Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Bobler i sengen. Burde stå op, men putter så godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er da også bare så pisse uheldig :kram

Ja, det er ret uheldigt. Men det går da heldigvis. Vandt over min læge i forgårs og fik endelig lov til at få noget smertestillende (min læge er af den overbevisning at piskesmæld ikke findes og at jeg derfor ikke måtte få smertestillende). Så nu står den bare på masser af hvile og morfin. Sidder pt. med en knaldende hovedpine og ondt i nakken. Fantastisk

Kan ikke overskue at det skal tage så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på Baresso og slapper af med en god kop cafe latté

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen og putter, farmand er stået op med William så jeg har helt til lidt i 9 før jeg behøver stå op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til at finde at det jeg skal have med til kusinens bryllup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ret uheldigt. Men det går da heldigvis. Vandt over min læge i forgårs og fik endelig lov til at få noget smertestillende (min læge er af den overbevisning at piskesmæld ikke findes og at jeg derfor ikke måtte få smertestillende). Så nu står den bare på masser af hvile og morfin. Sidder pt. med en knaldende hovedpine og ondt i nakken. Fantastisk

Kan ikke overskue at det skal tage så længe.

Idiotlæge! Få dig en ny. Jeg har selv fået et piskesmæld for mange år siden, og believe me, det findes! Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor forstuvning af nakken ikke findes, mens man kan forstuve stort set resten af kroppen. Det er simpelthen for dumt, og foranlediget af alle de sager, der har været omkring det.

Hav stor respekt for det, giv det ro og tag smertestillende, lad være med at ligge for højt med puder og find en rigtig god fysioterapeut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idiotlæge! Få dig en ny. Jeg har selv fået et piskesmæld for mange år siden, og believe me, det findes! Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor forstuvning af nakken ikke findes, mens man kan forstuve stort set resten af kroppen. Det er simpelthen for dumt, og foranlediget af alle de sager, der har været omkring det.

Hav stor respekt for det, giv det ro og tag smertestillende, lad være med at ligge for højt med puder og find en rigtig god fysioterapeut.

Har bedt sekretærerne om ikke at komme ind til ham for fremtiden. Der er heldigvis fem andre læger i huset, som er gode nok.

Tager Tradolan Retard 100 mg to gange om dagen og tager det stille og roligt. Har en super dygtig fysioterapeut og får akupunktur ved ham også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser CSI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser selvfølgelig Melodi Grand Prix

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af på sofaen på jobbet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L og jeg bobler i sengen. Vil snart op og vaske dyner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har en ekstremt dårlig morgen. Er ved at gøre mig klar til barnedåb, men alt går bare galt. Her er resterne af min ekstremt dyre mineral foundation :(

post-2846-0-24170900-1369030132_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en ekstremt dårlig morgen. Er ved at gøre mig klar til barnedåb, men alt går bare galt. Her er resterne af min ekstremt dyre mineral foundation :(

Og så røg min nye fine kjole også. Hvad sker der lige? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder at ligge på sofaen og læse en god bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ud og "lege" bedstemor - skal nemlig til bankospil med min mands kusine(man kan vinde halv grise ;) Det ville jo ikke være tosset) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde gå i bad snart. Skal ud til en veninde og lave invitationer til brylluppet. Det er ved at være på tide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at manden er klar til at komme i seng sammen med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige pakket en kvart gris i fryseren :-) ja bedstemor her vandt en gris til banko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af, og er ved at skabe en gåde i min tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madison er lige blevet puttet og jeg er også godt træt. Vi stod op halv seks for at køre far på job. Gab. Vi er vant til at sove til halv otte.

Når hun vågner skal vi ind og købe sangskjuler så det sidste til bryllup kan komme på plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af, og er ved at skabe en gåde i min tråd

Så må vi da lige kigge lidt i din tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem fra syge samtale, på mit arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min Duser-hund a h... til lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder min første sommerferiedag med gode venner, debat og G&T'S :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER