Banshee

Smerter i underlivet

7 indlæg i dette emne

Jeg har i to dage haft ondt i underlivet.. Ikke sådan "smertehelvede", men som i at jeg især hen mod aften bliver "træt" i underlivet.. Underligt formuleret, men det føltes altså fuldstændig som hvis man har dyrket motion, og ens muskler er "trætte".... <_<

Jeg er konstant bange for at abortere barnet, og er meget på toilet for at tjekke om jeg nu bløder <_<

Ved det er "normalt", men jeg har lige brug for at nogen fortæller mig "hvordan" man opdager man er ved at abortere? Bløder man altid? Er smerter okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i to dage haft ondt i underlivet.. Ikke sådan "smertehelvede", men som i at jeg især hen mod aften bliver "træt" i underlivet.. Underligt formuleret, men det føltes altså fuldstændig som hvis man har dyrket motion, og ens muskler er "trætte".... <_<

Jeg er konstant bange for at abortere barnet, og er meget på toilet for at tjekke om jeg nu bløder <_<

Ved det er "normalt", men jeg har lige brug for at nogen fortæller mig "hvordan" man opdager man er ved at abortere? Bløder man altid? Er smerter okay?

Det er helt normalt at du har de smerter/træthed. Det er fordi livmoderen udvider sig ret stærkt i starten. Det hedder ligamentsmerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at du har de smerter/træthed. Det er fordi livmoderen udvider sig ret stærkt i starten. Det hedder ligamentsmerter :)

Pyha.. Så må jeg bare tage det positivt.. Den udvider sig vel ikke uden grund jo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men altså.. Hvordan "starter" en abort?? Er det blod/brunligt udflåd man skal være bange for, eller kan man gå med ømme "dutter" og smerter i underlivet og alligevel være ved at abortere??

Mere konkret.. Hvad er symptomerne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det største symptom er hvis du bløder meget frisk blod.

Ellers ved jeg også at hvis du bliver ved med at pletbløde frisk blod over en længere periode (længere end en normal mens-periode) så kan det også være tegn på en abort.

Men ikke for at gøre dig mere nervøs end du allerede er, så er de fleste abortioner jeg har hørt om først blevet opdaget ved NF-scanningen uden at moren havde opdaget noget som helst.

Dette er selvfølgelig fåtallet af alle graviditeter, så du skal ikke gå og være bange - du skal nyde din graviditet!!

Hilsen TiaK - der også var meget nervøs de første 12 uger, men heldigvis som de fleste andre havde en super positiv oplevelse ved NF-scanningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det er meget forskelligt... Har selv lige haft en MA, men jeg havde ingen smerter overhovedet... Jeg havde meget lidt brunlig udflåd og senere frisk blod i udflåd og i de sidste tre dage havde jeg meget svag menstruationslignende blødning... Det klassiske symptom på en abort er vel en frisk menstruationslignende blødning... Jeg tror ikke at du skal være nervøs, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til min egen læge i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det største symptom er hvis du bløder meget frisk blod.

Ellers ved jeg også at hvis du bliver ved med at pletbløde frisk blod over en længere periode (længere end en normal mens-periode) så kan det også være tegn på en abort.

Men ikke for at gøre dig mere nervøs end du allerede er, så er de fleste abortioner jeg har hørt om først blevet opdaget ved NF-scanningen uden at moren havde opdaget noget som helst.

Dette er selvfølgelig fåtallet af alle graviditeter, så du skal ikke gå og være bange - du skal nyde din graviditet!!

Hilsen TiaK - der også var meget nervøs de første 12 uger, men heldigvis som de fleste andre havde en super positiv oplevelse ved NF-scanningen!

jeg bliver scannet på fredag, en tidlig scanning som vi selv har betalt.. Så kan je gmåske være mere rolig bare for en periode :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER