tazdiginez

Gæstepleje

5 indlæg i dette emne

Hvad gør man, hvis ets barn ikke bryder sig om at komme i gæstepleje? :unsure

Maliva har været i gæstepleje 1 gang før og det brød hun sig ikke særligt om. Hun spiste dog, sov og legede lidt, men de dage hun var gp, var hun dybt ulykkelig og uforstående for situationen.

Hun var så tryghedssøgende, at jeg ikke kunne gå fra hende, når vi var hjemme.

Hun startede så i gp ved en anden end sidste gang igår. Hun skal være der indtil den 4. dec; men igen er hun dybt ulykkelig ved aflevering og hentning. Hun græder hele gåturen hjem og hun falder faktisk ikke rigtigt til ro, før efter aftensmaden.

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Jeg synes det er synd at, hun skal være så forvirret og ulykkelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville enten holde hende hjemme, se tiden an eller bed om at få hende flyttet

Og det er bare så hårdt når det ikke fungere klem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje har ikke været i gæste DP og kommer det heller ikke.

Jeg holder hende hjemme, de dage det kommer på tale.

Kan slet ikke forsvare at sende hende afsted til en person hun kun ser nogle timer i legestue hver anden torsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje har ikke været i gæste DP og kommer det heller ikke.

Jeg holder hende hjemme, de dage det kommer på tale.

Kan slet ikke forsvare at sende hende afsted til en person hun kun ser nogle timer i legestue hver anden torsdag..

Nej hvor er jeg glad for at høre andre også føler sådan.. Men er bare bange for jeg er nødt til at gøre det, da jeg efter januar ikke bare kan holde tobias hjemme :-(

Jeg ville nok også forsøge med en anden gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke holde hende hjemme.

Jeg er på kontanthjælp og i aktivering. Så skal jeg lyve mig syg, og det synes jeg ærligt talt ikke at jeg kan tillade mig.

Og det er ikke en gyldig grund, så jeg ville blive trukket i min kontanthjælp, hvilket vi bestemt ikke har brug for.

Jeg er så ked af at hun har det sådan, for det er synd for hende, men jeg tror at uanset hvilken gp hun kommer til, så vil hun reagerer sådan her.

I Malivas dp er de i legestue 1 gang i ugen og de mødes med byens dp'er i gymnastiksalen ca. 2 gange i måneden.

Måske jeg skulle prøve at snakke med Malivas dp om hvad chancen for at få en gp, som hun har i legestuen er; for jeg ved at hun kender børnene og dagplejeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER