Dorita

Gravid og trafikuheld

10 indlæg i dette emne

Vi var så uheldige at være involverede i et trafik uheld for nogle dage siden. Heldigvis skete der ingenting med os, men vi fik noget af et chok. Bilen blev totalskadet.

Jeg har prøvet at få fat på min læge, men det er ikke lykkedes, så nu vil jeg høre om nogle af jer piger kan hjælpe/berolige mig.

Tror I man kan miste, bare ved et chok?

Er der nogen der har været udsat for noget så tidligt i graviditeten uden der skete noget? Jeg er ca 5+3.

Er det i virkeligheden fjollet at ville have fat i lægen?

Håber på nogle beroligende ord.... :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke bekymre mig, når du ikke er længere henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke bekymre mig. Men hvis du får det bedre af at ringe til lægen så ville jeg gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Det er lige sådan nogle svar jeg håbede på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke være bekymret, men du får lige et STORT :kram for sikke da en grim oplevelse! Godt at der ikke skete jer noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det "bare" er chokket vil jeg heller ikke være bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få fat på lægen uanset hvor "fjollet" det er - bare så du kan få sikkerhed. Det er jeg sikker på, at din læge vil have forståelse for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med min ældste søn kørte jeg af vejen og rimeligt langt ned i en skov bilen ramte et par træer men mere var det heller ikke den kammerat der hentede mig forlangte at jeg skulle ringe til vagtlægen og jeg blev taget meget seriøst og kom til scanning med det samme simpelhen fordi vagt lægen mente at jeg ikke ville kunne mærke om der var noget galt med mig selv før jeg fik konstateret at den lille var ok

Jeg var i ca uge 8 og baby havde det helt fint så hvis det var mig ville jeg ringe til vagt lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ALDRIG fjollet at kontakte sin læge når det handler om graviditeten, men når det så er sagt så er jeg enig med de andre, jeg tror ikke der sker noget ved at blive forskrækket. En kat hoppede fra vindueskarmen over sengen og ned på min mave (ca 1 meter) mens jeg sov, da jeg var omkring 9-11 uger henne og det skete der ingenting ved. Og jeg blev både forskrækket (for jeg sov), bange og så havde jeg ondt i maven dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ude for et biluheld, da jeg var ca. 15 uger henne - så noget længere end dig, men også, inden jeg mærkede liv. Hverken chokket eller det rent fysiske ved at rulle rundt i bilen og totalskade den gjorde det mindste; lige nu ligger ungen og sover og er 3 måneder gammel.

Jeg kan godt forstå, du gerne vil snakke med lægen; det er da lige sådan en situation, hvor man gerne vil have et ekstra tjek. Jeg blev scannet med det samme på sygehuset (well, efter diverse undersøgelser af, om der var sket noget med mig selv), og det var rart at se, der ikke så ud til at være noget galt derinde - selvom jeg nu på det tidspunt var mere optaget af min 13-14 måneder gamle søn, som også havde været med i bilen, og som var bange og havde brug for sin mor.

(Her var der heller ingen, der kom til skade, ud over enkelte småbitte rifter og blå mærker, i øvrigt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER