Fru-Nielsen

byStroom pusletasker..

17 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne have mig en smart pusletaske, og så kan man vel ikke komme uden om at kigge på pusletaske byStroom..

Men jeg synes måske de er hypet et smule.. Jo jo, de er flotte. Men 800-900 kr for en taske i KUNSTskind. Det tiltaler mig altså IKKE lige umiddelbart.

Jer der har dem - er de virkelig så fantastiske??

Er der nogen, der måske har fundet et andet smart alternativ?? Kom gerne med links. smile.gif Og gerne læder..

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kort og godt.. Den er LÆKKER! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kort og godt.. Den er LÆKKER! :)

Men hvad gør den pengene værd?? Jeg har virkelig, virkelig svært ved at se andet end at mærket er kendt og designet er flot. Og det først er i mine øjne fuldstændig ligegyldigt. Men jeg synes virkelig 900 kr er meget for en taske der ikke en gang er læder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for min Aida. Den har mange rum, så det er nemt at dele op fx legetøj, skifterøj, stofbleer, bleer/pusleting osv. Lommer til ekstra sutter, bind eller mobilen. Og så følger der et pusleunderlag med til når man er på farten.

Og så kan jeg godt li at den ikke umiddelbart ligner en pusletaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for min Aida. Den har mange rum, så det er nemt at dele op fx legetøj, skifterøj, stofbleer, bleer/pusleting osv. Lommer til ekstra sutter, bind eller mobilen. Og så følger der et pusleunderlag med til når man er på farten.

Og så kan jeg godt li at den ikke umiddelbart ligner en pusletaske.

:ditto til det hele - jeg har også en Aida :)

Jeg vil dog sige, at jeg er lidt skuffet over, at den ret hurtigt blev slidt på kanter og hjørner. Ellers har jeg kun positivt at sige om den, og jeg forestiller mig, at vi fortsat vil bruge den, når hun bliver større og skal på overnatning hos bedsteforældrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også superglad for min Edel :loveshower

Dog har jeg det nok lidt ligesom dig, at det "burde" være i læder til den pris :rolleyes (Eller at de var en lille smule dyrere og tilgengæld i læder).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blush.gif Jeg bruger allerede min som normal taske....grin.gif Det med at det er kunstlæder forstår jeg godt du studser over, men jeg vil sige at ægte skind er mega lækker men også SÅ meget mere ømtfindtlig..de ridser hurtig jo. Og jeg tror men en pusletaske der i farten og med skrigende baby måske godt kan risikere en hård omgang så tror jeg det er en god ide. Min kostede altså "kun" 500 kr. Synes bare mange af de normale skriger barsel når man ser dem...unsure.gif Men jeg har jo ikke prøvet den med. Baby endnu,så det her er jo bare hvad jeg tænker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kiggede ogsaa paa en ByStroom, men bestemte mig for ikke at koebe den/ville have den, fordi den ikke er laeder. Prisen er for hoej til at den er i plastic, synes jeg. Jeg koebte saa en MeloBaby(pusleclutch) og en ny, stor skindtaske, hvor den passer i og det fungerer saa fint for mig :)

edit: jeg synes saa ogsa, at pusletasker i laeder koster det hvide ud af oejnene, ifht at man bagefter staar med en pusletaske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blush.gif Jeg bruger allerede min som normal taske....grin.gif Det med at det er kunstlæder forstår jeg godt du studser over, men jeg vil sige at ægte skind er mega lækker men også SÅ meget mere ømtfindtlig..de ridser hurtig jo. Og jeg tror men en pusletaske der i farten og med skrigende baby måske godt kan risikere en hård omgang så tror jeg det er en god ide. Min kostede altså "kun" 500 kr. Synes bare mange af de normale skriger barsel når man ser dem...unsure.gif Men jeg har jo ikke prøvet den med. Baby endnu,så det her er jo bare hvad jeg tænker :)

Undskyld, men det er da alligevel noget af en omgang vås, synes jeg :P Læder ridser da ikke. Og i forhold til kunstskind, så er læder da meget mere hårdfør! Læder er jo et naturmateriale, som hele tiden arbejder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kiggede ogsaa paa en ByStroom, men bestemte mig for ikke at koebe den/ville have den, fordi den ikke er laeder. Prisen er for hoej til at den er i plastic, synes jeg. Jeg koebte saa en MeloBaby(pusleclutch) og en ny, stor skindtaske, hvor den passer i og det fungerer saa fint for mig :)

edit: jeg synes saa ogsa, at pusletasker i laeder koster det hvide ud af oejnene, ifht at man bagefter staar med en pusletaske...

TAK!!! Hvor er det dejligt ikke at være ene om den holdning! :yiepie

Må lige kigge nærmere på sådan en pusleclutch.. For jeg har nemlig fundet en rigtig lækker stor lædertaske, som sagtens kunne være en mulighed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar, piger! :)

Er nok kommet frem til, at byStroom IKKE er noget for mig.. Jeg kan simpelthen ikke forlig mig med en plastik taske til den pris. ;) Men flotte er de..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak.. :) Men jeg vil altså ikke have en plastik taske. :) Måske andre kan bruge tippet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, men det er da alligevel noget af en omgang vås, synes jeg tongue.gif Læder ridser da ikke. Og i forhold til kunstskind, så er læder da meget mere hårdfør! Læder er jo et naturmateriale, som hele tiden arbejder..

Jeps, læder slides meget pænere og er virkelig holdbart, hvis det vedligeholdes - kunstlæder har jeg kun dårlige erfaringer med... Slidte hjørner og kanter på den ufede måde...

Jeg overvejer en pusletaske fra storksak - afsindigt dyrt, men de er så neutrale at min mand også kan overskue at skulle ses med dem..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, læder slides meget pænere og er virkelig holdbart, hvis det vedligeholdes - kunstlæder har jeg kun dårlige erfaringer med... Slidte hjørner og kanter på den ufede måde...

Jeg overvejer en pusletaske fra storksak - afsindigt dyrt, men de er så neutrale at min mand også kan overskue at skulle ses med dem..:-)

De laver altså også bare nogle vildt lækre tasker! :)

Her bliver løsningen en pusleclutch i stil den den fra Melobaby. Min mor laver den, så den bliver lidt størrer :) Og så får jeg mig en lææææækker stor læder taske, og hvis min mand skal afsted alene vil han hellere bruge sin rygsæk. Og så kan pusleclutchen bare skifte taske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De laver altså også bare nogle vildt lækre tasker! :)

Her bliver løsningen en pusleclutch i stil den den fra Melobaby. Min mor laver den, så den bliver lidt størrer :) Og så får jeg mig en lææææækker stor læder taske, og hvis min mand skal afsted alene vil han hellere bruge sin rygsæk. Og så kan pusleclutchen bare skifte taske ;)

Dét lyder som en god løsning:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER