Guest

Lenes vægttråd tilbage på før graviditetsvægten :(

156 indlæg i dette emne

Synes du gør det godt! :super

Tror ikke der er mange der kan "prale" med så lille en vægtøgning, over halvvejs i en tvilingegraviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

26+0 87 kg (+4 kg)

Maven vokser helt vildt for tiden, og er slet ikke i tvivl om at det kun er der vægten sidder, men har skruet op for fedt procenterne for at se om ikke det kan give lidt flere ammedepoter, man skal lige vende sig til at tænke i mere fedt frem for mindre :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt i samme baner! jeg VIL altså amme denne gang!

ig der tror jeg altså det er en go ide at have lidt depoter! (det HAR jeg jo allerede.. men stadig!)

jeg tog 6 kilo på med Luna ig tabte 11. og jeg ammede kun i 8 uger, så var der ikke mere mælk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt i samme baner! jeg VIL altså amme denne gang!

ig der tror jeg altså det er en go ide at have lidt depoter! (det HAR jeg jo allerede.. men stadig!)

jeg tog 6 kilo på med Luna ig tabte 11. og jeg ammede kun i 8 uger, så var der ikke mere mælk :(

Jeg tror det er godt med nogle gode depoter, af godeolier nødder, frø avocado mv, og så holde fAst ved de gode vaner når vi har født. Jeg havde alt for meget mælk sidst, der havde jeg også flare depoter inden graviditeten, er ikkei tvivl om at de er svundet under denne graviditet... Så er spændt på at se hvad vægten siger efter fødslen, men også hvor meget vægten stiger fra nu af. Men bare de små vokser som de skal så er det det vigtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, jeg tænker også godt fedt! ;)

vil prøve med mælkebomben sidst i graviditeten og efter fødslen, i håb om at det gør en forskel ;) og godt med fed yoghurt, advokado osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0 87,7 kg (+4,7 kg)

 

Vægten stiger stødt, så det er helt fint.

 

Man må da sige at jeg følger min egen kurve:

 

post-3803-0-57196600-1412592178_thumb.pn

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fine tal.... og jo deeeet, kan man vist godt kalde det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det er vildt sejt at vægten ikke er steget mere! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er vildt sejt at vægten ikke er steget mere! :o

Tak, jeg er også meget positivt overrasket selv, så nu vil jeg bare nyde de sidste par uger og ikke tænke så meget over det. Og drengene vokser jo tydeligvis fint, så tror ikke at jeg behøver bekymre mig om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36-0 og 7 kg tungere end startvægt. Det er jo nærmest ingen ting. Så nu er jeg spændt på hvad efter fødsels vægten siger det varer jo ikke længe nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage efter fødslen vejer jeg 81,7 kg

Det er 1,3kg under før graviditetsvægt!

Nu skal fokus dog ikke være på vægten det næste stykke tid, men på at få masser af gode olier mv så jeg kan få gang i :Hophop til drengene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage efter fødslen vejer jeg 81,7 kg

Det er 1,3kg under før graviditetsvægt!

Nu skal fokus dog ikke være på vægten det næste stykke tid, men på at få masser af gode olier mv så jeg kan få gang i :Hophop til drengene.

Næh havde slet ikke opfanget de var kommet ud STORT tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh havde slet ikke opfanget de var kommet ud STORT tillykke!!!

Tak, de kom i onsdags, så det er også ganske nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

10 uger efter fødslen er min vægt stabil på 78,8. Til trods for at jeg æder, men det kræver ekstra kalorier at amme 2stk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, jeg vil være lykkelig, hvis jeg kan få 2 dejlige basser ud i fødselsvægt, som dine drenge uden at tage vanvittigt på. Må jeg være meget fræk og spørge til, hvordan dit maveskind har det? :rolleyes  (Du behøver ikke at svare). Tror egentlig det er mest det, som jeg frygter i forhold til at skulle blive så stor i en tvillingegraviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, jeg vil være lykkelig, hvis jeg kan få 2 dejlige basser ud i fødselsvægt, som dine drenge uden at tage vanvittigt på. Må jeg være meget fræk og spørge til, hvordan dit maveskind har det? :rolleyes (Du behøver ikke at svare). Tror egentlig det er mest det, som jeg frygter i forhold til at skulle blive så stor i en tvillingegraviditet.

Bare vær så aktiv du kan og så husk at amning er en meget effektiv slankekur, skulle du tage meget på. Med hensyn til mit maveskind så er det slet ikke slemt. I mavebilled foraet har jeg en tråd med maven fra start til slut og et efter billede. Jeg mangler stadig at finde mine mavemuskler igen, men regner med det kommer når jeg får startet op med træning igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ny start

Efter at have nævnt mine manglende mavemuskler i går, kom jeg til at tænke på at jeg da stadig betaler til mit fitness center.

Så nu skal det afprøves om jeg kan gå til Stram op med baby med tvillinger.

Jeg starter evt på fredag, hvis vejret ikke er alt for frygteligt, så nu må vi se. Ellers bliver det i næste uge.

Der kommer dog kun fokus på opstramningen til at starte med, vægttabet må vente til jeg er færdig med at amme.

Min vægt er pt stabil omkring 78,8.

Mit endelige mål er dog under 70.

Jeg vil dog følge cm, her hen over de næste måneder, og med kontrol at vægten.

Under barslen med Simon tog jeg nemlig en masse "hygge kilo" på da vi trappede ned med amningen, og det skal ikke ske denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vægten er steget til 80,1 så nu skal der strammes op!

Så har tilmeldt mig til tabersysten. Skal dog lige finde min rygrad og mine gode vaner igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med stram-op med tvillinger? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med stram-op med tvillinger? :)

Det gik rigtig godt!

Begge drenge var vågne, men Mads lå bare og snakkede og Tobias blev brugt som vægtstang.

Det var så dejligt at være kommet i gang igen. Har været afsted en gang mere og skal afsted igen d. 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv var på vægten i dag 83,7 :wacko

Bet betyder at jeg har taget 5 kg på siden jeg var længst nede efter fødslen....

Det lakker mod enden med amningen, og det var også der kiloene kom snigende tilbage med Simon fordi jeg er træt af at være på barsel og derfor (trøste)spiser lidt ekstra.

Så nu skal der skrues ned for bake of, is og sodavand når der trilles med barnevognen og skrues ned for voksenhyggen når børnene er lagt.

Babysteps for nogle dage overlever jeg altså udelukkende pga chokoladen mv, men ville elske at komme ned i starten af 70'erne....

Fitness World har i øvrigt nedlagt mit hold, så nu skulle jeg gennem byen midt i børnenes lur tid, så det er pt droppet. Og pga Jacobs åndsvage arbejdstider... Opdateres senere kede børn.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv var på vægten i dag 83,7 :wacko

Bet betyder at jeg har taget 5 kg på siden jeg var længst nede efter fødslen....

Det lakker mod enden med amningen, og det var også der kiloene kom snigende tilbage med Simon fordi jeg er træt af at være på barsel og derfor (trøste)spiser lidt ekstra.

Så nu skal der skrues ned for bake of, is og sodavand når der trilles med barnevognen og skrues ned for voksenhyggen når børnene er lagt.

Babysteps for nogle dage overlever jeg altså udelukkende pga chokoladen mv, men ville elske at komme ned i starten af 70'erne....

Fitness World har i øvrigt nedlagt mit hold, så nu skulle jeg gennem byen midt i børnenes lur tid, så det er pt droppet. Og pga Jacobs åndsvage arbejdstider... Opdateres senere kede børn.......

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER