PP74

Blod igen?!!?

13 indlæg i dette emne

ÅH!!!!! Kl 19 var jeg på toilet... Og fandt igen igen lyserøde udflåd( beklager de lækre detaljer, men gætter på I er hærdede herinde) tog det egentlig ok roligt, har jo været der før! Var på toilet igen en time senere ....mest for at tjekke....denne gang var det blod...lidt men stadig...og med små "klumper"( beklager!)

Var alen hjemme med min søn på 11... Han ved ikke at jeg er gravid, hvis jeg altså stadig er! Følte mig virkelig magtesløs og i total vildrede! Nu er jeg gået i seng...jeg bløder stadig. Har ingen smerter, men er så skide pisse hamrende bange!!!! Overvejede at ringe til vagtlæge, hvorfornskernden slags ALTID uden for normal åbningstid!?!! Men overvejede også om jeg istedet skulle kontakte Skejby!? Blev handlingslammet! helt og aldeles.....

Jeg tænker at hvis den er død...eller ved at dø, så er der jo alligevel intet de kan stille op....

Måske jeg skal lade natten gå og ringe imorgen tidlig....hvem ville I ringe til vagtlæge eller Skejby?

Pyh... Ville ønske jeg snart kunne komme med positive og opløftende indlæg istedet for konstant angst med angst på!!! Sorry!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligemeget hvad, så vil deres svar nok være at du skal kontakte egen læge, da de som du selv siger ikke kan gøre til eller fra.

Jeg ville dog ringe til vagtlægen i morgen, også ville jeg ellers tage en weekend i sengen med afslapning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde dig.... åh nej altså, forstår godt din frygt, virkelig :( Jeg håber inderligt at alt er ok, jeg har blødt i alle mine graviditeter, og har to sunde og raske børn. Men det ved du osse, og det hjælper intet at komme med alt det nu, for angsten sidder bare og gnaver indtil du har fået helt ro og vished. Jeg ville ringe til lægevagten i morgen tidlig, osse selv om det ikke bløder mere. Fortælle din historie og hvor bange du er... og håber virkelig at de tager dig ind til et tjek. Ellers bliver det bare en meget lang weekend.

Kæmpe kram til dig, og jeg tror på at baby er okay... det gør jeg!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det i dag? Har du ringet til vagtlægen? Tænker på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede til vagtlæge. Fik besked på at lægge mig. Det kunne jeg ikke kapere. Ringede ril Skejby. Nu sidder jeg og venter på at blive scannet. Er oprigtigt bange for at det var det. Tak for dine tanker!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååhh altså... jeg kan mærke din frygt, sådan har jeg osse siddet og været enormt skrækslagen da jeg sidst blødte og ventede på scanning. Skriv når du har overskud søde... er inde og kigge hele tiden efter nyt fra dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuh, det er i morgen en uge siden jeg ventede på at blive scannet ved Skejby. Der fik jeg jo desværre den dårlige besked, håber du er heldigere..

Er du ved y5 eller y6? De har været så gode derude, og selvom det har været en frygtelig situation så har jeg følt mig i gode hænder.

Alle mine følelser vælter frem igen ved at læse om det her, håber på snart at høre fra dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde sivtop! Ved du kan følge mig... Heldigvis og desværre! Alt var vel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tsecret... Du er så meget i mine tanker! Det er kun et halvt år siden jeg gennemgik samme omgang som dig. Det gør mig så ondt for dig/jer!! skriv endelig hvis du har brug for at læsse af.

Ja, jeg var på y5 og fik utrolig god behandling. Tudede det meste af tiden. Alt var fint. Jeg ventede virkelig samme besked som sidst. Pas på dig!!! Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååhh... pyyha, hvor er jeg bare fantastisk glad for at læse din update!! Jeg sagde det jo,...lille bebsen har det godt :7himmel Men hvor kan jeg følge din frygt, den er blevet en smule mindre hos mig ind i mellem, men den sniger sig op på migstadig, og den gør mig så bange. Og jeg har stadig svært ved helt at tro på det, trods jeg er i uge 16 nu, og har mærket liv flere gange... magisk :wub

Jeg blev scannet i går, du ved, den ekstra scanning jeg fik af vide at jeg ville få. Det var fantastisk. Hun tjekkede alt som de tjekker ved MD, og hun ku faktisk se det hele og alting så bare så fint ud... jeg blev så lettet. Og så fik vi af vide at vi skal have en lille pige :wub :wub

Jeg forstår godt du reagerede som du gjorde, ingen tvivl om at det ville jeg osse selv gøre... godt du kom ind og blev tjekket, sikke en dejlig weekend i nu kan holde... og så ved børnene det.. weee :7himmel

Pas på dig selv søde... kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*ånderlettetoppådinevegnePP74 :kram

Den bedsteste opdatering i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tsecret... Du er så meget i mine tanker! Det er kun et halvt år siden jeg gennemgik samme omgang som dig. Det gør mig så ondt for dig/jer!! skriv endelig hvis du har brug for at læsse af.

Ja, jeg var på y5 og fik utrolig god behandling. Tudede det meste af tiden. Alt var fint. Jeg ventede virkelig samme besked som sidst. Pas på dig!!! Stort kram

Det et virkelig dejligt at du er blevet så hurtigt gravid og at det selvfølgelig går godt denne gang! Jeg er blevet gravid ved de sidste to forsøg, så håber selvfølgelig på jeg bliver det igen til januar. Men det er godt nok hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER