Mette

Lægebesøg og NF

12 indlæg i dette emne

Hej terminsgruppe :)

Hvornår har i første lægebesøg og har nogen af jer tid til NF ?

Jeg har første lægebesøg i dag (6+6) og regner med at kunne bestille tid til NF derefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Jeg var til første undersøgelse i torsdags og skal til NF i slutningen af november (mellem d. 25 nov - 1 dec.. Har ikke lige fået kontaktet klinikken) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til første lægeundersøgelse, og skal til NF d. 19. nov. Fik først en tid d. 27. nov til NF, men nødt til at få den ændret, da jeg måske skal have foretaget moderkagebiopsi. Så synes jeg det var lidt sendt at komme ind midt i uge 13.

Så nu kommer jeg til tidlig NF, når jeg er 11+3 tror jeg det var :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige jer at i skal have NF her i november, jeg skal en hel uge ind i december minimum (ml 7.- 14.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid til NF den 23. november - der er jeg 12+5. Det var systemet selv, der foreslog datoen, da jeg skulle booke. Ville ellers gerne have været til omkring 12+0, men på den anden side har man jo helt til 13+6....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til første lægebesøg igår, hvor jeg fik lavet min vandrejournal...8+4

Lægen startede med at sige: "Kom indenfor allesammen!" :loveshower :7himmel :kuller

Jeg vidste ikke, at han allerede havde fået besked om, at der er to spirer i min mave :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ej hvor sødt med "kom indenfor allesammen" :D min mand omtaler mig også hele tiden i flertal, det er lidt sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ej hvor sødt med "kom indenfor allesammen" :D min mand omtaler mig også hele tiden i flertal, det er lidt sjovt :)

Ej det gør min kæreste også, troede bare det var min kæreste der var lidt småtosset ;) hihi.. Men det er sødt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ret sjovt :) og hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til NF den 30. november, og første JM besøg er den 20. december :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende med snarlig NF! Synes der er evigheder til jeg skal D. 6 december

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende med snarlig NF! Synes der er evigheder til jeg skal D. 6 december

Hihi, min snarlige NF er kun 6 dage før din :lol Så din er også snarlig ;) Men jeg kender godt følelsen af, at der er eeeeeeevigheder til scanningen :D :lolhit Jeg synes jo også, at der er 100 år til den 30. november :balloon :rolleyes :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER