Trine H

Kun 2 kar i navlestrengen, nogen der har prøvet det?

6 indlæg i dette emne

I tirsdags var vi til MD. Og der fik vi at vide, at vores lille pige kun havde to blodkar i navlestrengen, hvor der normalt skal være tre. :(

Det mest sandsynlige er, at det ikke betyder noget, men det KAN også være tegn på bl.a hjertefejl, så på mandag skal vi til hjertescanning.

Der er også øget risiko for at hun ikke får næring nok, og dermed ikke vokser som hun skal, så jeg skal også have vækstscanninger senere i graviditeten.

Vi fik at vide, at det umiddelbart så normalt ud, og at vi ikke skulle være så bekymrede, men det kan man jo ikke lade være med.

Er der nogen der har erfaringer med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv for den.. :( Har ingen erfaringer med det, men vil ikke gå forbi uden at give et kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et vennepar som fik en 4 kg basse- sund og rask - og der var også kun 2 kar i navlesnoren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh jeg kender desværre heller ikke til det, men ville lige sende et kram og en tanke da jeg læste dit indlæg. Håber alt ser fint ud med baby og det ikke har nogen betydning for den lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt så heldigvis fint ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en veninde der lige har født for 5 uger siden, og han havde og 2 kar.. han er sund og rask, vejer nu 6 kg og er 61 cm lang... ♡

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER