Nitzen1987

Hvad gør I når I er uvenner?

22 indlæg i dette emne

Ja jeg er sur på manden på hans fødselsdag :(

Måske er det dumt og jeg har måske let ved at tænde af...

Efter at have været til julefrokost hos mandens familie i går og efter at have afleveret mandens tre børn hos ans eks. kørte vi hjem til Randers, men inden vi nåede hjem bad manden om at blive sat af på et værtshus/diskotek eller hvad nu pokker det er (hvor han af og til hjælper til som udsmider), han skulle BARE lige ind og hilse på og ville hurtigt komme hjem (her var klokken 20.45) Jeg tog hjem for at vaske ungernes tøj, der var pænt meget tøj da vi havde haft dem i en uge... kl. 21 ringede jeg til manden for at høre hvornår han regnede med at komme hjem, hvortil han svarede at han var hjemme om en halv time... kl. 23.00 var han stadigvæk ikke kommet hjem, så jeg prøvede at ringe til ham igen, men han svarede ikke... Herefter skrev jeg en SMS hvori der stod IDIOT! en time senere skriver han at der har været slagsmål og at han var nød til at bryde ind. Jeg går i seng uden at svare. kl. 1.15 kommer han hjem og har en underlig mand med hjem, de sætter sig og drikker øl og ryger inde i stuen. OG så bliver jeg GAL, så meget at jeg går på toilet for at fake en opkastning for at få den underlige mand til at skride hjem :puke for derefter at give manden det glatte lag! Jeg siger at man ikke kan tage hans for for gode varer og at han ikke holder det han lover.... Manden forsvarer sig så med, at der blev slagsmål og at han var nødt til at gribe ind og siger, at jeg kan ringe til uropolitiet og spørge. Han vil så bevise at han ringede til uropolitiet kort tid efter at han talte i telefon med mig kl. 21, men da han tjekker det på sin telefon viser det sig at klokken var 22.45 inden at han ringede til uropatruljen - næsten 2 timer efter at han talte med mig og sagde at der gik en halv time inden han kom hjem....

Måske er jeg bare en strid kælling :gal har ikke talt til ham i dag medmindre at han har talt til mig først...

Jeg ser det jo kun med mine øjne, så kan I fortælle mig om jeg overreagerer :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhhhhh jeg kender alt for godt det med at have en lille lunte. Især når det handler om, at komme hjem og overholde tider. For man bliver sku da bange for, om der er sket dem noget. Jeg har selv en mand der i starten af vores forhold kunne finde på at sige, jeg går lige over og oddser, og 5 timer senere var han stadig ikke kommet hjem. 3 gang han lavede det nummer, så lagde jeg en seddel på bordet, hvor der stod, at jeg ikke gad pisses op og ned af ryggen, og han kunne se om, han kunne finde mig, og så var jeg skredet. Der var han så også en stor undskyldning for sig selv, da han endelig fandt ud af, hvor jeg var...

Men vi tager skam også den helt store tur med skænderier en gang imellem, og min morfar sagde engang så klogt, at var der ikke skænderier engang i mellem, så var en af parterne ikke helhjertet inde i forholdet. det synes jeg var ret klogt sagt.

Når vi har haft en af de store tur med skænderi, så plejer jeg at gå en tur med hunden, for lige at få raset af, og så kan vi snakke sammen ordentligt igen, når jeg er kommet tilbage. For hos os er det mig, som har det store temperament, og manden der er den rolige....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Jeg kan nok ikke komme med et godt svar. Jeg er slet ikke så mild som du er :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg ville have reageret ligesom dig. Jeg bliver SÅ gal, når manden giver en besked han aligevel (måske) ikke har intentioner om at holde :angry :prik :klap :gal Så syntes bestemt ikke, at du er en strid kælling tværtimod ;) Mener at man må kunne regne med, hvad der bliver sagt til en.

Håber han opper sig meget i dag og kommer med en ordentlig undskyldning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes bestemt ikke du overreagere...

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg reagerer fuldstændig ligesom dig, så nej jeg synes ikke du overreagere :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes du skal vise ham svarene herinde, og dermed fortælle ham, at hun IKKE har overreageret og at det er ham, som har lavet en fejl denne gang. Så kan han også læse, at hans kone har reageret på en blid måde set i forhold til mange af os andre herinde...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det ikke er mig der er hysterisk....

Men jeg er da ked af at det skal gå ud over mandens fødselsdag.... vi plejer at få rundstykker og kage fra bageren når én af os har fødselsdag, men jeg var bare så gal at jeg ikke gad at gøre noget for ham her til morgen... Vi har ovenikøbet bestilt bord på Bones i aften, men ved faktisk ikke om jeg har lyst til at gå ud og spise, hvis ikke at han giver mig den undskyldning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det ikke er mig der er hysterisk....

Men jeg er da ked af at det skal gå ud over mandens fødselsdag.... vi plejer at få rundstykker og kage fra bageren når én af os har fødselsdag, men jeg var bare så gal at jeg ikke gad at gøre noget for ham her til morgen... Vi har ovenikøbet bestilt bord på Bones i aften, men ved faktisk ikke om jeg har lyst til at gå ud og spise, hvis ikke at han giver mig den undskyldning...

Så kunne han bare have ladet være ;) Syntes faktisk ikke du skal være ked af, at det går ud over hans fødselsdag for det er ham selv der har skabt situationen :numse Og så må han tage konsekvensen og så kunne det endda måske være, at han lærte noget af det :lol Og igen du er IKKE hysterisk - herhjemme ville manden skulle holde sig i et fjernt hjørne, hvis han ville blive boende :whistling Jeg ville ikke have taget ud og spise, hvis ikke jeg havde fået en ORDENTLIG undskyldning :angry Og så får du lige en masse kram herfra :kram :kram :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg reagerer fuldstændig ligesom dig, så nej jeg synes ikke du overreagere :kiss

Ditto - har du for øvrigt set min opdatering på forsiden! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto - har du for øvrigt set min opdatering på forsiden! :lol

Jep kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og tænker lidt, at nu er vi alle kvinder, og har nogle af de samme gener som Anita, og dermed sætter vi os med det samme i hendes sted. Kunne egentlig være godt, at få en mands synspunkt på det. Så Martin kom ind i kampen.

Jeg ved i hvertfald, at jeg har haft rigtig meget glæde af, at snakke med en venindes kæreste, når jeg har været træt af Henrik og de ting, som jeg synes er helt forkerte ved ham... Og denne kæreste er faktisk en af dem, som jeg er mest uenig med, når vi snakke alle slags holdninger....

Og så synes jeg alligevel at i skal tage ud og spise sammen i aften, når nu i er begyndt at snakke sammen igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har manden og jeg fået talt lidt ud.... Ikke at han er helt tilgivet... Han brød isen ved at sige, at det ikke var hans mening at gøre mig sur... Jeg har fortalt ham nøjagtigt hvad jeg så som et problem for hans opførsel i aftes, og han kan godt forstå at jeg er sur på ham... Det "sjove" er jo så bare at det ikke er første gang at det er sket, hvilket jeg også har fortalt ham... Tror bare at han ser anderledes på nogle ting end jeg gør... Som flere andre har sagt TYPISK MÆND

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var blevet stik hamrende tosset :bask :bask Kan sagtesn forstå du er sur, tosset og skuffet..

Jeg synes slet ikke du overeagerer overhoved..

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden og jeg fået talt lidt ud.... Ikke at han er helt tilgivet... Han brød isen ved at sige, at det ikke var hans mening at gøre mig sur... Jeg har fortalt ham nøjagtigt hvad jeg så som et problem for hans opførsel i aftes, og han kan godt forstå at jeg er sur på ham... Det "sjove" er jo så bare at det ikke er første gang at det er sket, hvilket jeg også har fortalt ham... Tror bare at han ser anderledes på nogle ting end jeg gør... Som flere andre har sagt TYPISK MÆND

netop dette tror jeg er typisk mænd, at de ikke tænker så meget over det med, at de bare bliver væk og at vi går og bliver nervøse for dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var skisme også blevet mobset :box <_<

Men godt I har fået renset luften. Det plejer også at hjælpe at få sat ord på sine fustrationer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også blevet stiktosset, jeg kan slet ikke have folk i mit liv der ikke overholder aftaler, om det så er kæreste eller venner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nu ikke kalde det typisk mænd. Min er ikke sådan og ej heller de kærester jeg har haft igennem livet. Kun lige en af de første. Men jeg forelsker mig nok i en anden type :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt forstå du blev sur og jeg tænker også "typisk mænd", for min mand er også ekspert i at glemme tiden. Han kan sige at han lige går ud med skraldespanden, mens jeg laver mad - vi bor i parcelhus og skraldespanden står 8 meter fra døren, og så blive væk i en evighed, hvor jeg så står alene med en meget sulten, vrælende, krævende baby om anklen der bare ikke vil give slip imens jeg sveder, rører i alle gryder og der kommer røg ud af mine ører - for hvor fanden bliver manden af, så han kan tage den lille mens jeg laver mad! Jo...han får da sig lige en snak med naboen over hækken....AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!

Det er SÅ uskyldigt set fra hans side, men han har heller ikke lige gennemlevet det helvede det er at mega-multi-taske mens man blir brølet i øret af en 1-årig, og jeg har jo stress i forvejen, så sveden sprøjter af mig og hjernen bimler!!

Min mand går dog ikke på bar, pub eller på anden måde i byen...så jeg ville ikke ha sat ham af hvis han havde bedt om det....sådan noget aftaler man da, om hvad hinanden har af planer for aftnen, du ku jo ha taget med ham?

Kram til dig ihvertfald :)

PS: Glemte helt at svare på dit spørgsmål....Jeg skælder ham ud og så undskylder han og så er det det. Har kun prøvet at køre 1 gang i vrede med hvinende dæk, spruttende sten fra indkørslen etc men jeg synes faktisk det er unfair for tænk hvis man kører galt og dør lige derefter....så er det ligesom afslutningen på alt, så det har vi aftalt at det gør vi ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 Jeg kan nok ikke komme med et godt svar. Jeg er slet ikke så mild som du er :kiss

Heller ikke her, jeg var gået fuldstændig kold :rolleyes

Men håber I har jer en hyggelig aften trods alt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto - har du for øvrigt set min opdatering på forsiden! :lol

Vi er vist bare nogle brok-kvinder herinde :D

Så kan de læ'r det :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER