tsecret

Scanning i går

13 indlæg i dette emne

For alt så godt ud og min termin blev rykket en dag frem til 30.juni :loveshower

Det var en lidt mærkelig oplevelse. Der var en der var i oplæring eller helt ny eller et eller andet der skulle scanne mig. Han scannede i hvad der føltes som eeeevigheder og kunne ikke finde noget. Han undskyldte flere gange med at jeg skulle sige til hvis det gjorde ondt - jeg var så fantastisk ligeglad bare jeg fik set et hjerte! Til sidst opgav han, og lægen sagde så at det kunne være jeg lige skulle ud og tømme min blære først, for den var vist overfyldt, men nu skulle hun nok lige sikre sig at der var en graviditet derinde. Og selvom hun også brugte et par sekunder (som føltes som riiigtig lang tid igen), så fandt hun spunken.

Og så glemte jeg næsten at høre efter på resten for jeg var SÅ lettet! Nå, men der var et hjerte som bankede fint derudaf, og den havde vokset som den skulle og var nu 11 mm. Jeg fik to nye billeder med hjem og en ny terminsdato: 30.juni. Så jeg blev sat en dag frem, og det føltes på en eller anden måde også fantastisk! Jeg fik at vide at der nu var over 95% sandsynlighed for at vi får en frisk og fin baby til sommer!

Og så blev jeg ellers frigivet fra klinikken og er nu er "normal" gravid! Jeg tror først det var i går at det rigtigt gik op for mig at jeg faktisk er gravid - det er sååå vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhr - hvor fantastisk... :loveshower

Regner med at bestille tid til skanning i løbet af næste uge. Glæder mig så meget til det bliver vores tur :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og synes du skal fejre det med at ændre din status til "er gravid"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh altså! :kram Sidder her og er totalt hormonella med tårer i øjnene af at læse dit indlæg (der skal så INGENTING til i de her dage - suk!). Kæmpestort tillykke med din nye terminsdato og ikke mindst HJERTEBLINKET!!

Er enig med Maustique i, at du bør ændre din status til "Er gravid", så det ligesom kan blive cementeret. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med det :) hvor er det fantastisk altså :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det fantastisk at du har set hjerteblink.. jeg slal scannes om 8 dage og kan næsten ikke vente..

men nu du har været afsted, kan du så ikke skrive lidt om hvad man kan se??

og Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke se så frygtelig meget. Man kan se fostersækken og fostervandet, og så er der en lille aflang hvid tingest som så er fosteret. Når hjertet blinker ligner det næsten at halvdelen af fosteret blinker! Og så kan de måle fosteret og sikre sig at det er alderssvarende.

Til jer som snart skal til scanning: glæd jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh kan slet ikke vente..

Bevæger fosteret sig???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt var du henne da fu blev scannet??

jeg er 8+3 når jeg skal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rart at vide lidt om hvad jeg kan forvente..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 7+4 og kunne ikke se det bevægede sig andet end at hjertet slo. Men du er jo så lige en uge længere henne når du skal scannes, så nu er jeg også spændt på hvor meget mere du kan se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER