blomst27

Puslebord på badeværelse og/ eller børneværelse?

7 indlæg i dette emne

Hej i dejlige mødre,

Min mand og jeg er ret tæt på at købe et hus hvor vi i princippet kan have puslebord både i baby's værelse og på badeværelset, men hvad giver mest mening? unsure.gif

Jeg tænker det er rart at have adgang til vand, men så ville der jo ikke være alt hendes tøj... ?? Bliver man træt af at skulle hente tøj hele tiden? Er det overkill med 2 pusleborde? a1221.gifhelp.gif Hvad ville i gøre hvis i kunne gøre jeres valg om igen, eller havde mere plads, eller skal have en ny baby om noget tid?

bed.gif Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har pusleplads på hans værelse, og så henter jeg vand ind i hoved/hale fad om morgenen til a han kan blive vasket med, ellers bruger vi vådservietter, synes det er rart at have hans tøj og sådan lige i nærheden..

vi har så heller ikke plads på badeværelset..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal både at pusleplads på badeværelset og på babyværelset. :)

Jeg ville allernødigst undværre den på badeværelset, da jeg ser vand som et KÆMPE plus!! Den på værelset er jo nok bare lidt en luksus ting, men altså - pladsen er til det, så hvorfor ikke? :)

Jeg har dog ingen erfaringer med det endnu, men synes jeg har hørt fra MANGE, at det er guld værd med pusleplads på badeværelset, så man har adgang til vand. :)

Min søster havde pusleplads på badeværelset, men hun havde så også en kæmpe kommode til tøj, så hun havde det hele et sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med at have puslebord på Mads' kommende værelse, men vi gik ret hurtigt død i at skulle hente vand hele tiden + vi har en prutkanon, der fyrer lort af, som gerne rammer den modsatte væg... og med parketgulve er det bare ikke fedt. Så efter kort tid var vi ude og investere i et nyt puslebord, som nu står på badeværelset. Det har nogle bakker under bordet, som vi har noget tøj i, så så meget rend frem og tilbage er der heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Badeværelse!!

Mine unger har haft det med at skide sig selv i nakken, tisse vildt og voldsomt når de fik bleen af eller bare sprælle så meget at bæbleen fløj på gulvet i tide og utide - og det er simpelthen for ulækkert på værelset!!

Og hvis det var bleskift uden uheld, så var det dejligt at bæ-lugten holdt sig på badeværelset i stedet for der hvor den lille skal sove og lege. Udluftning var også lettere, for så skulle jeg ikke være nervøs for om de små blev kolde på værelset med vinduet åbent på kolde dage.

Og selvfølgelig vand i nærheden :)

Tænk på at du heller ikke selv har dit tøj på badeværelset ;) Enten tager du det med derud og klæder dig på efter du har været i bad, ellers går du i soveværelset (eller hvor du nu har dit tøj) og tager tøj på. Det kan man også sagtens gøre med en baby :)

Jeg har altid brugt stuen til at klæde de små på. Efter bad og pusletid på badeværelset er det hyggeligt at få tøjet på i sofaen med ekstra nus, læse bøger osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde / har det på Williams værelse men vi har også Små badeværelser så der er ikke plads der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er smartest på badeværelset, helt klart :)

Vi havde et Brio væghængt og der er både plads til tøj og det hele, så det ville jeg vælge igen næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER