Hilde

Plukveer...allerede?!!

11 indlæg i dette emne

Jeg har for første gang mærket plukveer igår (14+3).

Er det ikke meget tidligt?

Første gang var efter manden og jeg :hump , så det er vel meget naturligt, men idag fik jeg nogen, uden at jeg gjorde det helt store...

Hvor tidligt har I mærket plukveer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anden gang allerede omkring uge 10 første gang omkring uge 14 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl om jeg har dem ... Især når jeg har haft travlt nede på arbejde og så ligger mig ned bag efter, så kommer de og varer ca. 4-10 sek. Jeg er dog i tvivl, da jeg er førstegangs og derfor ikke har prøvet det før... men syntes de har ændret sig fra de ligamentsmerter jeg før har haft. Snakker med min jordmor om det når jeg skal til NF d. 17, så må vi håber jeg får styr på det der. Ellers syntes jeg dælme også det er tidligt :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft dem i ca. 2 ugers tid nu... (startede i 13+)

Har enkelte om dagen, så har fået at vide at jeg bare skal slappe af så meget som muligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg få også plukveer nu.. Det startede vidst i sidste uge eller ugen før..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke tidligt i alle har fået plukkeveer... Jeg tror ikke jeg har oplevet det endnu... Men aner selvfølgelig ikke hvad jeg skal mærke efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gangs gravid her, og plukveer fra uge 12 ca. (jeg var ikke selv klar over at det var det i starten, men det var det så )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også allerede jeg har haft dem, startede nok i uge 14+. Men har så ikke haft nogle den sidste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at det er meget forskelligt!! Jeg har ingen haft endnu og det han sagtens være jeg slet ingen får ligesom andre oplever dem fra starten af. Så tror ikke du behøver være nervøs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil egentlig hellere have nogle rigtige veer, som bider ind i H........ :P for så må den lillemand da snart komme ud :) havde aldrig troet jeg skulle hører mig selv sige, at jeg gerne vil have møg ondt nu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak allesammen!

Nu er jeg roligere...troede bare det var tidligt, men jeg var nok bare noget senere på den sidste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER