EmeraldAnna

Endnu en hvordan har I det tråd

7 indlæg i dette emne

Jeg synes lige, at jeg ville lave en ny "hvordan har I det" tråd.

Jeg selv lider stadig af voldsom kvalme og opkastninger flere gange om dagen. Nok til at jeg ind imellem må blive hjemme fra arbejde, og at jeg har minus energi, når jeg er der. Det har jeg det ret skidt med. Jeg har nu emailet min læge for at se, hvad han siger. Det kan da ikke passe, at jeg kan tælle på 1 hånd, hvor mange måltider, jeg har holdt nede siden før jul!

Det er så til gengæld også mit eneste symptom i øjeblikket. Ingen lændesmerter eller dårlig søvn.

Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er begyndt at døje med en rigtig grim hovedpine, så tror jeg skal have fat i min mors blodtryksmåler (KÆMPE fordel at have en mor som er sundhedsplejerske ;) ) og holde lidt øje - det skulle nødigt udvikle sig.

Derudover har jeg en del lændesmerter og indimellem også lidt i lysken så håber ikke det er starten på noget bækkenløsning.

MEN .. bortset fra de småting så har jeg det rigtig godt - jeg spiser ikke så meget, ikke fordi jeg har kvalme (det har jeg faktisk slet ikke) men er bare ikke rigtig sulten og når jeg så får noget ned er det som regel udelukkende grøntsager eller frugt ..

Slik, chips og chokolade er jeg TOTAL færdig med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får en gang imellem kæmpe stik i siden. Ofte varer de kun få sekunder, men nøj hvor kan de mærkes, når de kommer som lynet. Ellers har jeg haft to episoder, hvor jeg er ved at vælte af svimmelhed og akut svedetur, men det forsvinder altid igen efter få minutter og to glas vand. Så det er småt men intensivt for mit vedkommende.

Min kæreste og jeg blev påkørt i vores bil lige inden jul, så har gået med hjernerystelse og derfor hovedpine de seneste uger. På skadestuen fik vi at vide, at hvis der var sket børnene noget, så kunne de desværre ikke hjælpe, da de ikke er større. Puha det var en hård melding. Så jeg glæder mig til onsdag, hvor vi skal til nakkefold - og forhåbentligt får at vide, at de har det godt på alle måder. (vi venter tvillinger til dem, der ikke ved det :))

Pt er jeg i 13+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det stadig godt..

Trætheden er ved at være væk, dog får jeg lændesmerter efter motion :-( Det synes jeg er meget træls, så prøver nu nogle andre former for motion og håber på at det hjælper..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får en gang imellem kæmpe stik i siden. Ofte varer de kun få sekunder, men nøj hvor kan de mærkes, når de kommer som lynet. Ellers har jeg haft to episoder, hvor jeg er ved at vælte af svimmelhed og akut svedetur, men det forsvinder altid igen efter få minutter og to glas vand. Så det er småt men intensivt for mit vedkommende.

Min kæreste og jeg blev påkørt i vores bil lige inden jul, så har gået med hjernerystelse og derfor hovedpine de seneste uger. På skadestuen fik vi at vide, at hvis der var sket børnene noget, så kunne de desværre ikke hjælpe, da de ikke er større. Puha det var en hård melding. Så jeg glæder mig til onsdag, hvor vi skal til nakkefold - og forhåbentligt får at vide, at de har det godt på alle måder. (vi venter tvillinger til dem, der ikke ved det :))

Pt er jeg i 13+2.

Puha, det lyder sku da som en stor forskrækelse, håber at tvillingerne har det fint og tillykke med at I venter tvillinger, det lyder spændende. Glæder mig til at høre om NF scanningen og håber snart at dine gener forsvinder!

Jeg selv har fået det helt fantastisk. Min kvalme er forsvundet som dug for solen og min træthed er på retur kan jeg mærke! maven er vokset en del, har svært ved at skjule det, men vil vente med at fortælle det til vores datter og forældre og børn på mit arbejde til vi har været til NF, så alle de store bluser bliver brugt flittigt og min datter tror bare jeg har spist meget julemad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en hurtig opdatering var jeg ved lægen i forgårs, som sygemeldte mig i foreløbig 1 uge samt henviste mig ambulant til Skejby sygehus - dem har jeg godt nok ikke hørt fra endnu, men det kommer da forhåbentlig idag.....

Ingen større ting bliver nede desværre :unsure og det gør altså, at man totalt mister modet til at prøve at spise noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig sygemeldt med kvalme og opkast. De fleste dage kan jeg nøjes med morgenopkastningen, men KUN fordi jeg har noglepiller der tager det. Jeg kan ikke ret meget.. Ligger faktisk på sofaen det meste af dagen.. står lige op og gør pigerne klar, afleverer dem, hjem og ligge til de skal hentes igen. Men så er jeg også helt dødbagefter. Glæder mig til om 6 uger, for der ved jeg det blir bedre.

Udover det er jeg bange for jeg er ved at få BL. Om morgenen har jeg det fint nok, men det blir værre og værre i løbet af dagen, og om aftenen kan jeg ikke gå normalt pga smerter. Idag har jeg så taget bilen rundt med pigerne (en tur på 2 km, fra jeg går hjemmefra til jeg er tilbage), for at se om det gør nogen forskel. Har ikke ringet til lægen endnu, da min store pige blir 4 på torsdag, og derfor snart skal til 4 årsundersøgelse, så kan jeg snakke med ham om det der.. Synes jeg render derinde nok i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER