MrsAndersen

Er jeres mave vokset endnu?

13 indlæg i dette emne

Ja, altså, som emnet siger: er jeres mave vokset endnu og hvordan føles det? pregnant.gif

Jeg er sådan lidt i tvivl mht min egen mave - jeg er enormt oppustet, tror jeg, og derfor er maven jo større. Men min livmoder er jo ikke så stor endnu, at den giver fylde. Men bukserne strammer da lidt.

Så jeg tænker sådan lidt: er det fordi jeg er på vej til at oparbejde en pæn gravid mave? Og hvordan skal det se ud og føles i starten når maven vokser? Jeg synes, jeg har fået lidt ekstra fedt omkring maven og måske lidt væske i kroppen også. Men tæller det med? help.gif

Jeg synes det er umuligt for mig at tage et retvisende mavebillede, fordi jeg ligner en, der er gravid i 4.-5. måned, når jeg slapper helt af i maven laugh.gif

Så altså, del endelig jeres oplevelser - evt hen ad vejen efterhånden som maven vokser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mave er vokset lidt helt nede under navlen. Men har samtidig tabt mug lidt så ikke noget man kan se medmindre man ved det. Manden kan.

Er dog oppustet i løbet af dagen og bukserne er bedst når de er knappet op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave har hvert fald ændret sig :loveshower

Nederst er den blevet meget spændt, og buler en smule ud... når jeg kører hænderne over, så mærker jeg en runding som jeg ellers ikke har :7himmel Dog er det ikke noget man kan se andet end hvis man lige ved det.. min mand kan tydeligt mærke og se det osse.

Så er det så som om at mine smådeller, er skubbet lidt opad, så når jeg slapper af og som i andre er enormt oppustet, så ligner jeg en der er meget gravid... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep <_< Men nu er det jo heller ikke så længe siden livmoderen har været udvidet :7himmel Man kan sagtens se jeg er gravid, maven runder og jeg kan mærke hvor min livmoder går til under navlen. Jeg kan ihvertfald ikke skjule det mere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til man også er lidt stor i starten er som du siger fordi man først og fremmest er lidt oppustet, men tror også det skyldes den øgede blodtilførsel til underlivet.. Derudover tror jeg at maven er begyndt at fylde lidt, godt nok er baby endnu meget lille, men der er jo også fostervand :-) Jeg kan mærke der hvor trussen stopper også under, at jeg er blevet lidt tyk der.. Buler lidt mere ud, ved ikke om i føler det samme? Hører godt nok til maj-gruppen, men der er lidt uenighed om hvornår jeg har termin, så tror jeg ender her i juni-gruppen, når jeg har været til NF..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, nogle af jer nævner det der med at maven ligesom er blevet lidt spændt allernederst - det oplever jeg også. Lige præcis der hvor trussen stopper. Og når jeg bukker mig fremover synes jeg ligesom jeg kan mærke en slags modstand dernede.

Selv om jeg er enormt oppustet, kan jeg godt mærke, at der ligesom er kommet lidt runding på. Men ligesom JustMe, så har jeg også den der obligatoriske PCO-mave, som ligesom bare er vokset lidt whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er også blevet større! Det er jeg slet ikke i tvivl om :whistling

Dellerne er skubbet lidt opad, og bukserne strammer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er vokset en smule efterhånden og man kan nu især under navlen se at den buler ud :) Men glæder mig dog til at se lidt mere gravid ud, har på fornemmelsen at min mave er lidt lille i foorhold til andres?

post-4050-0-92086700-1353856628_thumb.jpg

10+3

Hvordan går det med jeres maver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave kan om aftenen især virke meget gravid. Men Mette, du er jo så virkelig flot slank, så tror det er derfor du føler din mave ikke er vokset så meget? Jeg har lige lidt på sidebenene, ikke sådan rigtig overvægtig, men lidt håndtag har jeg altså, og maven har osse en smule, så det gør lidt en forskel for mig hvert fald. Da jeg ventede min datter for 11 år siden, var jeg lige så slank som dig, og der gik faktisk længe førend man kunne se sådan rigtigt at jeg var gravid... men det var jeg altså :wub Og min datter havde det fint og godt, og kom ud og vejede 3800g, så det er bestemt ikke mavens størrelse der afgør noget :7himmel

Lige nu kan jeg bare slet ikke vente til min mave rigtigt begynder at vokse, det skulle helst have været i går :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har nok ret sivtop i at jeg ikke føler maven er vokset så meget fordi jeg sammenligner med andre. Jeg har altid været lidt undervægtig så tænker man på det så er min mave jo alligevel vokset en del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare nyd din slanke mave:-) her ved 4 graviditet ser jeg frygtelig gravid ud:-) Er i dag 12 +0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er vokset tydeligt :7himmel

Ville have lagt billeder ind, men kan ikke upæoade lige nu :prik

Der ligger to mavebilleder i min graviditetstråd fra 10+0 og 12+0... Idag er jeg 12+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER