PP74

NF ... Hvornår kom I til NF?

56 indlæg i dette emne

I min første graviditet fik jeg ikke brevet, så da jeg var 12+0 ringede jeg og fik en tid 4 dage senere. Og det var også Kolding.

Så når der er gået en 10 dage efter lægebesøget eller du er omkring 11+2/3 stykker ville jeg da bare prøve at ringe til svangreambulatoriet :-) de har været meget flinke hver gang jeg har snakket med dem :-)

Mange tak for dit svar.. Det vil jeg helt klart gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløjsa :) ....som den utroligt utålmodige sjæl jeg er, ringede jeg i tirsdags til Skejby...surprise! DE HAVDE SGU GLEMT MIG! Så ring endelig!!! Men talte med en vældig sød og behjælpsom dame som ringede tilbage med en tid! Så ring ring ring! :) :)

Jeg skal til NF næste fredag, og ligger allerede søvnløs over det.....kors mand!!!!

Håber I snart hører noget og ellers...ja, RING :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa :) ....som den utroligt utålmodige sjæl jeg er, ringede jeg i tirsdags til Skejby...surprise! DE HAVDE SGU GLEMT MIG! Så ring endelig!!! Men talte med en vældig sød og behjælpsom dame som ringede tilbage med en tid! Så ring ring ring! :) :)

Jeg skal til NF næste fredag, og ligger allerede søvnløs over det.....kors mand!!!!

Håber I snart hører noget og ellers...ja, RING :) ;)

Det fine brev er heller ikke dukket op i dag, så har nu fundet nummeret og kimer dem ned i morgen hvor jeg er 11+1 ;) Når det jo ikke inden for grænsen hvis det ikke bliver i næste uge.. - vi har dog talt om at betale den selv, hvis sygehuset ikke kan nå det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ringet derind og rykket.

Og fik med det samme en tid på næste fredag... Har ikke så meget tiltro til det offentliges pertentlighed, og er lidt af den opfattelse, at de da i hvert fald ikke skal bilde sig ind at glemme mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ærligt talt heller ikke megen tiltro til systemet!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen :) Efter alt jeres opbakning og besvarelser, ringede jeg fredag til Kolding sygehus, for at få en tid..

Af uforklarlige årsager gar de først fået besked fra lægen i torsdags, jeg var til læge mandag ugen inden alt 10 dage før..

Nå men endeligt et svar, blevet er på vej og hun afslørede heldigvis min tid, som er den 28 december.. weeeeeeeeeeeeee kan slet ikke vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen :) Efter alt jeres opbakning og besvarelser, ringede jeg fredag til Kolding sygehus, for at få en tid..

Af uforklarlige årsager gar de først fået besked fra lægen i torsdags, jeg var til læge mandag ugen inden alt 10 dage før..

Nå men endeligt et svar, blevet er på vej og hun afslørede heldigvis min tid, som er den 28 december.. weeeeeeeeeeeeee kan slet ikke vente

Hvor dejligt :) :) og godt du ringede! Man har jonegentlig bare brugbar en dato så man kan sætte kryds i kalenderen og glæde sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :) :) og godt du ringede! Man har jonegentlig bare brugbar en dato så man kan sætte kryds i kalenderen og glæde sig :)

præcis og sikkerheden om at de ved at jeg findes :) Nå men 12dage endnu, og er hele 13+1 når jeg skal scannes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎15‎-‎12‎-‎2012 at 7:59 PM, Christina B said:

Hej igen :) Efter alt jeres opbakning og besvarelser, ringede jeg fredag til Kolding sygehus, for at få en tid..

Af uforklarlige årsager gar de først fået besked fra lægen i torsdags, jeg var til læge mandag ugen inden alt 10 dage før..

Nå men endeligt et svar, blevet er på vej og hun afslørede heldigvis min tid, som er den 28 december.. weeeeeeeeeeeeee kan slet ikke vente

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, der skal jeg også skannes :loveshower

Weeeeeeee bliver en skøn dag, hvor vi skal kigge på sunde og raske babyer ;)

Så er du 12+0 lige ud eller hvad ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal scannes fredag den 21 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal scannes fredag den 21 :loveshower

Også mig... Lad os krydse fingre for hinanden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig... Lad os krydse fingre for hinanden :D

Ihhh hvor dejligt :) ja vi krydser alt hvad vi kan for at det går som det skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal scannes fredag den 21 :loveshower

Næh hvor hyggeligt :) jegvskalmogså på fredag d.21. :) dog røg lige ind til en panik scanning i lørdags, da jeg begyndte at bløde. Heldigvis havde plop det godt. Og så fik jeg det også godt ;) Lægen der skannede mig målte plops hoved og mener at jeg er noget længere henne end jeg troede... Er 12+0 imorgen. Og i følge hans skærm og måling var jeg i lørdags 13+0.... Hmmmm det bliver interesant!

Pøj pøj til jer.... Og giv lige en melding når det er veloverstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh hvor hyggeligt :) jegvskalmogså på fredag d.21. :) dog røg lige ind til en panik scanning i lørdags, da jeg begyndte at bløde. Heldigvis havde plop det godt. Og så fik jeg det også godt ;) Lægen der skannede mig målte plops hoved og mener at jeg er noget længere henne end jeg troede... Er 12+0 imorgen. Og i følge hans skærm og måling var jeg i lørdags 13+0.... Hmmmm det bliver interesant!

Pøj pøj til jer.... Og giv lige en melding når det er veloverstået :)

ihh hvor hyggeligt at vi er flere :) det bliver da spændende hvor langt du er henne så :)

jeg regner med at skrive i min graviditetstråd når scanningen er overstået :) du må også lige fortælle hvordan det er gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhh synes da bestemt at vi skal lave opdate når vi har fået nakkefolds scanningen.. :)

- i øvrigt tak for opbakningen/pres til at ringe til sygehuset og spørge om tiden.. jeg ringede i fredags, fik tid den 28. Men men men har stadig ikke modtaget brevet, så er SÅ glad for at jeg ringede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først til nf d. 4 januar.. Syntes der er meget længe til :-) der vil jeg være 12+6..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da vældigt, som vi følges ad SMES! :) Jeg skal nemlig osse til NF 4. januar, hvor jeg - nøjagtigt som dig, da vi jo har termin samme dag - vil være 12+6. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt :-) har snydt lidt og været på en privat klinik da jeg var 8+6 og give scannet bare for at se om det nu var rigtigt at den var der inde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyyyh det lettede :) NF veloverstået, alt var som det skulle være og terminen er fortsat d.3/7 :) det var den bedste julegave nogensinde! Så nu vil jeg lade julefreden sænke sig over vores lille hjem.

Håber I andre havde en lige så god oplevelse som mig:) glædelig jul til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til nakkefold idag - med en meget aktiv lille baby, som ikke ville ligge stille så den kunne blive målt.

Jeg er blevet sat en enkelt dag tilbage - dvs. at terminen nu er 8/7 13, og fik en fin risikovurdering på 1:13.000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til nakkefold idag - med en meget aktiv lille baby, som ikke ville ligge stille så den kunne blive målt.

Jeg er blevet sat en enkelt dag tilbage - dvs. at terminen nu er 8/7 13, og fik en fin risikovurdering på 1:13.000

Ej hvor sjovt.. Jeg har også været Idag, og jeg blev sat en dag frem. Så vi har byttet terminsdato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske opdateringer piger! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne - hurra for små aktive, sunde bebser! :)

Vi snød lidt i går med en privatscanning, så jeg kan ha' ro på, når jeg offentliggør det hjemme i Jylland i julen, og alt var præcis, som det skulle være. :) Glæder mig helt tosset meget til NF d. 4/1, og så glæder jeg mig osse over stort set at have sluppet nervøsiteten, så jeg rent faktisk har ro i maven og tror på, at vi bliver forældre til sommer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh bare lige et lille udbrud..

- jeg skal til nf i morgen kl 11.55 og er ved at gå til, jeg kan ikke vente mere..

jeg har ondt i maven - håber det bare er spænding.. men jeg kan mærke jeg virkelig har bejov for at få bekræftet at den har det godt der inde og er sund og rask.. - håber det generelt hjælper lidt når jeg begynder at mærke den reglmæssigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har været til nf, har i ringet til lægen i forvejen og fået svaret på blodprøverne.. er har i bare fået det samlede svar til scanningen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER