Soffekb

Baby bleer

22 indlæg i dette emne

Vil så gerne til baby svømning med Elliot :)

Hvilken bruger i til jeres babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Little swimmers..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huggies svømmebukser + badebukser ud over. Det er nemlig forskelligt hvad svømmehallerne vil have man bruger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også huggies little swimmers. Har også badebukser til at tage uden over da jeg ikke føler mig særlig sikker bare med en ble. Vores svømmehal sælger little swimmers, så der er det ikke et problem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer der svømmer i DGI ? Og ved hvad man skal bruge der ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer der svømmer i DGI ? Og ved hvad man skal bruge der ?

Jeg svømmer i DGI i herning, men mon ikke reglerne er de samme? De sælger nogle badebukser i receptionen der er særligt godkendte og så sælger de også little svimmers, begge dele er godkendt. Så du kan vente med at købe til du er der. Så får du set hvad der dur.

Jeg er blevet anbefalet imse-vimses badebukser der er pris belønnet, da Mie har sart numse, men efter at have været afsted og glemt pungen så jeg lånte en 10er til en badeble, fandt jeg ud af at det gik rigtig fint, så vil se og få købt nogle flere af dem det er noget lettere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har et par badebukser fra Imse Vimse - jeg er rigtig glad for dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indkøbt imsevimse, men har ikke været afsted endnu... lidt tosset... men så har jeg da str fra nb til large til en evt lillesøster, og nogle af dem kan en dreng heldigvis også bruge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også Imse Vimse badeble og er glad og tilfreds :) Heldigvis ingen uheld endnu, 7-9-13!

Er som Leeloo begyndt at samle til de næste størrelser ( :badgirl ), hvor jeg så i stedet for at købe fra ny har fundet dem brugt på bl.a. DBA, Gul&Gratis og salgssider på Facebook. Har fået dem fra 10-20-30kr, alt efter hvor heldig jeg var, og så er der så kommet porto oveni, men har maks givet 40kr :wee :yay Synes jeg ikke er så galt, især da de holder sig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DGI i kbh accepterer ikke little swimmers, men sælger nogle i billetsalget til 95. De accepterer dog også splash about, som jeg har til Simon.

jeg er super glad for dem, da de består af 3 lag, en liner der smides ud efter brug, en bomuldsbuks der kan maskinvaskes og en yder badebuks.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg købt beco :)

skal man så havde badeble inden under eller hvordan ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiver lige den her frem igen. :)

Jeg har lige fået 1 stk Imse Vimse badeble ind af døren :yay Skal der alm ble inden under?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm, okay. Der er bare ikke rigtig noget til at suge. Vil det så bare ligge og "skvulpe rundt", hvis hun tisser eller prutter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tis er vidst bare en del af det at bade i svømmehallen :D hvis hun laver lort ville jeg tage hende op af vandet og få skyllet bukserne rene. På med dem igen og bade videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel ikke være anderledes så :D tak for svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet at mine unger(altsaa babyerne paa mine babysvoemmehold) har skidt i vandet - det var de lidt stoerre boern, der gjorde det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, okay. Der er bare ikke rigtig noget til at suge. Vil det så bare ligge og "skvulpe rundt", hvis hun tisser eller prutter?

Det er ikke noget som suger i en badeble/badebuks. Heller ikke hvis du vælger engangs badebleer. Hvis de kunne suge ville de bare suge af selve badevandet og blive mega tunge at have på for børnene, så de er bare designet til at indkapsle bæ. Tis må man desværre leve med når man bader med babyer, men det kan måske trøste at vide at tisset er sterilt og du i princippet kan drikke det :rolleyes Ikke at det gør det mere lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så når de skriver at den er "leak proof" så er det nr 2 vi snakker om? Og hvis hun tisser med den på, vil der ikke ligge en mindre sø af tis kapslet inde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det bader I i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at den kan holde tis inde, da det vil sive ud i kanten når det er så tyndt. Men den skulle holde bæ inde - jeg har dog ikke nogen erfaringer med det selv, da Lise aldrig har skidt mens vi har været i vandet.

Det man skal være opmærksom på for at sikre sig at den holder tæt er at elastikkerne om lårene og livet skal slutte tæt til (hvis de ikke gør er str. for stor endnu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :lovebk Så kan vi godt snart kaste os ud i noget babysvømning :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER