Stbaby

Årgang 0

55 indlæg i dette emne

Synes også det virker til at de har et godt samarbejde om børnene.

melder mig også som enig her, og dejligt med noget stabilatet hos dem. Og Christina snakkede om dårlig samvittighed over ikke at slå til, men jeg synes hun tackler det så flot, ved at lade pigerne komme over til deres far, hvor der vil være overskud og tid til dem... Er så imponeret over hendes voksne valg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud jeg har det lige omvendt, kan slet ikke fatte hun kan få sig selv til at lade dem bo hos deres far og kun se dem hver 2 weekend når stephanie savner hende sådan, jeg kunne ikke leve med kun at se mine børn hver 2 weekend og slet ikke når hun ikke bor længere væk, jeg syntes det er egoistisk men det er nok bare mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud jeg har det lige omvendt, kan slet ikke fatte hun kan få sig selv til at lade dem bo hos deres far og kun se dem hver 2 weekend når stephanie savner hende sådan, jeg kunne ikke leve med kun at se mine børn hver 2 weekend og slet ikke når hun ikke bor længere væk, jeg syntes det er egoistisk men det er nok bare mig :rolleyes

jeg synes jo det er et af de mere modne valg, som hun har taget. Hun har jo ikke overskudet til alle børnene, hvilket betyder at det netop gik ud over Stephanie, så hun pludselig tog en mor rolle for sine søskende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men jeg tror ikke det kan undgå at give stephanie ar på sjælen senere, hun må da føle sig fravalgt i en eller anden grad, og et alternativ kunne måske være hun kunne se hende lidt mere end to dage hver 14 dag, men igen, vi handler jo alle forskelligt og det er nok ikke meningen man skal forstå alt hvad andre gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men jeg tror ikke det kan undgå at give stephanie ar på sjælen senere, hun må da føle sig fravalgt i en eller anden grad, og et alternativ kunne måske være hun kunne se hende lidt mere end to dage hver 14 dag, men igen, vi handler jo alle forskelligt og det er nok ikke meningen man skal forstå alt hvad andre gør :)

synes også at det er meget lidt at hun kommer til at se sin mor. Men tænker lidt, hvad andet valg har moren, sende hendes drenge over til deres far? han havde jo slået hende sidste år, hvor vi fulgte dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud jeg har det lige omvendt, kan slet ikke fatte hun kan få sig selv til at lade dem bo hos deres far og kun se dem hver 2 weekend når stephanie savner hende sådan, jeg kunne ikke leve med kun at se mine børn hver 2 weekend og slet ikke når hun ikke bor længere væk, jeg syntes det er egoistisk men det er nok bare mig :rolleyes

Jeg er fuldstændig enig. Men det er også fordi jeg aldrig selv ville kunne træffe det valg, ellers sætte mig selv i en situation hvor jeg var nædt til at træffe det valg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også at det er meget lidt at hun kommer til at se sin mor. Men tænker lidt, hvad andet valg har moren, sende hendes drenge over til deres far? han havde jo slået hende sidste år, hvor vi fulgte dem...

jeg kan jo aldrig svare på hvad valg hun ellers kunne have taget, ved bare at jeg ALDRIG kunne gøre det, så hellere have dem minimum hver 2 uge, men jeg syntes også bare hun igennem tiden har taget så mange dumme spontane og egoistiske valg (hvilket hun også selv siger)at pigen virkelig har brug for at have en mor som bare er mor og giver hende lidt tryghed, MEN ser så ud til hun får det ved sin Ex papmor, heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er sagt, så kan man jo ikke sætte sig til dommer for andres handlinger, man ser jo kun få timer af deres liv og kender derfor ikke historien bag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke pigernes nuværende situation jeg har det "dårligt" med, synes også at det virker til at forældrene har et godt samarbejde, men tænker mere på alt det de har været igennem pga. nogle dårlige valg deres mor har truffet, de har efter hvad jeg har observeret på TV haft, hvad jeg vil kalde en ustabil opvækst... Men dejligt at se at de ser ud til at trives....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er sagt, så kan man jo ikke sætte sig til dommer for andres handlinger, man ser jo kun få timer af deres liv og kender derfor ikke historien bag :)

nej det er vi godt klar over, at man ikke kan, og at du bare tænker som mor, og at du tænker meget på piges selvværdsfølelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så en af dem som får helt pip af Christians familie :rolleyes Bliver så irriteret.. Eksempelvis synes jeg ikke det er "okay" at se paradise hotel med sin 10-11 årige.. Heller ikke selvom de "beskidte ord" er bippet ud.... <_<

Jeg er jo ikke selv mor (endnu) - til gengæld er jeg lærer.. Så jeg ser nok mere på de børn som værende elever.. Umiddelbart er jeg mest "forelsket" i Emma.. Hun er bare en perfekt pige synes jeg.. Hun tager "mor-rollen" da moren rejser væk, men er godt klar over at det er noget hun gør for at hjælpe sin far.. Synes bare hun er helt igennem fantastisk :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiiii - jeg er gået glip af Årgang 0! Krise... :boo

Du kan købe det på sputnik.dk :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai jeg elsker Årgang 0 :) Er jo selv mor til en årgang 0 jo og Rachel blev født samme sted som min Jonas, med samme jordemoder :)

Jeg kan godt få sådan lidt pip af Rachel....hun er alt for gammelklog at høre på, men det kommer jo et sted fra! :D Hehe! Men på den anden side er hun også bare herlig fordi hun er RACHEL! :D

Jeg er SÅ imponeret over Christian og Christina og deres måde at tackle alle deres fælles og ikke fælles børn på! Wauw siger jeg bare! Det var der mange der ku lære noget af!

Ved ikke om det kun er mig men jeg håber sådan de finder sammen igen - Christian og Christina! :D Måske om 5 år eller 10 år? Er vild med Stephanie og hendes fine veludviklede jeg billede.

Jeg måtte også lige rømme mig en gang over Christian så Paradise....men mon ikke det bare er et enkelt afsnit? Vi ser jo kun ½ minut af hans liv lige der? Det kommer jo normalt kl 22 om aftenen...

Emma er bare så sød....fantastisk familie...åh så kærlig....mønster-pige! :)

Jeg ser det på Sputnik, kan da ikke vente en hel uge!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiiii - jeg er gået glip af Årgang 0! Krise... :boo

de andre år er det blevet genudsendt lørdag eller søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv jeg vidst IKKE det blev sendt i går <_< det kunne de godt have reklameret for, i stedet for alle de andre dumme reklamer men alligevel ikke gider se :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv jeg vidst IKKE det blev sendt i går <_< det kunne de godt have reklameret for, i stedet for alle de andre dumme reklamer men alligevel ikke gider se :boo

Det bliver genudsendt søndag kl 14.55 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv jeg vidst IKKE det blev sendt i går <_< det kunne de godt have reklameret for, i stedet for alle de andre dumme reklamer men alligevel ikke gider se :boo

Jubii den bliver genudsendt på søndag kl.14.55 på Tv2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige orientere jer om at det i skriver måske godt kunne såre nogen.... -_- HUSK på at du ikke ved hvem alle bruger er herinde..

Og det er da fedt at høre alle jeres meninger - jeg selv elsker også Årgang 0... ^_^

MEN ville bare lige minde jer om at de jo er lige så almindelig mennesker ligesom jer - og derfor kan nogen jo også være herinde!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige orientere jer om at det i skriver måske godt kunne såre nogen.... -_- HUSK på at du ikke ved hvem alle bruger er herinde..

Og det er da fedt at høre alle jeres meninger - jeg selv elsker også Årgang 0... ^_^

MEN ville bare lige minde jer om at de jo er lige så almindelig mennesker ligesom jer - og derfor kan nogen jo også være herinde!! ;)

Ja, men når man melder sig til sådan et program (om det så er årgang 0, D.U.M, Paradise, Chris MacDonald eller vælger at blive politiker eller gifte sig ind i Kongehuset) så må man vide at ikke alle i DK vil elske en, og med alle de medier der er i dag vil der helt sikkert også være nogen der skriver eller siger noget om en man ikke bryder sig om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men når man melder sig til sådan et program (om det så er årgang 0, D.U.M, Paradise, Chris MacDonald eller vælger at blive politiker eller gifte sig ind i Kongehuset) så må man vide at ikke alle i DK vil elske en, og med alle de medier der er i dag vil der helt sikkert også være nogen der skriver eller siger noget om en man ikke bryder sig om.

Jeg håber også de er klar over at folk snakker om dem ;) For når man melder sig til at vise sit liv på tv foran hele danmark så vil man nok en gang i mellem løbe ind i nogen som ikke deler ens holdninger :) Dermed ikke sagt at man skal flå dem i stykker med skældsord men man behøver heller ikke pakke sine svar ind i vat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men når man melder sig til sådan et program (om det så er årgang 0, D.U.M, Paradise, Chris MacDonald eller vælger at blive politiker eller gifte sig ind i Kongehuset) så må man vide at ikke alle i DK vil elske en, og med alle de medier der er i dag vil der helt sikkert også være nogen der skriver eller siger noget om en man ikke bryder sig om.

Jeg håber også de er klar over at folk snakker om dem ;) For når man melder sig til at vise sit liv på tv foran hele danmark så vil man nok en gang i mellem løbe ind i nogen som ikke deler ens holdninger :) Dermed ikke sagt at man skal flå dem i stykker med skældsord men man behøver heller ikke pakke sine svar ind i vat :)

Det har jeg jo heller ikke sagt noget om.. Folk vælger jo som de gør af en eller anden grund...

MEN derfor syntes jeg bare stadig jeg ville opfordre folk til at huske på at ALLE kan læse med herinde.. og jeg kan også se at én bestemt gør...

Bare husk på - at man skal nok ikke skrive i et offentlig forum - hvad man ikke ville turde sige face to face :)

Det er bare MIN mening ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Stinna-musen

Jeg synes alle 4 hold forældre gør det godt og hvad jeg så i går er der blevet truffet valg alle steder, men med børnene for øje hele vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg jo heller ikke sagt noget om.. Folk vælger jo som de gør af en eller anden grund...

MEN derfor syntes jeg bare stadig jeg ville opfordre folk til at huske på at ALLE kan læse med herinde.. og jeg kan også se at én bestemt gør...

Bare husk på - at man skal nok ikke skrive i et offentlig forum - hvad man ikke ville turde sige face to face :)

Det er bare MIN mening ^_^

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg jo heller ikke sagt noget om.. Folk vælger jo som de gør af en eller anden grund...

MEN derfor syntes jeg bare stadig jeg ville opfordre folk til at huske på at ALLE kan læse med herinde.. og jeg kan også se at én bestemt gør...

Bare husk på - at man skal nok ikke skrive i et offentlig forum - hvad man ikke ville turde sige face to face :)

Det er bare MIN mening ^_^

Helt enig.

Synes alle forældrerne i programmet gør et godt stykke arbejde, også selvom jeg ikke altid er enig med dem. Men det er lidt vigtigt at huske at vi kun ser et meget lille udpluk af deres liv hvert år, og at vi derfor umuligt kan kende baggrunden for deres beslutninger.

Jeg har rigtig stor respekt for Christinas beslutning om at lade pigerne flytte over til deres far, så hun kan få overskud til at få en uddannelse. Jeg synes det er en meget ansvarlig beslutning, og også noget som kommer børnene til gode på længere sigt.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig.

Synes alle forældrerne i programmet gør et godt stykke arbejde, også selvom jeg ikke altid er enig med dem. Men det er lidt vigtigt at huske at vi kun ser et meget lille udpluk af deres liv hvert år, og at vi derfor umuligt kan kende baggrunden for deres beslutninger.

Jeg har rigtig stor respekt for Christinas beslutning om at lade pigerne flytte over til deres far, så hun kan få overskud til at få en uddannelse. Jeg synes det er en meget ansvarlig beslutning, og også noget som kommer børnene til gode på længere sigt.

Kram

Rikke

På længere sigt gavner det jo også pigerne, at Christina for en uddannelse. Hvem ved, pigerne flytter nok hjem til deres mor, når hun er færdig med uddannelsen :) Som hun også siger, så er det hårdt at være enlig mor til 4, og det kan jeg da kun følge hende i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER