Stbaby

Madlog

11 indlæg i dette emne

Hvor mange herinde bruger madlog.dk?

Jeg har været overvægtig de sidste 10 - 15 år, og har prøvet alverdens kure, vægtvogterne osv. osv. men har de sidste par år fundet ud af at det eneste der virker for mig er madlog :)

At kunne holde øje med hvor meget jeg putter ind ift. hvor meget jeg forbrænder, uden at være begrænset af at skulle tænke over hvad der ryger ind.

Det kommer helt af sig selv at jeg vælger et æble frem for en plade rittersport - for med rittersporten ved jeg at så bliver jeg godt nok sulten resten af dagen, for så må jeg ikke få mere mad, hvis jeg skal holde de kalorier jeg har sat.

Jeg tror det var DDV jeg gik hos hvor jeg tog på. Det var noget med point, men f.eks. kartofler gav et vist antal point, lige meget hvor mange man spiste - og så hjalp det jo ikke at jeg spiste et kg (!!) til aftensmad for at blive mæt, for det gav jo ret mange kalorier selvom det kun gav få point.

Og så er en af de andre gode ting ved madlog at det er ret billigt :)

Jeg har forresten lavet en babyklar.dk gruppe, så hvis der er nogen der er medlem og gerne vil med i den gruppe, så sig til så jeg kan invitere (jeg har valgt at lave det som en lukket gruppe)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden jeg blev gravid brugte jeg noget der hedder madital.dk

Det minder en del om madlog, men det er helt gratis :)

Om det så er helt så smart/simpelt det ved jeg ikke, men jeg havde hvert fald rigtig meget ud af at bruge det!

Og giver dig helt ret i at det med at kunne se, indtag kontra. forbrænding hver dag, det gør virkelig en forskel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også kun på madital... er ikk så meget til at skulle betale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også brugt madital, vil heller ikke betale for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte madlog, inden jeg fik min gastric bypass.

Det var et helt perfekt system for mig.. Jeg er først indenfor de sidste 14 dage begyndt at spise "normalt" igen, og overvejer at begynde på madlog igen... Fantastisk system :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte madital for et par år siden men vendte hurtigt tilbage til madlog da der var rigtig meget mad der manglede.

Men siden der er så mange der er glade for det, så er det nok blevet bedre siden dengang (så det må jeg lige tjekke når mine 10 uger er udløbet hos madlog :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte madital for et par år siden men vendte hurtigt tilbage til madlog da der var rigtig meget mad der manglede.

Men siden der er så mange der er glade for det, så er det nok blevet bedre siden dengang (så det må jeg lige tjekke når mine 10 uger er udløbet hos madlog :))

Det er også det jeg mener med at madital måske ikke er helt så smart som madlog... For der kan godt somme tider mangle nogle madvarer...

Men man kan så selv taste madvarer ind, hvis det er nogen man bruger tit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte mig lige ind i madital nu og jeg kan slet ikke lave det skema jeg skal.

Den har kikærter. Men man kan ikke intaste kyllinge frikadeller. Kan man det i madlog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte mig lige ind i madital nu og jeg kan slet ikke lave det skema jeg skal.

Den har kikærter. Men man kan ikke intaste kyllinge frikadeller. Kan man det i madlog?

Hvis det er hjemmelavede kylle-deller kan du bare indtaste opskriften, og så har du den for fremtiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på madlog, meldte mig ind i går - da jeg mener det er et godt værktøj til min kamp mod kiloene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er hjemmelavede kylle-deller kan du bare indtaste opskriften, og så har du den for fremtiden :)

Tak det vil jeg prøve :)

og det virkede :) smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER