MissM

What! Og hooooldt....

14 indlæg i dette emne

Tirsdag er min veje og måle dag! Derfor steg jeg gladeligt på vægten i morges - glæden var kort. 5+6 og allerede +2,5kg!!! Tror da vist liiiiige jeg skal slå bremsen lidt i med det der chokolade :-/ Selvfølgelig er mit bryst mål også vokset 4-5 cm og uden lige at have tallene ved mig,mener jeg det cirka var det mit navlemål var vokset den sidste uge bare!!! I kid you not. Og det er ikke fedt (kun). Det bliver vist mere end almindelig svært at skjule denne gang... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja man skal passe på, hvad man putter i munden når man er gravid. Jeg er lige så langt henne som dig, men jeg har ikke rigtig været på vægten endnu, tør næsten ikke :huh . Jeg har heldigvis ikke fået nogle "dårlige" spisevaner endnu, prøver at ignorere det, hvis jeg får lyst til noget slik eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er unfair,vsidste gang forsvandt min søde tand helt. Det kunne jeg bedre li' :) må vist i gang med mission "nødder som snack"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe, det var godt nok tidligt!

Jeg havde inden weekenden ikke taget et gram på, men tirsdag morgen havde jeg pludselig taget et kilo på. Så jeg tror det kommer lidt i ryk, det kan være der går et stykke tid inden du tager mere på nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vokset 10 cm i navlemål de sidste 4uger..

mine bryster er gået fra 75b til på vej ud af 75c..

Jeg bliver daglige spurgt af forældre i den børnehaven jeg arbejder i, om jeg er

gravid.. - og alle andre der kender mig kan

se det..

jeg er 8+6 Idag - er scannet, alt er normalt, og der er kun en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det meget lige er et start ryk. Jeg mener; mit brystmål er blevet 5cm større og de der push-up bh'er jeg bruger normalt for at få den barm der har ammet én gang til at ligne lidt, er i hvert fald ikke nødvendige mere :-) jeg tjekkede lige mit hoftemål (målt lige over skambenet hvor livmoderen vil begynde at poppe ud) +7cm... Jeg kan bare det der med at "dyrke" babyer :-)

Måske skyldes det også lidt at jeg ikke tager medicin mere. Det øgede jo min forbrænding og nedsatte min appetit. Er der forresten andre der oplever at blive sultne som lyn fra en klar himmel? Og jeg reagerer meget voldsommere på sult - altså begynder at ryste lidt og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke været på vægten.. Har kun målt maven ;-) Jeg er idag 7+4 og er også vokset godt på maven.. Jeg bliver også sulten mere ofte end før og tit som lyn fra en klar himmel.. Har lavet mig en skål med vand, med skrællede gulerødder i køleskabet, så der er noget sundt til at stille den lille sult :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres vægt nu? MissM bliver du ved med at tage på eller er det stoppet lidt igen nu?

Jeg er nu på -2 kg - men det kan nok ikke bruges til så meget efter den voldsomme omgang med sygdom jeg har haft de sidste par dage! Regner med hurtigt at få de kilo tilbage igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige oppe og runde +2 kg - nu er jeg nede +1 kg igen...

Jeg mistænker altså forstoppelsen for at have en meget stor del af skylden..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom Maustique giver jeg også forstoppelsen noget af skylden. Det går heldigvis ikke så hurtigt med at tage på lige nu, men jeg skal virkelig også bremse op hvis jeg skal holde mig omkring de +10kg i alt. Og ja så prøver jeg også at vende nogle af de rigtigt dårlige vaner med søde sager, det skal nok også gøre noget. :-)

Ellers går det fantastisk. Strutter helt vildt og aner snart ikke hvad jeg skal tage på, synes det er vildt synligt lige gyldigt hvad jeg har på. Min arbejdsgiver bliver bare SÅ glad for mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slaaaaap nu af, det er altså normalt at tage et hop i starten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom Maustique giver jeg også forstoppelsen noget af skylden. Det går heldigvis ikke så hurtigt med at tage på lige nu, men jeg skal virkelig også bremse op hvis jeg skal holde mig omkring de +10kg i alt. Og ja så prøver jeg også at vende nogle af de rigtigt dårlige vaner med søde sager, det skal nok også gøre noget. :-)

Ellers går det fantastisk. Strutter helt vildt og aner snart ikke hvad jeg skal tage på, synes det er vildt synligt lige gyldigt hvad jeg har på. Min arbejdsgiver bliver bare SÅ glad for mig :-)

Synes også jeg strutter lidt ekstra for tiden, måske pga forstoppelsen?? Jeg har altid haft lidt mave, selv om jeg altid har været meget tynd. Ved ikke om det er fordi jeg er så svejrykket at min mave strutter lidt mere. Har fx aldrig kunnet gå i stramme kjoler uden det så ud som jeg var 3 måneder gravid :unsure. Arbejder hos en tandlæge om klinikassistent, så jeg skal have kliniktøj på, er lidt spændt på om jeg kan skjule det til vi kommer ind i det nye år. Vil ikke fortælle noget til mine kolleger før jeg har fået lavet en moderkagebiopsi og er HELT sikker på alt er ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slaaaaap nu af, det er altså normalt at tage et hop i starten

Jeg er skam helt aaaaafslappet ;-P Men vidste jeg nu at mine spisevaner var helt i top ville jeg nok tage det mere roligt :-) For mig handler det bare om at få de gode vaner nu i stedet for at "la' stå til" i 3 mdr og så skulle slås med de kilo efterfølgende. Jeg har knoklet for at smide mange kilo de sidste år, og en graviditet skal ikke være "helle" for at jeg tager unødigt på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER