Tinapigen83

Sovende arme og hænder 3 trimester

10 indlæg i dette emne

Hej

Ville hører om der er andre end mig der oplever sovende arme,finger og hænder når de sover og om morgen, det er simpelthen så ubehageligt også vågner jeg også af det om natten, skriv hvis i har et godt råd til hvad man kan gøre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desvaerre lige DET problem har jeg endnu ikke oplevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke til det..

Er du sikker på du ikke bare er kommet lidt på din hånd eller arm på en træls måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender desværre til det... :( ikke mega voldsomt, men f.eks, hvis jeg sover med mine ringe, eller i det hele taget, nogle gange når jeg vågner så sover den ene hånd. det kan godt være det er fordi jeg lå på den, men synes det er MEGET oftere end før.

Men er det ikke noget med at cirkulationen ikke er så god som gravid??? :unsure det ville da være en forklaring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører godt nok ikke til i denne gruppe, men føler med dig da det bare er så ubehageligt, jeg vågner selv ofte om natten fordi mine hænder sover, har os hørt om flere der har døjet med det, men har desværre ikke nogen gode råde imod det...Man kan forsøge at ligge med hænderne lidt højere oppe, men det synes jeg ikke er nemt når jeg skal sove ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fingre og ben snurrer og sover også ofte - især om natten. Jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng, men det er værst de dage hvor jeg også har meget vand i mine lægmuskler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine hænder er begyndt at snurre når jeg cykler!!! :wacko det er da godt nok underligt, fordi der er kroppen jo i gang...altså ikke hænderne, men stadig... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører jo slet ikke til her, da jeg fødte i juli, men jeg døjede også meget med de sovende hænder og stive fingre i de sidste måneder. Især efter nattesøvn... og også cykling (ja, umiidelbart sært, da man jo får gang i kroppen - men man får yderligere belastning på håndleddene, når man støtter sig på styret). Har du meget vand i kroppen? Det havde jeg, og det var årsag til det, da det trykkede på nerverne. Karpaltunnelsyndromagtigt. Der var ikke rigtig noget, der virkelig hjalp... andet end at føde. Det er til gengæld instant healing ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hører jo heller ikke ind her...medmindre min bebs vælger at blive lidt forsinket ;) Men nej, har ikke meget vand i kroppen faktisk...hm, who knows why, men jeg håber det forsvinder når jeg har født så, men godt jeg ikke er den eneste der oplever det når jeg cykler hihi :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det næsten hver nat! Jeg har snakket med min jordemoder, da jeg har det i min ene arm og når jeg så vågner; gør det bare hammer ondt! Men hun siger det er ligesom at gravide er meget udsat for at få krampe i benene... Det kan både føles som en sovende fornemmelse når man vågner, eller som jeg oplever at det er som om jeg har haft krampe i armen og det så gør rigtig ondt, så jeg vågner af det... Der er ikke noget at gøre ved det, andet end at trykke/massere lidt på armen/hånden/fingrene og evt gøre det om aftenen inden du går i seng. Jeg får min mand til det (når han lige gider ;-) ) så plejer det som regel at være til at holde ud :-)

Håber det kunne hjælpe lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER