Guest Smilla

Hekseskud, lumbago...

16 indlæg i dette emne

Ai jeg har da lavet et eller andet med min ryg så jeg bare ikke kan stå op mere end 1 minut max ad gangen....må så støtte mig til køkkenbordet eller hvad der lige er eller skynde mig at sætte mig...aii hvor er det træls!!!

Det har stået på 2-3 uger nu og jeg har det bare sådan, det gider jeg ikke gå til læge med OGSÅ!! :s Hvis jeg ikke er nede i hans lægehus så hænger jeg i hans tlf, føler jeg....og nu det her...nåh men jeg ville egentlig bare høre

om i kender til det eller kender noget der kan lindre det? Eller helt fjerne det? :D

Øv da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, Mette altså!!

Jo, jeg har prøvet det - gør bare sindsygt ondt! :box

Men jeg vil alligevel sige, at du bør tage til fys eller kiropraktor - evt med lægehenvisning.

I mellemtiden må du ligge dig med en pose frosne ærter (eller lignende) Og så kan det hjælpe at komme helt ned at ligge på gulvet (en anden sag er, at det kan være temmelig svært at komme op igen ;) )

God bedring min skønne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det ikke, men ville bare ønske dig en god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde kan du SÅÅÅÅ komme afsted til en kiropraktor som det FØRSTE i morgen!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh åhh!! Aii kan slet ikke forestille mig at komme ned på gulvet, kommer aldrig op igen! :(

Ja det føles ligesom jeg har fået et megahårdt slag lige midt på lænden når jeg har "stået for længe" - kæft det er irriterende!

Her i juleferien sad jeg ned og lavede mad :S Øjs...

Nåh....ai for pokker....nåh....må så bide i det sure æble og ringe til lægen i morgen....en kiropraktor koster en bondegård...det har vi slet ikke råd til. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh åhh!! Aii kan slet ikke forestille mig at komme ned på gulvet, kommer aldrig op igen! :(

Ja det føles ligesom jeg har fået et megahårdt slag lige midt på lænden når jeg har "stået for længe" - kæft det er irriterende!

Her i juleferien sad jeg ned og lavede mad :S Øjs...

Nåh....ai for pokker....nåh....må så bide i det sure æble og ringe til lægen i morgen....en kiropraktor koster en bondegård...det har vi slet ikke råd til. :(

Lægen kan ikke hjælpe dig på samme måde søde... og så dyr er en kiropraktor altså ikke når det handler om at kan være til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg nede forbi min læge....men med noget andet, men jeg fortalte ham også om min dårlige ryg....men han slog det lidt væk, jeg tror han tror det er psykisk, for han siger jeg bare skal tage noget smertestillende.

Altså jeg har ikke smerter 2 sek efter jeg har sat mig ned, så er der ingenting!! Men når jeg har stået op 1 minut så gør det SÅ ONDT!! :(

Nå....jeg siger det til ham igen når jeg skal derned om 3 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde nu skruer tanten altså bissen på... DU MÅ IKKE GÅ MED DET I 3 UGER!!!!!!!!! FORSTÅET!!!!!!!! Så tager jeg sq personligt og går over broen for at slæbe dig derned... Fy søde... Du skal passe på dig selv... Kan du SÅ se at få ringet til lægen igen og sige at du ikke kan holde det ud mere... BASTA!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ...forstår heller ikke min læge sådan fejer det af bordet...skal nok ringe derned.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ...forstår heller ikke min læge sådan fejer det af bordet...skal nok ringe derned.... :)

Kan du SÅ komme afsted til en kiropraktor NU søde...

Du må altså ikke bare lade stå til med din ryg.. TRO MIG det er ikke rart at døje med konstante smerter 24/7 365 dage om året.. :(

Så dyrt er det heller ikke ved en kiropraktor.. slog lige en op i midtjylland - og de tager 429 kroner for: Førstegangsbesøg/nyt problem

AFSTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ...forstår heller ikke min læge sådan fejer det af bordet...skal nok ringe derned.... :)

Dygtig pige... Regner med at høre nyt allerede imorgen... Eller kan jeg godt skrue bidsen på igen (selv om jeg ikke bryder mig om det) Tante kan blive meget meget sur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også gå til en kiropraktor. De kan gøre mikrakler.

God bedring.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ca. en gang om året, sidst for 3 uger siden. Jeg har aldrig været til fys eller kiropraktor, har ganske enkelt ikke råd, og i dag gør det jo ingen forskel med en henvisning fra lægen, man skal selv punge ud. Jeg plejer egentlig at få tilbudt nogle smertestillende på recept, men er også blevet anbefalet denne cocktail: 2 Ipren + 2 pamol/pinex 6 gange dagligt. Mit er altid gået over af sig selv efter maks en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender alt for godt det med ondt i ryggen. Synes det eneste der virker er masser af motion sammen med masser af smertestillende som min egen læge plejer at anbefale. Tre Ipren tre gange dagligt og to panodiler fire gange dagligt. God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger...

Hvis det er jeg vil ud at gå...så kan jeg gå måske 100 meter, så er jeg nødt til at sætte mig ned, for det gør pludselig så ondt som om jeg har fået et slag med et baseball-bat lige i lænden....Så når jeg har siddet 2-5 sekunder, så er det væk!

Det er da mærkeligt....så kan jeg gå igen, men kun 100 meter så må jeg sætte mig igen! Ai det sguda bare træls....sidder jeg helt roligt mærker jeg ingenting...tror bare jeg har overanstrengt min lænd og ikke sat mig som den bad mig om da det gjorde ondt på en gåtur....

Men altså...gad da godt at den blev god igen! :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger...

Hvis det er jeg vil ud at gå...så kan jeg gå måske 100 meter, så er jeg nødt til at sætte mig ned, for det gør pludselig så ondt som om jeg har fået et slag med et baseball-bat lige i lænden....Så når jeg har siddet 2-5 sekunder, så er det væk!

Det er da mærkeligt....så kan jeg gå igen, men kun 100 meter så må jeg sætte mig igen! Ai det sguda bare træls....sidder jeg helt roligt mærker jeg ingenting...tror bare jeg har overanstrengt min lænd og ikke sat mig som den bad mig om da det gjorde ondt på en gåtur....

Men altså...gad da godt at den blev god igen! :s

Søde... K I R O P R A K T O R!!!!

Og som jeg har skrevet tidligere.. så er det jo altså ikke dyre end man gør det til... Det er jo i sidste ende vigtigere at du kan fungere ordentligt og være der for dine børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER