

Det kan man da kalde unødig viden :lolhit

Kram

Rikke

Wow Rikke, fatter ikke hvordan man kan huske alle de tal, de flyder bare sammen når det er tal jeg har med at gøre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig god til tlfnr, og også til cprnr (er jeg stadig omkring cpr, husker fx. stadig min eksmands og vi har været skilt i snart 7 år). Men i takt med min sygdom har udviklet sig, er min hukommelse gået fløjten. Kan ikke engang huske hvad jeg lavede i mandags :(

Jeg kan også huske min ekskærestes cpr.nr. og vi gik fra hianden for 10 år siden ;) Kan også huske cpr. på en tidligere veninde, brugte nemlig hendes cpr. for at komme på disko dasko inden jeg blev 18 år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også huske min ekskærestes cpr.nr. og vi gik fra hianden for 10 år siden ;) Kan også huske cpr. på en tidligere veninde, brugte nemlig hendes cpr. for at komme på disko dasko inden jeg blev 18 år :D

Så har hjernen da vist ikke taget skade af at amme :)

Ingen ammehjerne til dig kære Dorthe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har hjernen da vist ikke taget skade af at amme :)

Ingen ammehjerne til dig kære Dorthe :D

Skulle den have taget skade, så ville det vist være malerhjerne :D Efter 12 år som maler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle den have taget skade, så ville det vist være malerhjerne :D Efter 12 år som maler ;)

Åhh tak for det, nu har man jo så fået humleridderne på hjernen <_<

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh tak for det, nu har man jo så fået humleridderne på hjernen <_<

:biglove

:lol

Så har du jo noget at hygge dig med resten af dagen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Så har du jo noget at hygge dig med resten af dagen :P

hygge og hygge, det er jo så spørgsmålet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hygge og hygge, det er jo så spørgsmålet :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER