Kanske

slettet

12 indlæg i dette emne

Puha sikke noget :kram

Jeg synes godt at du lige kan få samlet tankerne og finde ud af hvad og hvordan du vil sige det til din mand.

Håber I når frem til den bedste løsning for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rogtig gerne kunne sige til dig, hvilken løsning du skal vælge, men jeg synes det er en beslutning du skal tage sammen med din mand. Det er også hans barn, og han har ret til at være med til at bestemme synes jeg. :)

Jeg håber i kan finde en løsning sammen i begge har det godt med :kram2

Ps: ved du hvor langt du er henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt du kan vente.. et par timer i hvert fald.

Prøv at få styr på dig selv, dine tanker og dine ønsker for fremtiden, og tag så en snak med manden når børnene er lagt i seng i aften.

Mon ikke din mand kan mærke på dig at der er et eller andet galt?

Jeg ville ikke selv kunne skjule sådan noget for min mand, selvom jeg gerne ville. Han ville nok ikke kunne gætte hvad det var jeg tumlede med, men han ville helt sikkert kunne mærke der var noget der gik mig på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en ærgelig situation at stå i :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er helt ok, at du lige venter og trækker vejret inden du fortæller det til manden :kram2 Men jeg tænker på, om det faktisk ikke ville være rart for dig at få det sagt til ham og få styr på tankerne sammen? :unsure Nå, det ved du nok bedst selv ;)

Men så længe du ikke venter flere uger (og i hvert fald fortæller det i rimelig god tid inden abortgrænsen!) så synes jeg at det er ok.

Held og lykke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt for dig at det blev sagt, og jeg synes overhovedet ikke, at du skal skamme dig over at have skrevet herinde. Der er jo ingen, der ved, hvem du er, og jeg synes bestemt ikke, at du har gjort noget forkert. :kram

God idé at tage ud og spise med manden i aften. Håber I får en god aften og at I finder en god løsning på situationen sammen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes overhovedet ikke du skal skamme dig over at have skrevet det herinde, der er plads til alle og du er jo gravid, så hører du jo til herinde :)

Godt, du fik fortalt din mand det og I lige tager det roligt og ser tiden an, men skønt at han ikke er helt afvisende :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal du hverken skamme dig eller undskylde! Det er jo også sådan noget her, som dette forum er til for! :kram Det er ikke alting omkring graviditet og babyer der er rosenrødt og der skal være plads til os alle.

Godt at du fik fortalt ham det og at han tog det så pænt. Håber det bedste for dig og din familie :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt ikke kunne lade være med at dele det med min mand. Jeg ville simpelthen have brug for at dele det med ham uanset om det var glæde eller frustration jeg følte inden i. Jeg har dog aldrig selv stået i en situation hvor jeg havde tvivl om at barnet var ønsket for os begge. Det må være rigtig hårdt for dig. Sender en masse kram og håber i finder en god løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad endte du med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER