Stine27

1. ivf mislykket

7 indlæg i dette emne

Hejsa..

Første ivf var mislykket.. Havde desværre ingen æg, men 3 ægblære..

Det var et kort forsøg og nu venter det lange forsøg. Jeg fik min mens kort efter behandlingen sidst, og lægerne mente at der skulle gå endnu en periode inden næste forsøg.. MEN nu kommer min mens selvfølgelig bare ikke (og nej jeg er ikke gravid.. har tjekket).

Den er snart en uge forsinket, og jeg er urolig for om det er min krop der strejker eller om tankerne påvirker det hele.

Har nogle af jer oplevet det samme?

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke oplevet det. Vil bare sende dig denne :kram2 :kram

Jeg håber, mens snart kommer, så I kan komme igang igen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

jo tak jeg har prøvet rigtig mange gange, at jeg har kunne psyke min mens væk. Det er bare pisse hårdt, at være ufrivillig barnløs.

Mit råd er at finde dig nogle sjov projekter, som kan tage din fritid og dine tanker, så du ikke skal gå og tænke så meget på alt det projekt baby...

du får lige lidt flere af disse med på vejen :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet det, det er slet ikke så unormalt i det her behandlingsrace... Har desværre ikke de helt gode råd til dig, andet end de oplagte med at du skal slappe af og tænke på noget andet. Evt. så er der nogle behandlingssteder som går med til at scanne dig efter to uger efter forventet mens for at se om der er sket et eller andet mærkeligt, men det er forskelligt fra sted til sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tilbagemeldinger :)

Jeg har snakket med sygehuset idag, og hvis det ikke kommer i denne uge skal jeg scannes i næste uge..

Er næsten 100 % sikker på at det er min psyke som forsinker det, men vil bare så gerne igennem næste forsøg.

Havde det sindssygt dårligt da jeg ikke havde nogle æg sidst, og det tænker jeg nok lidt for meget over.

Det er super dejligt og høre at jeg ikke er alene, og sender en masse :kram :kram :kram Tilbage til jer.

Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i forsøgt at sexe. Den afslapning sex giver kan hjælpe.

Alle de gange jeg har stået og håbede på at det ikke kom. Så sexede vi og dagen efter kom mens.

Træls, men så kunne vi komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer...

Sender et stort knus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER