Barbamama

Babysvømning for dummies

50 indlæg i dette emne

I nogle svømmehaller vil de have man bruger både inder og ydre badebukser. Totalt latterligt :(

På hjemmesiden står der at man kan købe "godkendte badebleer" og "engangs badebleer" i receptionen så tænker at hvis jeg køber dem der er der ikke noget at rafle om - og jeg har en badedragt til hende, så hvis de er afskyelige så gemmer vi dem bare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle svømmehaller har særlige regler omkring hvilke blebadebukser de vil godkende og hvilke de ikke vil. Der er mange, der ikke vil lade jer bruge littleswimmers fx, og nogle steder skal man have både ble og badebuks med. Så det er nok en god ide lige at høre svømmehallen ad inden man køber sig fattig i badebukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til intro i fredags der hvor vi skal til babysvømning på onsdagloveshower.gifloveshower.gif og der sagde de at de helst ville have at de kom i rigtige blebadebukser... fordi de synes de der engang svømmebleer, kunne blive lidt tunge så de hang lidt og så tog de jo ikke noget hvis der skulle komme en omgang bæ... og skete det så skulle alle op af vandet og de måtte lukke bassinet i 3 timer... de havde dog kun prøvet at det var sket få gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er vel 5,5-6 kg nu. Jeg ville ogsaa koebe ImseVimse, hvis ikke det var fordi jeg lige havde muligheden for en af de her Popolini til gode penge. Se, havd de har deroppe, saa kan du jo altid gaa ind paa Koogko.dk og bestille en ImseVimse.

Mie skal nok kunne taale en stofbadeble... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er vel 5,5-6 kg nu. Jeg ville ogsaa koebe ImseVimse, hvis ikke det var fordi jeg lige havde muligheden for en af de her Popolini til gode penge. Se, havd de har deroppe, saa kan du jo altid gaa ind paa Koogko.dk og bestille en ImseVimse.

Mie skal nok kunne taale en stofbadeble... :)

Ja det tror jeg også :) Glæder mig bare helt vildt til at opleve hende i vandet i morgen. Regner med at imorgen bare bliver en se-føl-lyt oplevelse så hun ikke bliver overstimuleret - hun er jo trods alt ikke så gammel endnu så tror det bedste er at give hende en god oplevelse af vandet og rummet :7himmel Så kan jeg vurdere bagefter hvordan hun tager oplevelsen og hvilket tempo vi skal tage det i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi gør det meget som Mette, dog vasker jeg mig lige inden jeg vasker Laura - både før svømning og efter svømning.

De ting jeg tager med er:

- Badeble (Imse Vimse i str. S som er 6-8kg. Købte den: her)

- Baby håndklæde x2 (et bliver brugt til når tøjet er smidt, barnet skyllet og lige efter svømning. Det andet bliver brugt når hun er blevet badet efter svømning. Som Mette, et til klor og et "rent")

- Hue til baby efter svømning

- Pusletaske (tager 2 bleer, vådservietter, affaldspose og skiftetøj med i stedet for hele tasken)

- Lift/autostol (tager jeg ikke selv med, da vi kører i bil frem og tilbage. Men de mødre der bor i nærheden kommer med barnevogn og tager derfor ofte lift med ind, så når barnet er træt efter svømning kan det ligges i liften og falde i søvn. Selv bruger jeg en af svømmehallens klapvogne)

- Sut i suttesnor

- (Amme)badedragt

- Handklæde til mor

- Ekstra kontaktlinser (hvis der nu ryger en under svømning... Er nemlig blind uden)

- Hårbørste

- Shampoo + balsam

- Vandflaske

- Billetter

- 20'er til skab

- Plastikpose til vådt badetøj+håndklæder

Jeg får pakket alle svømmetingene i en taske, for når man skal ind i svømmehallen skal man igennem sådan en dreje-gitter-ting. Man kan dog også ringe efter personale som kan åbne en skydedør, hvis man skal ind med lift m.m.

Når vi kommer ind smider jeg tøjet og tager Lauras af. Laura kommer i et håndklæde og i en klapvogn fra svømmehallen. Låser vores ting ind i et skab undtagen badetingene som ligger i en pose. Jeg skylder/bader og tager bikini på (har stadig ikke fået købt en badedragt... <_< ) derefter smider jeg Lauras ble ud i en skraldespand der står fremme til det og bader hende enten under bruseren (er hurtigst) eller i et badekar som svømmehallen har som fylder med vand fra en slange. Derefter kommer Laura tilbage i håndklædet og i klapvogn og vi kører ud til svømning.

Til svømning laver vi en masse forskelligt. Tænker om det er nemmere du låner bogen "Babysvømning" på biblioteket, for så kan du også SE hvordan grebene er i stedet for at læse dem beskrevet. Men vi laver bevægelser fra side til side (ansigt mod mor), frem og tilbage mod mor (mave og ryg), "svømmer" ned af banens længde på maven i lige linje og slange bevægelser, bruger en badering til at ligge på maven og ryggen samt rulle/dreje rundt, forskellige dyk og sikkert en masse andet jeg lige har glemt..

Hvis Laura blev sur/ked under svømning havde jeg den holdning fra start at jeg ville afslutte og tage hjem, for synes ikke svømning skal blive en dårlig oplevelse. Heldigvis er det ikke sket endnu - 7-9-13! Har lige været en enkelt gang med lidt brok, men der havde hun heller ikke fået sin formiddagslur (vi svømmer kl. 12 - 12:30)

Efter svømning i en halv time kommer hun tilbage i håndklæde og klapvogn og vi kører ind og bader. Er forresten ret glad for klapvognen, da jeg et par gange har været ved at glide og det vil jeg bare ikke have sker med en baby på armen... :(

Jeg bader først mens Laura kigger på og derefter bader jeg hende og giver hende nr. 2 håndklæde. Vi går/kører ind i omklædningsrummet og jeg giver Laura ren ble og nyt tøj på og sætter hende derefter i klapvognen mens jeg får tøj på. Så plejer hun derefter at blive ammet og så falder hun oftest i søvn enten ved brystet eller i bilen på vej hjem.

Og det tror jeg er det hele - håber det kan bruges ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lokkede forresten min søster med til første babysvømning - det var ret dejligt med en ekstra hånd inden jeg lige fik orden på tingene. Måske du kan gøre det samme hvis du har en søster ellers så en veninde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Viborg er det little swimmers de sælger i billetlugen, så det er noget billigere hvis man selv køber en pakke...

God ide med en hjælper de første gange. Havde godt nok hænderne fulde med baby, badetøj, shampoo og håndklæder :o Tager helt sikkert autostolen med ind næste gang. Måtte jo ligge ham på gulvet stakkels dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den babysvømning var en KATASTROFE med et tiger "angreb" - puh ha, men skriver lige om den i min mor tråd senere - men FOR GUDS SKYLD tag en ekstra hånd med til at hjælpe, en veninde, mor eller what ever!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den babysvømning var en KATASTROFE med et tiger "angreb" - puh ha, men skriver lige om den i min mor tråd senere - men FOR GUDS SKYLD tag en ekstra hånd med til at hjælpe, en veninde, mor eller what ever!!!

Aw det er jeg ked af at det gik så skidt :kram :kram :kram

Håber næste gang bliver bedre for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning idag. Forsøgte med alle de ting i andre har skrevet men lillemanden frøs så meget så det med at vente med at bade ham var bare ikke en mulighed. Han rystede helt vildt. Opgav selv at komme i bad fordi han var så ked og kold.

Derudover havde de ingen klapvogne eller lign. De havde nogle puslepuder men der var ikke ret mange så vi kunne ikke få en :(

Aner ikke hvad jeg skal gøre næste gang.... Evt tage min egen lift med ind og risikere den bliver våd?!?

Derudover synes jeg ikke vandet var specielt varmt. Er det ikke meningen det skal være godt varmt når det er til babysvømning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning idag. Forsøgte med alle de ting i andre har skrevet men lillemanden frøs så meget så det med at vente med at bade ham var bare ikke en mulighed. Han rystede helt vildt. Opgav selv at komme i bad fordi han var så ked og kold.

Derudover havde de ingen klapvogne eller lign. De havde nogle puslepuder men der var ikke ret mange så vi kunne ikke få en :(

Aner ikke hvad jeg skal gøre næste gang.... Evt tage min egen lift med ind og risikere den bliver våd?!?

Derudover synes jeg ikke vandet var specielt varmt. Er det ikke meningen det skal være godt varmt når det er til babysvømning?

Jo det skal være dejlig varmt, men har hørt før at bassinet var for koldt :( mht liften så kan du måske ofre et stykke voksdug - eller gå ned i genbrug og køb en gammel skråstol?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det skal være dejlig varmt, men har hørt før at bassinet var for koldt :( mht liften så kan du måske ofre et stykke voksdug - eller gå ned i genbrug og køb en gammel skråstol?

Har en skråstol. Kan jo bare putte et ekstra håndklæde i. God ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning idag. Forsøgte med alle de ting i andre har skrevet men lillemanden frøs så meget så det med at vente med at bade ham var bare ikke en mulighed. Han rystede helt vildt. Opgav selv at komme i bad fordi han var så ked og kold.

Derudover havde de ingen klapvogne eller lign. De havde nogle puslepuder men der var ikke ret mange så vi kunne ikke få en :(

Aner ikke hvad jeg skal gøre næste gang.... Evt tage min egen lift med ind og risikere den bliver våd?!?

Derudover synes jeg ikke vandet var specielt varmt. Er det ikke meningen det skal være godt varmt når det er til babysvømning?

Hvornår frøs han? Inden i skulle i vandet? Mens i var i vandet? Bagefter?

Jeg gør jo det at Lise beholder alt sit tøj på imens jeg går i bad og gør mig klar. Først når jeg er i badetøjet klæder jeg hende af, vasker numsen (vasker kun i bleområdet, så jeg undgår at hun bliver våd og kold på resten af kroppen) og giver hende badetøj på. Så vikler jeg hendes "klor"-håndklæde om hende og ligger ved bassinkanten når jeg går i vandet. Så ligger det klar til at jeg vikler det om hende med det samme jeg går op igen og så går jeg direkte hen og bader hende først, tørrer hende med et rent håndklæde og giver hende tøj på og ammer hende - alt imens jeg stadig selv er i badetøj. Så ligger hun lunt og tørt og sover eller venter imens jeg selv går i bad og får tøj på.

I starten havde jeg hendes lift med ind, som jeg puttede hende i når jeg havde ammet hende bagefter, men nu bruger jeg så bare svømmehallens klapvogn.

Mht. til badevandet temperatur, så skal det være 32-34 grader (helst 34). Prøv at spørg i svømmehallen hvor varmt det er.

Her i starten skal du kun være i vandet 10-15 min med ham - så kan i langsomt øge tiden i vandet gradvist som han bliver større. Som 8 mdr er Lise nu i vandet i ca. 30 min ad gangen.

Men hvis du synes han virker til at fryse i vandet - evt. han får blå læber - så skal du gå op med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået anbefaldet af en fra min MG at købe et oppusteligt pusleunderlag fra IKEA, hvis svømmehallen ikke selv har nok borde/vogne osv. Det fylder ingenting og så har man altid et sted at ligge baby :)

Skal bare lige have købt badebukser før vi kan komme afsted, men Silke Elia elsker at være i bad, så er sikker på det bliver en succes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår frøs han? Inden i skulle i vandet? Mens i var i vandet? Bagefter?

Jeg gør jo det at Lise beholder alt sit tøj på imens jeg går i bad og gør mig klar. Først når jeg er i badetøjet klæder jeg hende af, vasker numsen (vasker kun i bleområdet, så jeg undgår at hun bliver våd og kold på resten af kroppen) og giver hende badetøj på. Så vikler jeg hendes "klor"-håndklæde om hende og ligger ved bassinkanten når jeg går i vandet. Så ligger det klar til at jeg vikler det om hende med det samme jeg går op igen og så går jeg direkte hen og bader hende først, tørrer hende med et rent håndklæde og giver hende tøj på og ammer hende - alt imens jeg stadig selv er i badetøj. Så ligger hun lunt og tørt og sover eller venter imens jeg selv går i bad og får tøj på.

I starten havde jeg hendes lift med ind, som jeg puttede hende i når jeg havde ammet hende bagefter, men nu bruger jeg så bare svømmehallens klapvogn.

Mht. til badevandet temperatur, så skal det være 32-34 grader (helst 34). Prøv at spørg i svømmehallen hvor varmt det er.

Her i starten skal du kun være i vandet 10-15 min med ham - så kan i langsomt øge tiden i vandet gradvist som han bliver større. Som 8 mdr er Lise nu i vandet i ca. 30 min ad gangen.

Men hvis du synes han virker til at fryse i vandet - evt. han får blå læber - så skal du gå op med det samme.

Han frøs kun i vandet og bagefter. Ellers har jeg faktisk gjort noget ala dig. Her næste gang har jeg aftalt med min søster som også går med hendes pige at vi skiftes til bad. Så burde vi kunne klare det :)

Svømmehallen har ingen klapvogne eller lign så man skal selv tage med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået anbefaldet af en fra min MG at købe et oppusteligt pusleunderlag fra IKEA, hvis svømmehallen ikke selv har nok borde/vogne osv. Det fylder ingenting og så har man altid et sted at ligge baby :)

Skal bare lige have købt badebukser før vi kan komme afsted, men Silke Elia elsker at være i bad, så er sikker på det bliver en succes :)

Har lige købt sådan en. Den er skide smart og koster kun 50 kr. Derudover er den rigtig god til at træne at ligge på maven fordi man kan ligge dem med armene ud over endekanten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi afsted og det var en succes!!! :yay

Vi tog afsted alle tre. Og selvom jeg alt i alt er rigtig glad for at min mand var med, så synes jeg altså også at det har sine ulemper at være to i omklædningen omkring baby. :rolleyes For pludselig skulle man ikke kun koordinere at få sig selv og baby vasket, men også "hvem tager nu baby-hvem vasker sig nu-jeg gør lige dit-du gør lige dat". Så tror jeg faktisk i fremtiden at det er nemmere bare at ligge baby på en puslepude på gulvet. :P Men dejligt nok første gang. Og vi fik en af de andre badegæster til at tage billede af os, så nu har vi et fint billede af os alle tre i vandet som minde :7himmel

Og til info om Svømmeland i Nørresundby:

Der ER mulighed for familieomklædning, men det ER på "hippie-maner" med flere familier sammen, hvor mænd og kvinder bader i samme omklædningsrum :o Det er et såkaldt "babyomklædningsrum", hvor mænd må være om aftenen og i weekenden (men altså ikke i dagtimerne i hverdagen). Der er små rum derinde, der kan låses, men bruserne det er bare til fri afbenyttelse for begge køn. Af samme grund må jeg indrømme, at jeg måske ikke vaskede mig heeeeeeeeeeeeelt så grundigt, som jeg plejer i svømmehallen :badgirl Men i en snæver vending går det an, og der var én familie udover os både da vi kom og da vi gik, og det gik faktisk fint med lige at vente med at bade til at de andre var færdige. Vi så i hvert fald ikke nogen nøgne, og jeg tror heller ikke at nogen så os. Der var iøvrigt MANGE puslepuder til rådighed (i skabe) og en slags håndvask/badekar-indbygget-i-puslebordet inde ved skabene. Så kan man bade sin baby i puslebordshøjde - SMART (at vi så først opdagede det efter at have badet Mar var knap så smart :P)

Så det var afgjort en succes, og vi skal da også afsted sammen alle tre på et andet tidspunkt, men måske tager vi bare hver sin omklædning næste gang, ligesom jeg også godt tror, at jeg kan tage i svømmehallen alene med Mar en anden gang. :) Apropos at tage alene i svømmehallen med baby: Er der nogen, der ved, om der er babyfaciliteter i herreomklædningen? Det var Brian lidt interesseret i, i tilfælde af at han skulle i svømmehallen alene med Valdemar :) (Elsker at han tænker i de baner :biglove )

Tiden er selve bassinnet gik ret godt, synes jeg. Valdemar brokkede sig med grædeansigt men ikke "hyl" de første 2-3 minutter, men så opdagede han at det faktisk var ok. Så flød vi lidt rundt, og da vi havde været der i lige knap 10 minutter tog vi lige to hurtige dyk, hvorefter vi gik op af vandet igen. Og han klarede dykkene så flot :loveshower Første gange reagerede han nærmest ikke på at have været under vandet :o Anden gang spruttede og hostede han, men ikke noget med at blive ked af det. Dyyyyygtig dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi afsted og det var en succes!!! :yay

Vi tog afsted alle tre. Og selvom jeg alt i alt er rigtig glad for at min mand var med, så synes jeg altså også at det har sine ulemper at være to i omklædningen omkring baby. :rolleyes For pludselig skulle man ikke kun koordinere at få sig selv og baby vasket, men også "hvem tager nu baby-hvem vasker sig nu-jeg gør lige dit-du gør lige dat". Så tror jeg faktisk i fremtiden at det er nemmere bare at ligge baby på en puslepude på gulvet. :P Men dejligt nok første gang. Og vi fik en af de andre badegæster til at tage billede af os, så nu har vi et fint billede af os alle tre i vandet som minde :7himmel

Og til info om Svømmeland i Nørresundby:

Der ER mulighed for familieomklædning, men det ER på "hippie-maner" med flere familier sammen, hvor mænd og kvinder bader i samme omklædningsrum :o Det er et såkaldt "babyomklædningsrum", hvor mænd må være om aftenen og i weekenden (men altså ikke i dagtimerne i hverdagen). Der små rum derinde, der kan låses, men bruserne det er bare til fri afbenyttelse for begge køn. Af samme grund må jeg indrømme, at jeg måske ikke vaskede mig heeeeeeeeeeeeelt så grundigt, som jeg plejer i svømmehallen :badgirl Men i en snæver vending går det an, og der var én familie udover os både da vi kom og da vi gik, og det gik faktisk fint med lige at vente med at bade til at de andre var færdige. Vi så i hvert fald ikke nogen nøgne, og jeg tror heller ikke at nogen så os.

Så det var afgjort en succes, og vi skal da også afsted sammen alle tre på et andet tidspunkt, men måske tager vi bare hver sin omklædning næste gang, ligesom jeg også godt tror, at jeg kan tage i svømmehallen alene med Mar en anden gang. :) Apropos at tage alene i svømmehallen med baby: Er der nogen, der ved, om der er babyfaciliteter i herreomklædningen? Det var Brian lidt interesseret i, i tilfælde af at han skulle i svømmehallen alene med Valdemar :) (Elsker at han tænker i de baner :biglove )

Tiden er selve bassinnet gik ret godt, synes jeg. Valdemar brokkede sig med grædeansigt men ikke "hyl" de første 2-3 minutter, men så opdagede han at det faktisk var ok. Så flød vi lidt rundt, og da vi havde været der i lige knap 10 minutter tog vi lige to hurtige dyk, hvorefter vi gik op af vandet igen. Og han klarede dykkene så flot :loveshower Første gange reagerede han nærmest ikke på at have været under vandet :o Anden gang spruttede og hostede han, men ikke noget med at blive ked af det. Dyyyyygtig dreng :loveshower

Hvor er det skønt i havde en god oplevelse! :loveshower Ang. det med herreomklædningen, så ved jeg det desværre ikke, da vi jo i min svømmehal har puslefaciliteter inde i selv svømmehallen ved siden af bassinet - så det har aldrig været nødvendigt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi afsted og det var en succes!!! :yay

Vi tog afsted alle tre. Og selvom jeg alt i alt er rigtig glad for at min mand var med, så synes jeg altså også at det har sine ulemper at være to i omklædningen omkring baby. :rolleyes For pludselig skulle man ikke kun koordinere at få sig selv og baby vasket, men også "hvem tager nu baby-hvem vasker sig nu-jeg gør lige dit-du gør lige dat". Så tror jeg faktisk i fremtiden at det er nemmere bare at ligge baby på en puslepude på gulvet. :P Men dejligt nok første gang. Og vi fik en af de andre badegæster til at tage billede af os, så nu har vi et fint billede af os alle tre i vandet som minde :7himmel

Og til info om Svømmeland i Nørresundby:

Der ER mulighed for familieomklædning, men det ER på "hippie-maner" med flere familier sammen, hvor mænd og kvinder bader i samme omklædningsrum :o Det er et såkaldt "babyomklædningsrum", hvor mænd må være om aftenen og i weekenden (men altså ikke i dagtimerne i hverdagen). Der er små rum derinde, der kan låses, men bruserne det er bare til fri afbenyttelse for begge køn. Af samme grund må jeg indrømme, at jeg måske ikke vaskede mig heeeeeeeeeeeeelt så grundigt, som jeg plejer i svømmehallen :badgirl Men i en snæver vending går det an, og der var én familie udover os både da vi kom og da vi gik, og det gik faktisk fint med lige at vente med at bade til at de andre var færdige. Vi så i hvert fald ikke nogen nøgne, og jeg tror heller ikke at nogen så os. Der var iøvrigt MANGE puslepuder til rådighed (i skabe) og en slags håndvask/badekar-indbygget-i-puslebordet inde ved skabene. Så kan man bade sin baby i puslebordshøjde - SMART (at vi så først opdagede det efter at have badet Mar var knap så smart :P)

Så det var afgjort en succes, og vi skal da også afsted sammen alle tre på et andet tidspunkt, men måske tager vi bare hver sin omklædning næste gang, ligesom jeg også godt tror, at jeg kan tage i svømmehallen alene med Mar en anden gang. :) Apropos at tage alene i svømmehallen med baby: Er der nogen, der ved, om der er babyfaciliteter i herreomklædningen? Det var Brian lidt interesseret i, i tilfælde af at han skulle i svømmehallen alene med Valdemar :) (Elsker at han tænker i de baner :biglove )

Tiden er selve bassinnet gik ret godt, synes jeg. Valdemar brokkede sig med grædeansigt men ikke "hyl" de første 2-3 minutter, men så opdagede han at det faktisk var ok. Så flød vi lidt rundt, og da vi havde været der i lige knap 10 minutter tog vi lige to hurtige dyk, hvorefter vi gik op af vandet igen. Og han klarede dykkene så flot :loveshower Første gange reagerede han nærmest ikke på at have været under vandet :o Anden gang spruttede og hostede han, men ikke noget med at blive ked af det. Dyyyyygtig dreng :loveshower

Dejlig med god oplevelse :glad Fik nogle meget skive halvfjerdser billeder ind i hovedet med den hippie omklædning :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se der allerede er 117 gode svare (som jeg ikke har læst) men mit bedste råd er at du tager af sted UDEN barn inden du kaster dig ud i at have baby med.

Og gerne på et tidspunkt hvor der er et babysvømningshold (ofte er der også offentlig svømning på samme tid).

På den måde kan du se hvad der er af faciliteter for den lille (stole, kravlegård, pusleområde med varme osv. osv. osv.) og hvis der er et babysvømningshold i gang, kan du lige lure hvordan de 'garvede' går i bad med de små.

Fortæl dem at du ikke er lurer, men er ved at finde de bedste tricks til når du selv skal til at gå til babysvømning - så er jeg sikker på de gerne vil dele ud af fif og ideer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt i havde en god oplevelse! :loveshower Ang. det med herreomklædningen, så ved jeg det desværre ikke, da vi jo i min svømmehal har puslefaciliteter inde i selv svømmehallen ved siden af bassinet - så det har aldrig været nødvendigt :unsure

Pyt, det bliver nok alligevel mig, der tager i svømmehallen med Mar næste gang, og så kan jeg jo bare spørge :)

Dejlig med god oplevelse :glad Fik nogle meget skive halvfjerdser billeder ind i hovedet med den hippie omklædning :lolhit

Haha, jamen det er sgu også lidt underligt. Der er en skillevæg, der skiller de to bruserrum, men det var sgu lidt mærkeligt at stå ude ved skabene, mens man vidste at der var en nøgen mand ude under bruseren. :unsure Eller, jeg ved så ikke om han tog badebukser på inden han gik ud under bruseren, men ja... Meget mærkelig oplevelse. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se der allerede er 117 gode svare (som jeg ikke har læst) men mit bedste råd er at du tager af sted UDEN barn inden du kaster dig ud i at have baby med.

Og gerne på et tidspunkt hvor der er et babysvømningshold (ofte er der også offentlig svømning på samme tid).

På den måde kan du se hvad der er af faciliteter for den lille (stole, kravlegård, pusleområde med varme osv. osv. osv.) og hvis der er et babysvømningshold i gang, kan du lige lure hvordan de 'garvede' går i bad med de små.

Fortæl dem at du ikke er lurer, men er ved at finde de bedste tricks til når du selv skal til at gå til babysvømning - så er jeg sikker på de gerne vil dele ud af fif og ideer.

Det var faktisk en rigtig god idé!!! :super

Nu kom vi jo så afsted idag, og det gik også fint. Men kunne godt finde på at lure alligevel :P Vi fortalte også alle, der gad høre på det (og det var da nok 2-3 familier) at det var vores første tur i svømmehallen, og folk var søde, og jeg er helt sikker på, at de gerne havde hjulpet, hvis vi havde spurgt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd! :)

Jeg skal til babysvømning for første gang i morgen. Nogen der har brugt gigantium i aalborg? Og som måske vil fortælle om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd! :)

Jeg skal til babysvømning for første gang i morgen. Nogen der har brugt gigantium i aalborg? Og som måske vil fortælle om det?

Nu har du jo været der, kan jeg se, men hvis andre interesserede læser med, så kan jeg fortælle, at det er dér, jeg har været med Valdemar - dog ikke til decideret babysvømning, bare "mor og Valdemar i svømmehallen". Men jeg er rigtig meget tilfreds med Gigantium. Der er dejlig lunt både i omklædning og inde ved bassinerne, så baby ikke fryser, der er autostole til at "fragte" baby i, der er tonsvis af puslepuder, badekar og badestole, og der er et fint babybassin, hvor jeg aldrig har oplevet andet end at der er god plads. :super

Jeg har altid selv badebleer med, men har faktisk hørt at man får en gratis badeble der, når man har baby med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER