EmeraldAnna

Ventetøj

6 indlæg i dette emne

Jeg er 14+3 og har indtil videre klaret mig med det gode gamle "elastik gennem knaphullet" trick og så nogle løse tunikaer. Men min mor gav mig penge i julegave, som jeg kunne bruge på hvad jeg nu ville.

Så igår var vi en tur i byen, hvor jeg fik købt en god sjat på udsalg i H&M

Nuuuuui mine ventejeans er behagelige og pæææææææne - helt mørkeblå med bootcut ben. Næsten ærgeligt, at jeg ligger i sengen med opkast/kvalme idag, så jeg ikke kan have dem på.

Jeg skulle også have en ny vinterjakke, da det jo nok er koldt lidt endnu. Jeg endte med at finde en ikke-vente jakke i A-form i Magasin. Typisk nok er den fra Debenhams kollektion. Til dem, der ikke er helt med, hvad det er, er Debenhams et engelsk stormagasin ejet af de samme, som ejer Magasin. Magasin fører nu nogle af deres kollektioner. Da jeg boede i Irland, var det altid stedet, hvor jeg endte med at købe tøj, så TYPISK at det var sådan en, jeg endte med - og så til halv pris til 375 kr.

Alt i alt en udbytterig udsalgstur.

Er I røget i ventetøjet endnu, eller er det noget, I først regner med kommer senere???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, jeg er 11+0 idag og det eneste jeg er vokset ud af er mine bh'er! Det er dog lidt problematisk, for vil gerne have nogle nye som passer, men har på fornemmelse at vokseperioden SLET ikke er slut endnu.. Så jeg ender nok med at have bh'er i alle mulige størrelser når jeg er færdig;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil videre investeret i et par ventejeans (ELSKER elastik top stykket) og en lavendelfarvet silketop/overdel. Derudover fik jeg en ventestrikkjole af min mor i julegave :)

Har planer om at skulle investere i et eller par leggins og så er jeg vist sådan nogenlunde kørende :)

Jeg bruger i øvrigt disse som trøjer stort set dagligt, i forskellige farver - fra Vila til 150,- pr stk - De er ekstra lange og kommer derfor på intet tidspunkt til at blive for korte til maven :)

40001887_BLACK.jpg40002854_SOFTCAMEL.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt en masse rigtig lækkert ventetøj af min veninde. Både kjoler, nederdele, bukser og toppe. Jeg ligger lidt i grænselandet mellem mit eget tøj og ventetøjet. Synes godt nok maven er begyndt at tage form i rekordfart nu, så tror cowboybukserne ryger på hylden inden ugen er omme. Hvor blev taljen af??? ;)

Jeg har været ude af kigge flere gange efter ventetøj, da jeg jo bare ikke kan vente til jeg får stor, dejlig mave. Mit favoritmærke er klart Mamalicious - og tøj, som fremhæver den gravide mave.

Tag evt. et kig på deres hjemmeside: www.mama-licious.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+5 og har netop lige købt mit første ventetøj - leggings, kjole, nederdel samt en sød bluse..

Indtil nu har jeg kunne nøjes med mit almindelige tøj - går nemlig ALTID i kjole og moden for tiden er jo løse kjoler, så dem har jeg masser af som jeg stadig kan passe...!

Men tror snart jeg skal have købt nogle rigtige ventebukser også.. Men strækker den så lang tid jeg kan..

Desuden SKAL jeg have købt en ny BH snart- mine bryster er vokset helt ud af mine nuværende.. Men som Mettepigen85 siger, så er vokseperioden næppe ovre...! Men bliver nok nødt til at købe en allerede nu, og så må jeg jo bare købe flere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan varmt anbefale trendsales til køb af bher, specielt når man ikke kan passe dem så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER