Unknown

Play tray til trip trap

22 indlæg i dette emne

Vi har købt en play tray til vores trip trap. Den kunne ikke fåes original da trip trap kun laver en table top, men denne er speciallavet til trip trap. Har dog problemer med der er et mellemrum mellem plastikbøjlen og bordet. Dette er mega irriterende da der falder en masse ned.

Er der andre der også har en playtray ? Gør den det samme ? Og hvis ikke hvor har i købt jeres ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En fra min mødregruppe har den også, og der er også mellemrum. Jeg synes det er megadårligt trip trap ikke selv laver en. (Af samme grund bruger vi IKEA stolen, da bordet på den bare er så godt!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på de to? Vi skal have en til vores stol, men jeg er i tvivl om hvad vi skal vælge. Sidder table top fast på stolen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min mødregruppe har den også, og der er også mellemrum. Jeg synes det er megadårligt trip trap ikke selv laver en. (Af samme grund bruger vi IKEA stolen, da bordet på den bare er så godt!)

Det er så træls, zoey sidder bare meget bedre i trip trap end IKEA stolen. Har en veninde der har købt en brugt og den passer uden mellemrummet, men kan ikke finde andre end www.playtray.dk og det er træls :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på de to? Vi skal have en til vores stol, men jeg er i tvivl om hvad vi skal vælge. Sidder table top fast på stolen?

Table top er bare en bakke med sugekopper du lægger på jeres eget bord. Playtray sætter man på trip trap stolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min egen

YuFeO.jpg

Min venindes

e4NaQ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også bordet, og bortset fra det mellemrum, så er den jo intet mindre end genial! :) Mellemrummet er dog møgirriterende, men vi tog bordet af efter hvert måltid, og tømte/vaskede det ovre ved vasken, og så fik bøjlen også lige en tur med en klud...... Men supersmart er det altså ikke :rolleyes

TiaK: Det er bestemt ikke for at være lyseslukker eller noget, men ville bare lige informere hvis du ikke var klar over det. IKEA stolen er rigtig dårlig ergonomisk fordi der ikke er nogen fodstøtte, og den anbefales derfor ikke som primær/daglig stol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også bordet, og bortset fra det mellemrum, så er den jo intet mindre end genial! :) Mellemrummet er dog møgirriterende, men vi tog bordet af efter hvert måltid, og tømte/vaskede det ovre ved vasken, og så fik bøjlen også lige en tur med en klud...... Men supersmart er det altså ikke :rolleyes

TiaK: Det er bestemt ikke for at være lyseslukker eller noget, men ville bare lige informere hvis du ikke var klar over det. IKEA stolen er rigtig dårlig ergonomisk fordi der ikke er nogen fodstøtte, og den anbefales derfor ikke som primær/daglig stol :)

Den er nemlig genial. Er bare træt af hendes bukser bliver møget ind i mad ved hvert måltid, for hun smider ALT derned og de lander lige på benene :-S de skriver selv på ders hjemmeside der kun skulle komme mellemrum hvis man brugte den gamle trip trap og gamle bøjle. Har prøvet at maile dem, men intet hørt endnu :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er nemlig genial. Er bare træt af hendes bukser bliver møget ind i mad ved hvert måltid, for hun smider ALT derned og de lander lige på benene :-S de skriver selv på ders hjemmeside der kun skulle komme mellemrum hvis man brugte den gamle trip trap og gamle bøjle. Har prøvet at maile dem, men intet hørt endnu :-S

Hmm.... Ok, så stort er mellemrumet ikke på vores tror jeg, at der kan ryge mad helt igennem..... Der kommer bare til at sidde madrester i sprækken.

Jeg kan lige prøve at kigge nærmere på det i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Ok, så stort er mellemrumet ikke på vores tror jeg, at der kan ryge mad helt igennem..... Der kommer bare til at sidde madrester i sprækken.

Jeg kan lige prøve at kigge nærmere på det i morgen :)

Det kan være jere ligner mere min venindes ? ( har lagt billeder på ) for der kan også komme lidt ned, men det der genere mig er at mad, sut, ske legetøj mm faldet ned i den kæmpe revne der er :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jere ligner mere min venindes ? ( har lagt billeder på ) for der kan også komme lidt ned, men det der genere mig er at mad, sut, ske legetøj mm faldet ned i den kæmpe revne der er :-S

Jeg tror vores er en mellemting..... Jeg ville altså klage, og få den byttet tror jeg.... Vildt irriterende :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vores er en mellemting..... Jeg ville altså klage, og få den byttet tror jeg.... Vildt irriterende :klap

Nu har jeg både skrevet til dem der producere bordet og dem jeg har købt det ved, så håber jeg de finder en løsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah det svare at det er en fornyelse af bordet, og de vil videresende min mail til firmaet så de kan give den nøjagtige forklaring på "fornyelsen" bah det kan de altså ikke spise mig af med .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme problem <_<

Troede egentlig bare at det var fordi, at vi har en Trip Trap med den gamle bøjle.

Vi gør det, at vi bruger meget lange hagesmækker eller stofbleer og stiller tallerkenen ovenpå. Alt hvad han taber lander så i hagesmækken og er lige til at smide ud :)

Men ja, det er super irriterende at den ikke sidder helt indtil <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også disse borde og da vi har tvillinger har vi jo to styks:) Vi døjede også med det mellemrum men undrede os alligevel over at mellemrummet på de to stole ikke var lige stort!

Så min mand måtte igang med at undersøge:) Han fandt ud af at det afhænger af hvor meget stolen er spændt sammen i siderne og af hvor langt fremme fodstøtten sidder. Ved at justere på de to ting har vi kunnet lave mellemrummet mindre men det er desværre ikke helt forsvundet endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også disse borde og da vi har tvillinger har vi jo to styks:) Vi døjede også med det mellemrum men undrede os alligevel over at mellemrummet på de to stole ikke var lige stort!

Så min mand måtte igang med at undersøge:) Han fandt ud af at det afhænger af hvor meget stolen er spændt sammen i siderne og af hvor langt fremme fodstøtten sidder. Ved at justere på de to ting har vi kunnet lave mellemrummet mindre men det er desværre ikke helt forsvundet endnu.

Det er da værd a prøve - for forhandlerne fralægger sig alt ansvar :- S kan du huske om fodstøttem skulle skubbes frem eller tilbage ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da værd a prøve - for forhandlerne fralægger sig alt ansvar :- S kan du huske om fodstøttem skulle skubbes frem eller tilbage ?

Hmm nej det kan jeg ikke lige huske. Men det der hjalp mest var vist at spænde/løsne skruerne i siden af stolen. Der er ikke andet for end at prøve sig frem:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner at din venindes playtray ligger ovenpå bøjlen og ikke skubbet helt ned. Mit playtray har også et mellemrum ligesom dit, men hvis jeg løfter det lidt op ligger det sig ovenpå bøjlen og så ligner det din venindes.

Jeg gør normalt det at jeg bruger sådan en hagesmæk med en stor spildebakke i bunden (købt i babysam, spildebakken er sådan en man kan klikke af og så bare tømme/skylle i vasken). Hagesmækken ligger så udover mellemrummet og ned på selve bordet foran hende, så der falder sjældent noget ned i mellemrummet. Det sker dog engang imellem, men det sker ligeså tit at det falder ned mellem bøjlen og hendes mave, så det ville det jo gøre alligevel.

Man kan også få sådan nogle "forklæder" med lange ærmer i IKEA, som er ret lange, dem stopper jeg så godt ned foran så de beskytter tøjet. Ellers kan du evt. ligge en stofble i skødet på din dreng, så han sviner den istedet for hans bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også bordet, og bortset fra det mellemrum, så er den jo intet mindre end genial! :) Mellemrummet er dog møgirriterende, men vi tog bordet af efter hvert måltid, og tømte/vaskede det ovre ved vasken, og så fik bøjlen også lige en tur med en klud...... Men supersmart er det altså ikke :rolleyes

TiaK: Det er bestemt ikke for at være lyseslukker eller noget, men ville bare lige informere hvis du ikke var klar over det. IKEA stolen er rigtig dårlig ergonomisk fordi der ikke er nogen fodstøtte, og den anbefales derfor ikke som primær/daglig stol :)

Tak for info Troldemor - nu du skriver det kan jeg godt huske jeg har hørt det en gang for lang tid siden, men det har jeg sikkert fortrængt da jeg ELSKER at hun har sit eget bord. Men det kan da godt ske vi skal kigge efter noget andet med fodstøtte - jeg er bare overhovedet ikke imponeret over trip trap'en.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info Troldemor - nu du skriver det kan jeg godt huske jeg har hørt det en gang for lang tid siden, men det har jeg sikkert fortrængt da jeg ELSKER at hun har sit eget bord. Men det kan da godt ske vi skal kigge efter noget andet med fodstøtte - jeg er bare overhovedet ikke imponeret over trip trap'en.. <_<

Vi har også IKEA stolen til at tage med på tur, og den ER bare super smart!

Altså... Hvis vi ikke havde Trip Trap, (som jeg personligt er vild med ;) ) havde vi helt klart købt Nuna stolen.... Nuna Zaaz hedder den KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også IKEA stolen til at tage med på tur, og den ER bare super smart!

Altså... Hvis vi ikke havde Trip Trap, (som jeg personligt er vild med ;) ) havde vi helt klart købt Nuna stolen.... Nuna Zaaz hedder den KLIK

Nøj en lækker stol. Hvorfor fandtes den ikke før ca 5 år siden, for så havde det da helt sikkert været så en vi havde valgt den gang. Og ja også nu til Gry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en lækker stol. Hvorfor fandtes den ikke før ca 5 år siden, for så havde det da helt sikkert været så en vi havde valgt den gang. Og ja også nu til Gry.

Ja, den er bare vildt lækker! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER