Little Angels <3

Hvordan deler i nyheden..?

15 indlæg i dette emne

Ja.. Jeg kunne jo bare rigtig godt tænke mig at høre, hvordan i andre har/har tænkt jer at dele nyheden om baby i maven..

Alle sjove, søde, rørende, skøre, vilde og fantastiske måder.. Glæder mig til at høre om det, og så kan vi forhåbentligt inspirere hinanden lidt.. :D

Til facebook har vi tænkt os, at tage et billede af vores store pige, mens hun holder et stykke papir, hvor der står: Jeg skal være storesøster".. Dét kunne være lidt sjovt.. ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortalte vores forældre det ved at give dem en bog, der hed "Verdens bedste farmor/mormor/bedstemor" og mændende fik et kort med titlen "Farfar/Morfar/Bedstefar". Mens fædrene åbnede kortet, pakkede mødrene gaverne op og de regnede den allesammen lynhurtigt ud og blev MEGET glade!! :loveshower

Da vi skulle fortælle min søster og svoger det, prøvede jeg på at få min nevø til at gå ind til sine forældre i det andet rum og sige "Moster har en baby i maven", men da han gjorde det, sagde min svoger bare "Hvad sagde du?" Som i, at han altså ikke hørte hvad min nevø sagde! Min søster hørte det heller ikke, og jeg kunne ikke lokke min nevø til at sige det igen :lol Så jeg sagde "host host, det ****** prøvede på at sige var, at moster har en baby i maven"! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ej hvor er i sjove :-) Vi har nok gjort det på den kedelige måde, men hos farmor fik hun et diplom hvorpå der står "verdens bedste farmor", og hun glæder sig SÅ meget til det bliver offentliggjort, så hun kan ta' det på, på arbejde :-)

De andre har bare fået det at vide.. Rigtig mange ved det allerede, men vi er blevet enige om vi helst ikke vil have noget på facebook, da vi har så mange "venner" der ikke behøver vide det derinde.. Derudover har vi et vennepar, som har prøvet i over et år nu, så af hensyn til dem også <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde pakket et par strikkepinde ind til min mor. Hun har i flere år fablet om der dog ikke snart kom børnebørn hun kunne strikke til.

Strikkepinde sagde hun og kiggede lidt skeptisk, hvad skal jeg strikke?

Ja hvad har du lyst til at strikke spurgte jeg og så fløj der strikkepinde gennem luften da hun fløj op og tudede og sågar savlede på mig og det hele :)

Og det bedste af det hele er at min mand fik det hele på video :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Lesandie.. Det et god stil... Hihi..

Sjove måder til jer andre også..

Vi ved endnu ikke hvordan vi skal fortælle resten af familien det.. Men.. Ja.. Mon ikke det sker.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde i længe bestemt mig for, at når dagen oprindte, skulle jeg overbringe nyheden til min mand og familie, med en gave der havde noget med baby at gøre.

Skæbne ville dog så at jeg laver en positiv test netop den dag bilen var på værksted <_< Så jeg måtte pænt ned i kælderen og grave min gamle cykel frem, have luft i dækkene, og så ellers afsted 10 min i lukketid, fredag eftermiddag.

Det lykkes dog at få fat i en bog til manden der hedder "Mig og min far" og en tilfældig hagesmæk til min mor og far.

Jeg får cyklen vendt hjem og får gaven til min mand pakket ind og venter spændt på at han dukker op fra job. Da jeg giver ham gaven begynder han straks at græde og i det samme dukker min mor op :unsure

Så der sidder vi så og tuder, mens der på bordet ligger en hagesmæk og en børnebog- Det tog ikke mange sekunder for min mor at regne sammenhængen ud :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde i længe bestemt mig for, at når dagen oprindte, skulle jeg overbringe nyheden til min mand og familie, med en gave der havde noget med baby at gøre.

Skæbne ville dog så at jeg laver en positiv test netop den dag bilen var på værksted <_< Så jeg måtte pænt ned i kælderen og grave min gamle cykel frem, have luft i dækkene, og så ellers afsted 10 min i lukketid, fredag eftermiddag.

Det lykkes dog at få fat i en bog til manden der hedder "Mig og min far" og en tilfældig hagesmæk til min mor og far.

Jeg får cyklen vendt hjem og får gaven til min mand pakket ind og venter spændt på at han dukker op fra job. Da jeg giver ham gaven begynder han straks at græde og i det samme dukker min mor op :unsure

Så der sidder vi så og tuder, mens der på bordet ligger en hagesmæk og en børnebog- Det tog ikke mange sekunder for min mor at regne sammenhængen ud :lolhit

Nåe, hvor er det bare sødt at læse om hvordan i har fortalt det, jeg bliver helt rørt og har tårer i øjnene, det må være de der hormoner :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det til de kommende bedsteforældre og min svigerinde om 1 uge og jeg glæder mig så helt ustyrligt meget!!! :loveshower

Min mand fylder snart 30 og vi har hele tiden sagt at i den forbindelse vil vi holde en stor fest. Det bliver desværre ikke til så meget da den skulle holdes i udlandet ca 6 uger før termin og min mand NÆGTER at jeg skal risikere noget ved at køre derned i bil og jeg må jo ikke flyve.

Under alle omstændigheder, det ved vores familie jo ikke. Så vi laver, forhåbentlig allerede i aften, nogle invitationer til en fødsel(sdag). Indeni står der så kære mormor/morfar/farmor osv og så er det inviteret til terminsdagen eller deromkring i stedet. Og så slutter med kærlig hilsen deres barnebarn :D

De forventer jo en invitation så glæder mig til at se deres reaktion når de rent faktisk læser den, om de fanger den ved første sætning eller senere. Åh, det bliver SÅ fantastisk!

Min mor har ønsket sig børnebørn i MANGE år nu og ligeledes min svigerfar. Ih, det er absolut noget af det bedste ved hele det her med at få et barn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih,fik helt tåreri øjene og jeres søde beretninger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih,fik helt tåreri øjene og jeres søde beretninger :loveshower

Hihi, tror hormonerne spiller os et puds, for det samme skete for mig.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, tror hormonerne spiller os et puds, for det samme skete for mig.. ;)

Også mig! Kan helt klart mærke hormonerne mere disse dage. Havde mit første hormonudbrud af det sure slags i onsdags og kunne godt se at jeg ikke havde grund til at være så sur men var godt nok i dårligt humør! Og var ved at tude 2 gange i går ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! Kan helt klart mærke hormonerne mere disse dage. Havde mit første hormonudbrud af det sure slags i onsdags og kunne godt se at jeg ikke havde grund til at være så sur men var godt nok i dårligt humør! Og var ved at tude 2 gange i går ;)

Haha.. Jeg kender det alt for godt.. ;) Jeg bliver også af og til meget ophidset, i pressede situationer, og så tager det mig altså også et godt stykke tid, at falde til ro igen! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ikke sådan sikre på at vi overhovedet kunne få børn, så vi havde ikke planlagt eller tænkt på en måde hvorpå vi skulle sprede nyheden.

Da jeg testede positiv, var det mest sådan en formsag, for vi skulle have gæster og rødvin om aftnen og jeg ville jo ikke drikke rødvin hvis jeg var gravid, så Nicklas kørte lige hen og købte en test mens jeg skyndte mig i bad, for vi skulel ud til min bror lige om lidt til frokost - intet romantisk eller graviditetsforventningsagtigt over det :D

Jeg tissede på pinden og vi ventede minutterne og kiggede på testen samtidig og VUPTI så var der II - SÅ blev vi helt vilde og råbte og grinte og græd og krammede :loveshower og bagefter sagde vi i munden på hinanden "Vi skal sige det til nogen - vi skal sige det til nogen".. "Hvem? Hvem??" Vi ringede straks til vores forældre - ingen hjemme :rolleyes Så kørte vi ud til min bror og svigerinde og min niece sagde "Har du noget med til mig faster" (forkælede møgunge åbenbart :whistling ) og jeg sagde nej, men jeg har noget sjovt at fortælle . Faster og onkel skal have en lille baby lige som din lillesøster - Okay det var så en rimelig skuffende kedelig overaskelse for min niece, hun ville have sat mere pris på modellervoks, men min svigerinde begyndte straks at tude og min bror kom op af sofaen i en fart :yay

Bagefter kørte vi ud til mine forældre og sagde det bare så snart de åbnede hoveddøren og da vi kørte derfra fik vi endelig fat på Nicklas' forældre, som blev vildt glade. Min svigerfar græd og græd og fablede om "følelser jeg aldrig har følt før" og "Jeg er ellers maskulin, men det her er mere end jeg kan klare" Min svigerfar er skotte, professionel soldat, pædagog og terapeut, så han er sådan alt i ét hvad angår det maskuline og det mere bløde, så jeg kunne ikke lade være med at grine af ham :lol Næste morgen ringede han og vækkede os og både grinte og hylede igen "for han sad her med sin morgente og tænkte på at vi skulle være forældre og han skulle være farfar" - hold da op for en rutsjetur og vi havde knapt nok selv fattet det dér.

Derefter fortalte jeg det til madammer på MadamBK og dernæst skrev vi det på facebook. En uges tid efter sagde jeg det på arbejde, hvor vi fejrede det med brød og kage. Jeg har ikke sagt det til medarbejderne, men til min chefkolleger og de ledere der er lige under mig. Dette fordi jeg har brug for at planlægge mit fravær og lave plan for hvad vi skal nå inden da. Årsagen til jeg ikke siger det til medarbejderne er at det er 200 mennesker hvor det er lidt forskelligt hvor mange jeg har et tættere forhold til og hvor jeg jo ikke normalvis fortæller en masse private ting - og hvad hvis nu den lille spire går til? Men hemmeligt er det alt i alt ikke :loveshower

Så nej ikke nogen særlig gennemtænkt måde vi fortalte nyheden på :D men sjovt var det alligevel at have SÅ gode nyheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ikke sådan sikre på at vi overhovedet kunne få børn, så vi havde ikke planlagt eller tænkt på en måde hvorpå vi skulle sprede nyheden.

Da jeg testede positiv, var det mest sådan en formsag, for vi skulle have gæster og rødvin om aftnen og jeg ville jo ikke drikke rødvin hvis jeg var gravid, så Nicklas kørte lige hen og købte en test mens jeg skyndte mig i bad, for vi skulel ud til min bror lige om lidt til frokost - intet romantisk eller graviditetsforventningsagtigt over det :D

Jeg tissede på pinden og vi ventede minutterne og kiggede på testen samtidig og VUPTI så var der II - SÅ blev vi helt vilde og råbte og grinte og græd og krammede :loveshower og bagefter sagde vi i munden på hinanden "Vi skal sige det til nogen - vi skal sige det til nogen".. "Hvem? Hvem??" Vi ringede straks til vores forældre - ingen hjemme :rolleyes Så kørte vi ud til min bror og svigerinde og min niece sagde "Har du noget med til mig faster" (forkælede møgunge åbenbart :whistling ) og jeg sagde nej, men jeg har noget sjovt at fortælle . Faster og onkel skal have en lille baby lige som din lillesøster - Okay det var så en rimelig skuffende kedelig overaskelse for min niece, hun ville have sat mere pris på modellervoks, men min svigerinde begyndte straks at tude og min bror kom op af sofaen i en fart :yay

Bagefter kørte vi ud til mine forældre og sagde det bare så snart de åbnede hoveddøren og da vi kørte derfra fik vi endelig fat på Nicklas' forældre, som blev vildt glade. Min svigerfar græd og græd og fablede om "følelser jeg aldrig har følt før" og "Jeg er ellers maskulin, men det her er mere end jeg kan klare" Min svigerfar er skotte, professionel soldat, pædagog og terapeut, så han er sådan alt i ét hvad angår det maskuline og det mere bløde, så jeg kunne ikke lade være med at grine af ham :lol Næste morgen ringede han og vækkede os og både grinte og hylede igen "for han sad her med sin morgente og tænkte på at vi skulle være forældre og han skulle være farfar" - hold da op for en rutsjetur og vi havde knapt nok selv fattet det dér.

Derefter fortalte jeg det til madammer på MadamBK og dernæst skrev vi det på facebook. En uges tid efter sagde jeg det på arbejde, hvor vi fejrede det med brød og kage. Jeg har ikke sagt det til medarbejderne, men til min chefkolleger og de ledere der er lige under mig. Dette fordi jeg har brug for at planlægge mit fravær og lave plan for hvad vi skal nå inden da. Årsagen til jeg ikke siger det til medarbejderne er at det er 200 mennesker hvor det er lidt forskelligt hvor mange jeg har et tættere forhold til og hvor jeg jo ikke normalvis fortæller en masse private ting - og hvad hvis nu den lille spire går til? Men hemmeligt er det alt i alt ikke :loveshower

Så nej ikke nogen særlig gennemtænkt måde vi fortalte nyheden på :D men sjovt var det alligevel at have SÅ gode nyheder!

Eej, men hvor sødt alligevel altså! Jeg bliver altid så lykkelig og rørt på andres vegne, når jeg hører den slags beretninger! Åh.. Det er bare SÅ dejligt, at man så uventet kan få sin ønskebaby! Rigtig meget tillykke til jer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eej, men hvor sødt alligevel altså! Jeg bliver altid så lykkelig og rørt på andres vegne, når jeg hører den slags beretninger! Åh.. Det er bare SÅ dejligt, at man så uventet kan få sin ønskebaby! Rigtig meget tillykke til jer! :loveshower

Tak LittleAngels :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER